Tippuiko yksikään istuva valtuutettu? Niinpä.
Menikö hyvin
17
602
Vastaukset
- Anonyymi
Simola, Ikonen, Ampuja, Launonen ja Korvenranta tippuivat.
- Anonyymi
Viisi tippui, neljä luopui = yhdeksän vaihtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisi tippui, neljä luopui = yhdeksän vaihtui.
Hyvinhä nää meijän toimet sitten toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhä nää meijän toimet sitten toimi.
Hyvä me!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä me!
Kyllä kansa tietää
- Anonyymi
Tippuha sieltä. Ja iha ansioitte mukaan. Nää oli hyvät vaalit osoittamaa että ketkä o hoitanu hommat kuntalaisten etuje mukaan ja ketkä ei.
- Anonyymi
Taisi äänestäjä unohtua valtuutetuilta viime vaalikaudella, oli niin kiva porukka ja hyvä meininki.
- Anonyymi
Elä muuta virka. Alkaa mennä heemo näitten osallisuushankkeitten ja mukakyselyiden kanssa.
Kunnanjohtajakin on muuttunut automaatiksi, johon työnnetään seteli. - Anonyymi
Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!
Saisiko tähän selitysteoksen: Istuvia, jotka uusivat paikkansa valtuustoon, ei saa arvostella, koska he nauttivat äänestäjien luottamusta...!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko tähän selitysteoksen: Istuvia, jotka uusivat paikkansa valtuustoon, ei saa arvostella, koska he nauttivat äänestäjien luottamusta...!?Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.
Valheiden levittelystä kannattaa tehdä rikosilmoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.
Äänimääristä päätellen Paajanen on ainut, kuka nauttii laajempaa luottamusta.
Joku 30 ääntä - ei kovin laajaa ole luottamus, oma ja suvun äänet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kahta tai kolmea kyrsii ja kuntalaiset eivät halua Malinia johtajaksi."
Kannattaisiko kuitenkin pitäytyä minä-viesteissä eikä lähteä arvailemaan toisten tuntemuksia kun nuo väitteet eivät perustu faktaan vaan ovat fiktiota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kahta tai kolmea kyrsii ja kuntalaiset eivät halua Malinia johtajaksi."
Kannattaisiko kuitenkin pitäytyä minä-viesteissä eikä lähteä arvailemaan toisten tuntemuksia kun nuo väitteet eivät perustu faktaan vaan ovat fiktiota.Minä haluan Malinin johtajaksi. Hän on syntyperäinen kuhmoislainen, kasvattanut lapsensa ja koiransa kunnolla, kunnostanut kunnan pilaaman historiallisen talon, laittanut itsensä likoon lukemattomissa kunnan tapahtumissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan Malinin johtajaksi. Hän on syntyperäinen kuhmoislainen, kasvattanut lapsensa ja koiransa kunnolla, kunnostanut kunnan pilaaman historiallisen talon, laittanut itsensä likoon lukemattomissa kunnan tapahtumissa.
Minä en, mutta en aio luetella miksi.
- Anonyymi
Valtuutettu ei tipu vaan putoaa. Nesteet tippuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057