Mulle tehtiin eilen karsastusleikkaus ja mietin että menikö se pilalle. Luin että kaksoiskuvat ovat normaaleja mutta kun näen kaiken vinona. Vaikea selittää mutta esimerkiksi taulut reunat menevät vinoon, mutta jos kallistan päätä vasemmalle näen ne suorana. Silmät on kuitenkin suorassa ja näen ihan tavallisesti välillä, mutta telkkariakin katsoessa teksti meni vinoon.
Pilalle mennyt karsastusleikkaus?
Anonyymi
3
236
Vastaukset
- Anonyymi
Jälkitarkastuksessa lääkäri kyllä tutkii miten leikkaus on onnistunut. Yleensä leikkaustulos ei ole välittömästi priimaa, mutta silmät asettuu ajan kanssa.
- Anonyymi
Kiitos, jospa se tästä
- Anonyymi
Voihan se tietenkin olla niin, että näkö asettuu ajan kanssa. Silmälääkärin kanssa keskusteltuani karsastusleikkauksen järkevyydestä hän ilmoitti suoraan, että hyvin todennäköisesti yksi leikkaus ei riitä, koska karsastusta korjataan helposti joko liikaa tai liian vähän. Toivottavasti saat näkösi siihen kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884