Menikö hyvin

Anonyymi

Tippuiko yksikään istuva valtuutettu? Niinpä.

17

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Simola, Ikonen, Ampuja, Launonen ja Korvenranta tippuivat.

• Anonyymi

Viisi tippui, neljä luopui = yhdeksän vaihtui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisi tippui, neljä luopui = yhdeksän vaihtui.

Hyvinhä nää meijän toimet sitten toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinhä nää meijän toimet sitten toimi.

Hyvä me!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä me!

Kyllä kansa tietää

• Anonyymi

Tippuha sieltä. Ja iha ansioitte mukaan. Nää oli hyvät vaalit osoittamaa että ketkä o hoitanu hommat kuntalaisten etuje mukaan ja ketkä ei.

• Anonyymi

Taisi äänestäjä unohtua valtuutetuilta viime vaalikaudella, oli niin kiva porukka ja hyvä meininki.

• Anonyymi

Elä muuta virka. Alkaa mennä heemo näitten osallisuushankkeitten ja mukakyselyiden kanssa.

Kunnanjohtajakin on muuttunut automaatiksi, johon työnnetään seteli.

• Anonyymi

Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heidän osalta, jotka uusivat paikkansa - pulinat pois. Jos asiat hoituu, niin luottamusta riittää!

Saisiko tähän selitysteoksen: Istuvia, jotka uusivat paikkansa valtuustoon, ei saa arvostella, koska he nauttivat äänestäjien luottamusta...!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisiko tähän selitysteoksen: Istuvia, jotka uusivat paikkansa valtuustoon, ei saa arvostella, koska he nauttivat äänestäjien luottamusta...!?

Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostelkaa sen kun kerkeette ja haluutte. Tarkoitin, että nyt se sitten nähtiin. Se on ihan sama huudella täällä ja lietsoa vihaa ja levitellä valheita. Vaaleissa se nähdään. Eiköhän ihan oikeat tippuneet ja ihan oikeat jatkaneet. Demokratiassa se vaan on näin. Oon niiin tyytyväinen. Hitusen pelkäsin mitä tää lietsonta aiheuttaa, mutta pohjimmiltani luotin, että hyvin menee. Teitä kahta tai kolmee kyrsii varmaan aika paljon, kun ette onnistuneet.

Valheiden levittelystä kannattaa tehdä rikosilmoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänimääristä päätellen Paajanen on ainut, kuka nauttii laajempaa luottamusta.
        Joku 30 ääntä - ei kovin laajaa ole luottamus, oma ja suvun äänet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kahta tai kolmea kyrsii ja kuntalaiset eivät halua Malinia johtajaksi."

Kannattaisiko kuitenkin pitäytyä minä-viesteissä eikä lähteä arvailemaan toisten tuntemuksia kun nuo väitteet eivät perustu faktaan vaan ovat fiktiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kahta tai kolmea kyrsii ja kuntalaiset eivät halua Malinia johtajaksi."

Kannattaisiko kuitenkin pitäytyä minä-viesteissä eikä lähteä arvailemaan toisten tuntemuksia kun nuo väitteet eivät perustu faktaan vaan ovat fiktiota.

Minä haluan Malinin johtajaksi. Hän on syntyperäinen kuhmoislainen, kasvattanut lapsensa ja koiransa kunnolla, kunnostanut kunnan pilaaman historiallisen talon, laittanut itsensä likoon lukemattomissa kunnan tapahtumissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluan Malinin johtajaksi. Hän on syntyperäinen kuhmoislainen, kasvattanut lapsensa ja koiransa kunnolla, kunnostanut kunnan pilaaman historiallisen talon, laittanut itsensä likoon lukemattomissa kunnan tapahtumissa.

Minä en, mutta en aio luetella miksi.

• Anonyymi

Valtuutettu ei tipu vaan putoaa. Nesteet tippuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe