Tippuiko yksikään istuva valtuutettu? Niinpä.
Menikö hyvin
17
617
Vastaukset
- Anonyymi
Simola, Ikonen, Ampuja, Launonen ja Korvenranta tippuivat.
- Anonyymi
Viisi tippui, neljä luopui = yhdeksän vaihtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisi tippui, neljä luopui = yhdeksän vaihtui.
Hyvinhä nää meijän toimet sitten toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhä nää meijän toimet sitten toimi.
Hyvä me!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä me!
Kyllä kansa tietää
- Anonyymi
Tippuha sieltä. Ja iha ansioitte mukaan. Nää oli hyvät vaalit osoittamaa että ketkä o hoitanu hommat kuntalaisten etuje mukaan ja ketkä ei.
- Anonyymi
Taisi äänestäjä unohtua valtuutetuilta viime vaalikaudella, oli niin kiva porukka ja hyvä meininki.
- Anonyymi
Elä muuta virka. Alkaa mennä heemo näitten osallisuushankkeitten ja mukakyselyiden kanssa.
Kunnanjohtajakin on muuttunut automaatiksi, johon työnnetään seteli. - Anonyymi
Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!
Saisiko tähän selitysteoksen: Istuvia, jotka uusivat paikkansa valtuustoon, ei saa arvostella, koska he nauttivat äänestäjien luottamusta...!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko tähän selitysteoksen: Istuvia, jotka uusivat paikkansa valtuustoon, ei saa arvostella, koska he nauttivat äänestäjien luottamusta...!?Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.
Valheiden levittelystä kannattaa tehdä rikosilmoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.
Äänimääristä päätellen Paajanen on ainut, kuka nauttii laajempaa luottamusta.
Joku 30 ääntä - ei kovin laajaa ole luottamus, oma ja suvun äänet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kahta tai kolmea kyrsii ja kuntalaiset eivät halua Malinia johtajaksi."
Kannattaisiko kuitenkin pitäytyä minä-viesteissä eikä lähteä arvailemaan toisten tuntemuksia kun nuo väitteet eivät perustu faktaan vaan ovat fiktiota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kahta tai kolmea kyrsii ja kuntalaiset eivät halua Malinia johtajaksi."
Kannattaisiko kuitenkin pitäytyä minä-viesteissä eikä lähteä arvailemaan toisten tuntemuksia kun nuo väitteet eivät perustu faktaan vaan ovat fiktiota.Minä haluan Malinin johtajaksi. Hän on syntyperäinen kuhmoislainen, kasvattanut lapsensa ja koiransa kunnolla, kunnostanut kunnan pilaaman historiallisen talon, laittanut itsensä likoon lukemattomissa kunnan tapahtumissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan Malinin johtajaksi. Hän on syntyperäinen kuhmoislainen, kasvattanut lapsensa ja koiransa kunnolla, kunnostanut kunnan pilaaman historiallisen talon, laittanut itsensä likoon lukemattomissa kunnan tapahtumissa.
Minä en, mutta en aio luetella miksi.
- Anonyymi
Valtuutettu ei tipu vaan putoaa. Nesteet tippuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832234
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451904- 1281614
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641469Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711053
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni721021