Menikö hyvin

Anonyymi

Tippuiko yksikään istuva valtuutettu? Niinpä.

17

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Simola, Ikonen, Ampuja, Launonen ja Korvenranta tippuivat.

      • Anonyymi

        Viisi tippui, neljä luopui = yhdeksän vaihtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi tippui, neljä luopui = yhdeksän vaihtui.

        Hyvinhä nää meijän toimet sitten toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhä nää meijän toimet sitten toimi.

        Hyvä me!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä me!

        Kyllä kansa tietää


    • Anonyymi

      Tippuha sieltä. Ja iha ansioitte mukaan. Nää oli hyvät vaalit osoittamaa että ketkä o hoitanu hommat kuntalaisten etuje mukaan ja ketkä ei.

      • Anonyymi

        Taisi äänestäjä unohtua valtuutetuilta viime vaalikaudella, oli niin kiva porukka ja hyvä meininki.


      • Anonyymi

        Elä muuta virka. Alkaa mennä heemo näitten osallisuushankkeitten ja mukakyselyiden kanssa.

        Kunnanjohtajakin on muuttunut automaatiksi, johon työnnetään seteli.


      • Anonyymi

        Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!

        Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!

        Saisiko tähän selitysteoksen: Istuvia, jotka uusivat paikkansa valtuustoon, ei saa arvostella, koska he nauttivat äänestäjien luottamusta...!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!

        Saisiko tähän selitysteoksen: Istuvia, jotka uusivat paikkansa valtuustoon, ei saa arvostella, koska he nauttivat äänestäjien luottamusta...!?

        Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.

        Valheiden levittelystä kannattaa tehdä rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.

        Äänimääristä päätellen Paajanen on ainut, kuka nauttii laajempaa luottamusta.
        Joku 30 ääntä - ei kovin laajaa ole luottamus, oma ja suvun äänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.

        "Kahta tai kolmea kyrsii ja kuntalaiset eivät halua Malinia johtajaksi."

        Kannattaisiko kuitenkin pitäytyä minä-viesteissä eikä lähteä arvailemaan toisten tuntemuksia kun nuo väitteet eivät perustu faktaan vaan ovat fiktiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kahta tai kolmea kyrsii ja kuntalaiset eivät halua Malinia johtajaksi."

        Kannattaisiko kuitenkin pitäytyä minä-viesteissä eikä lähteä arvailemaan toisten tuntemuksia kun nuo väitteet eivät perustu faktaan vaan ovat fiktiota.

        Minä haluan Malinin johtajaksi. Hän on syntyperäinen kuhmoislainen, kasvattanut lapsensa ja koiransa kunnolla, kunnostanut kunnan pilaaman historiallisen talon, laittanut itsensä likoon lukemattomissa kunnan tapahtumissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan Malinin johtajaksi. Hän on syntyperäinen kuhmoislainen, kasvattanut lapsensa ja koiransa kunnolla, kunnostanut kunnan pilaaman historiallisen talon, laittanut itsensä likoon lukemattomissa kunnan tapahtumissa.

        Minä en, mutta en aio luetella miksi.


    • Anonyymi

      Valtuutettu ei tipu vaan putoaa. Nesteet tippuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe