Mun mielestä ajatus vaippojen käytöstä ja lapsellisen olon tekevistä asioista on tosi miellytävä.

Oon 14v poika, mun mielestä ajatus vaippojen käytöstä ja lapsellisen olon tekevistä asioista on tosi miellytävä. Tietääkö joku mitä tää oikeen on ja mitä voin tehä? Haluisin kokeilla vaippoja, mutta en tiedä miten saisin mahdollisuuden pyysin sitä äitilä, mutta se sano ei, ja se surettaa rehellisesti tosi paljon. Tää on kestäny jo noin 3 vuotta, nautin siitä lapsellisestä olosta, joka mulle välillä tulee mutta samalla mua hävettää nää asiat Ihan sairaasti.

50

4698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen saa tehdä niin miten itsestä parhaalta tuntuu. Jos vaippojen käyttö tuntuu sinulta kivalta niin käytä niitä, ei se ole keneltäkään pois. Mee ite ostaa kaupasta vaippoja.

      • Anonyymi

        Monissa Prismoissa, K-Citymarketeissa ja K-Supermarketeissa on isoille koululaisille tarkoitettuja Libero ja DryNites vaippoja. Paketti maksaa kympin verran ja mahtuu helposti muovikassiin. Kun ostat samalla kertaa kaikenlaista oikein sekalaista (vaikka lyijykynä, saippuaa, pussi korvapuusteja, pari pulloa limsaa...) silminnäkijät olettaa että sut on passitettu kauppaan koko perheen ostoksia tekemään.

        Vaipoista tykkääminen on jokaisen oma asia ja jos pissaat vaippaan, sekään ei ole epänormaalia. Jos pissaat vaippaan, laita märkä vaippa kaapin ylähyllylle ja sopivan hetken tullen sitaise sen muovikassiin ja vie sekajäteroskikseen.

        Ei tarvitse yhtään hävetä.

        https://www.foodie.fi/products/1293?tag_ids=9229

        Nimim. Vaippaileva opiskelija


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monissa Prismoissa, K-Citymarketeissa ja K-Supermarketeissa on isoille koululaisille tarkoitettuja Libero ja DryNites vaippoja. Paketti maksaa kympin verran ja mahtuu helposti muovikassiin. Kun ostat samalla kertaa kaikenlaista oikein sekalaista (vaikka lyijykynä, saippuaa, pussi korvapuusteja, pari pulloa limsaa...) silminnäkijät olettaa että sut on passitettu kauppaan koko perheen ostoksia tekemään.

        Vaipoista tykkääminen on jokaisen oma asia ja jos pissaat vaippaan, sekään ei ole epänormaalia. Jos pissaat vaippaan, laita märkä vaippa kaapin ylähyllylle ja sopivan hetken tullen sitaise sen muovikassiin ja vie sekajäteroskikseen.

        Ei tarvitse yhtään hävetä.

        https://www.foodie.fi/products/1293?tag_ids=9229

        Nimim. Vaippaileva opiskelija

        Voiko noita DryNites vaippoja käyttää järkeväsi päivälläkin, vaikka ne onkin tarkoitettu yökäyttöön? Jos voi erottuuko ne helposti vaatteiden kuten verkkareiden, tai sortsien ja t-paidan alta? Ihan sillä kyselen, että mietin, että jos niitä voi hyvin käyttää päivällä, eikä näy vaatteiden alta niin voisin käyttää niitä myös ulos mennessä, jos ja kun kehtaan käydä ostamassa.


      • Anonyymi
        Little-Eevee kirjoitti:

        Voiko noita DryNites vaippoja käyttää järkeväsi päivälläkin, vaikka ne onkin tarkoitettu yökäyttöön? Jos voi erottuuko ne helposti vaatteiden kuten verkkareiden, tai sortsien ja t-paidan alta? Ihan sillä kyselen, että mietin, että jos niitä voi hyvin käyttää päivällä, eikä näy vaatteiden alta niin voisin käyttää niitä myös ulos mennessä, jos ja kun kehtaan käydä ostamassa.

        Itse en ole ulkona kokeillut joten en osaa sanoa. Mene ostamaan vaan, ei siinä ole mitään hävettävää :) Tai mene itsepalvelukassalle jos sulla on pankkikortti.


      • Anonyymi
        Little-Eevee kirjoitti:

        Voiko noita DryNites vaippoja käyttää järkeväsi päivälläkin, vaikka ne onkin tarkoitettu yökäyttöön? Jos voi erottuuko ne helposti vaatteiden kuten verkkareiden, tai sortsien ja t-paidan alta? Ihan sillä kyselen, että mietin, että jos niitä voi hyvin käyttää päivällä, eikä näy vaatteiden alta niin voisin käyttää niitä myös ulos mennessä, jos ja kun kehtaan käydä ostamassa.

        Ne eivät erotu farkkujenkaan alta, ja verkkareiden ja vastaavien alta ne näkyvät vielä vähemmän. Ne eivät myöskään rapise eivätkä kahise. Aika tiukat trikoot täytyy olla jotta vaipan varsinainen pissaa imevä paksumpi keskiosa erottuisi; vaipan sivut ovat tavallisen kankaan paksuisia. Ihan hyvin voi siis käyttää päivälläkin jos haluaa.

        Nimim. Sama opiskelija


    • Et ole läheskään ainoa eikä asiaa tarvitse hävetä yhtään. Jos vaippa tuntuu hyvältä niin se tuntuu hyvältä ja se on siinä. Mä olen juuri nyt yksin kotona ja päällä on pelkkä vaippa - voi olla että lasken iltapissan siihen ja nukun makeasti pissavaipassa.

      Muistelen että täytin 20 jokunen vuosi sitten ja olen vaippaillut kuusi seitsemän vuotta - joskus enemmän ja joskus vähemmän.

      • Kaikki sanoo, että ei pidä hävetä, mutta silti hävettää. Oon tilanteessa että kerroin äitille tästä, mutta se sano etten voi. En myöskään kehtaa yrittää salaa. Äiti kysy miks haluun tätä, mutta en pystyny sanomaan, enkä oo pystyny myöhemminkään kertomaan, että mä vaan jotenkin tykkään siitä ideasta todella paljon, haluisin kertoo ettei tarttis yrittää piilotella asiaa, mutta en saa sitä suustani ja sille kirjottaminenkaan ei onnistu, koska pelottaa, että miten se reagoi jos kerron. Mitä mä teen?


      • Anonyymi
        Little-Eevee kirjoitti:

        Kaikki sanoo, että ei pidä hävetä, mutta silti hävettää. Oon tilanteessa että kerroin äitille tästä, mutta se sano etten voi. En myöskään kehtaa yrittää salaa. Äiti kysy miks haluun tätä, mutta en pystyny sanomaan, enkä oo pystyny myöhemminkään kertomaan, että mä vaan jotenkin tykkään siitä ideasta todella paljon, haluisin kertoo ettei tarttis yrittää piilotella asiaa, mutta en saa sitä suustani ja sille kirjottaminenkaan ei onnistu, koska pelottaa, että miten se reagoi jos kerron. Mitä mä teen?

        Ei sun äidin kaikkee tarvi tietää, käytä niit vaan omas huonees, silleen monet muutkin tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun äidin kaikkee tarvi tietää, käytä niit vaan omas huonees, silleen monet muutkin tekee.

        No hyvä idea mietin vaa sitä että kun se käy suht usein mun huoneen ovel nii en oo varma miten sillon pitäs olla (se käy siks etten kuule jos huutelee toisesta huoneesta nii ollaa sovittu et tulee sanoo mun huonees jos on jotain) no ehkä mä tässä murehdin turhia ainakin etukäteen ihan turhaa että murehdin sitä


      • Anonyymi
        Little-Eevee kirjoitti:

        No hyvä idea mietin vaa sitä että kun se käy suht usein mun huoneen ovel nii en oo varma miten sillon pitäs olla (se käy siks etten kuule jos huutelee toisesta huoneesta nii ollaa sovittu et tulee sanoo mun huonees jos on jotain) no ehkä mä tässä murehdin turhia ainakin etukäteen ihan turhaa että murehdin sitä

        Jos sulla on vaippa väljien sortsien tai verkkarihousujen alla niin on satavarmaa ettei kukaan huomaa sitä sen enempää kotona kuin ulkonakaan. Nuo DryNitesit ja Liberot on ihan yllättävän pieniä ja huomaamattomia. Ja jos sulla on vaippapaketti muovikassissa yläkaapissa niin sun äidillä ei pitäisi olla siihen mitään sanomista.

        Mun mielestä sä murehdit vähän turhaan - käy ostamassa paketti vaippoja niin saat ihan konkreettisesti huomata miten hyvin ne istuu ja miten huomaamattomia ne on. Kai sulla on joskus tilaisuus olla kotona ihan yksinkin? Rohkeasti vaan!

        Terkut 16-v vaippapojalta joka suunnilleen vuosi sitten huomasi jonkun vaippajutun jostain, kiinnostui, osti ja huomasi että hei, vaipan napakka kosketus ja pieni pullotus jalkojen välissä tuntuukin kivalta. Nää on niitä henkilökohtaisia juttuja ettei sun ikäisen enää tarvii kertoa kaikkea vanhemmille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla on vaippa väljien sortsien tai verkkarihousujen alla niin on satavarmaa ettei kukaan huomaa sitä sen enempää kotona kuin ulkonakaan. Nuo DryNitesit ja Liberot on ihan yllättävän pieniä ja huomaamattomia. Ja jos sulla on vaippapaketti muovikassissa yläkaapissa niin sun äidillä ei pitäisi olla siihen mitään sanomista.

        Mun mielestä sä murehdit vähän turhaan - käy ostamassa paketti vaippoja niin saat ihan konkreettisesti huomata miten hyvin ne istuu ja miten huomaamattomia ne on. Kai sulla on joskus tilaisuus olla kotona ihan yksinkin? Rohkeasti vaan!

        Terkut 16-v vaippapojalta joka suunnilleen vuosi sitten huomasi jonkun vaippajutun jostain, kiinnostui, osti ja huomasi että hei, vaipan napakka kosketus ja pieni pullotus jalkojen välissä tuntuukin kivalta. Nää on niitä henkilökohtaisia juttuja ettei sun ikäisen enää tarvii kertoa kaikkea vanhemmille.

        No harvoin mä oon kotona yksin (meitä on kaikkiaan 6) ja harvoin kaikki muut on poissa kotoa samaan aikaan.
        Enkä tiiä mistä pääsisin ostaa kun ihan tutusta kaupasta en kehtaa ostaa. Eikä mun huoneessa oo mitään paikka laittaa niitä (täällä ei oo mitään yläkaappeja eikä ihan näkyville kehtaa jättää).

        Tiedän että äitin suhtautuminen on tässä se etten voi niin mietin sitä että jos se löytäs ne niin alkas luultavasti kyselee enkä osaa selittää tätä sille.


      • Anonyymi
        Little-Eevee kirjoitti:

        No harvoin mä oon kotona yksin (meitä on kaikkiaan 6) ja harvoin kaikki muut on poissa kotoa samaan aikaan.
        Enkä tiiä mistä pääsisin ostaa kun ihan tutusta kaupasta en kehtaa ostaa. Eikä mun huoneessa oo mitään paikka laittaa niitä (täällä ei oo mitään yläkaappeja eikä ihan näkyville kehtaa jättää).

        Tiedän että äitin suhtautuminen on tässä se etten voi niin mietin sitä että jos se löytäs ne niin alkas luultavasti kyselee enkä osaa selittää tätä sille.

        Vaipat muovikassiin sängyn alle tai työpöydän laatikkoon tai jonnekin kaapin perälle. Jos äiti sanoo jotain niin vastaat terävästi että se on sun juttu eikä kellään pitäisi olla siihen mitään sanomista. 14-vuotias on jo niin vanha että saa kaikin mokomin harrastaa tällaista viatonta hupia josta ei ole haittaa kellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaipat muovikassiin sängyn alle tai työpöydän laatikkoon tai jonnekin kaapin perälle. Jos äiti sanoo jotain niin vastaat terävästi että se on sun juttu eikä kellään pitäisi olla siihen mitään sanomista. 14-vuotias on jo niin vanha että saa kaikin mokomin harrastaa tällaista viatonta hupia josta ei ole haittaa kellekään.

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaipat muovikassiin sängyn alle tai työpöydän laatikkoon tai jonnekin kaapin perälle. Jos äiti sanoo jotain niin vastaat terävästi että se on sun juttu eikä kellään pitäisi olla siihen mitään sanomista. 14-vuotias on jo niin vanha että saa kaikin mokomin harrastaa tällaista viatonta hupia josta ei ole haittaa kellekään.

        No pitää miettiä tota en vaa osaa päättää nopeesti ja jo huomenna ois tilanne että voisin mutta pitäs vaan uskaltaa tehdä se ja lopettaa murehtiminen eikä se käy multa helposti.

        Enkä oikeen osaa sanoo pokkana jos äiti kysyy meen vaa hiljaseks enkä saa sanottua mitään (käyny jo monessa asiassa monta kertaa).


      • Little-Eevee kirjoitti:

        No pitää miettiä tota en vaa osaa päättää nopeesti ja jo huomenna ois tilanne että voisin mutta pitäs vaan uskaltaa tehdä se ja lopettaa murehtiminen eikä se käy multa helposti.

        Enkä oikeen osaa sanoo pokkana jos äiti kysyy meen vaa hiljaseks enkä saa sanottua mitään (käyny jo monessa asiassa monta kertaa).

        Jos äiti joskus (syystä tai toisesta) löytää ne vaipat ja kysyy miks mulla on ne niin koitan vaan kertoa rehellisesti että ”mä vaan jotenkin tykkään niistä” mutta joo muut on huomenna noin 6 tuntia poissa kotoa niin kävelen läheiseen k-supermarkettiin ostan paketin noita drynites vaippoja tuun kotiin ja puen kotona samantien vaipan päälle ja nautin siitä.


      • Anonyymi
        Little-Eevee kirjoitti:

        Jos äiti joskus (syystä tai toisesta) löytää ne vaipat ja kysyy miks mulla on ne niin koitan vaan kertoa rehellisesti että ”mä vaan jotenkin tykkään niistä” mutta joo muut on huomenna noin 6 tuntia poissa kotoa niin kävelen läheiseen k-supermarkettiin ostan paketin noita drynites vaippoja tuun kotiin ja puen kotona samantien vaipan päälle ja nautin siitä.

        Hyvä että uskallat tehdä sitä mistä tykkäät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että uskallat tehdä sitä mistä tykkäät.

        Voikun pääsisin vielä yli siitä että pelkään kiinni jäämisen riskiä. Vaipat tuntuu ihanilta enkä haluis jännittää että jäisin kiinni kun se on kaiken lisäks epätodennäköistä ja varmasti nauttis vielä enemmän kun ei jännittäs


    • Olin muuten positiivisesti ihan mielettömän shokeeraantunu ja hämmentyny siitä miltä nää tuntuu enkä pystyny aluks edes ajattelemaan kunnolla kun olin niin sen tunteen lumoama. Ah nää on niin mukavia ja niin pehmeitä😍❤️❤️❤️❤️

    • Voiko tulla jotain negatiivisia vaikutuksia siitä että pidän vaippaa päällä ja mahdollisesti jossain vaiheessa välillä pissaan vaippaan?

      • Anonyymi

        Vaihda heti kun mahdollista ja pese alapää hyvin.


      • Mun mielestäni ei. Mä olen leikkinyt vaipoilla kuutisen vuotta enkä ole huomannut mitään ongelmia.

        Jotkut kyllä kiintyy vaippoihin niin että ilman vaippaa olo tuntuu jotenkin alastomalta, mutta tällaisia ääritapauksia on mun käsittääkseni hyvin vähän.


      • Anonyymi
        HihheiHelsingissä kirjoitti:

        Mun mielestäni ei. Mä olen leikkinyt vaipoilla kuutisen vuotta enkä ole huomannut mitään ongelmia.

        Jotkut kyllä kiintyy vaippoihin niin että ilman vaippaa olo tuntuu jotenkin alastomalta, mutta tällaisia ääritapauksia on mun käsittääkseni hyvin vähän.

        Hihheihelsingistä voitko antaa jonkun paikan missä jutella


    • Anonyymi

      Hyvä, että itsekin myönsit, että sinua hävettää. Tämmöiset asia 14-vuotiaana ovat suorastaan fetissejä tai pakkomielteitä vaippoja kohtaan. Tällaisissa tapauksissa kannattaa ehkä keskustella esim. psykologin tai jopa psykiatrin kanssa.

      • Anonyymi

        Fetissihän se on, mutta täysin vaaraton sellainen ja aika yleinenkin. Älä hätäile.


      • Ei tässä mitään psykologia saati psykiatria tarvita niin kauan kuin touhu pysyy kohtuuden rajoissa. Meillä kaikilla on omat omituiset harrastukset ja vaippailu ei ainakaan vahingoita ketään.

        "Vaikka vaippafetisismistä puhutaan julkisuudessa verrattain harvoin, kyse on tosiasiassa yksi tavanomaisimmista ja yleisimmistä fetisismeistä."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaippafetisismi

        Ja todelliseksi fetisisismiksi harrastus muuttuu vasta siinä vaiheessa kun vaippa tuntuu aivan välttämättömältä tai jos se on seksielämässä kiihottumisen edellytys. Tässä tapauksessa tuon 14-vuotiaan vaippaleikki ei ole vielä todellista fetisismiä. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin joissain tv-ohjelmissa tai Ilta-Puluissa esitellyt "aikuisvauvat" jotka heittäytyy täysillä pikkulapsiksi.

        Jos vaippa tuntuu hyvältä, siinä ei sellaisenaan ole mitään pahaa eikä hävettävää.

        Nimim. Noin kuuden vuoden kokemus.


      • Anonyymi
        HihheiHelsingissä kirjoitti:

        Ei tässä mitään psykologia saati psykiatria tarvita niin kauan kuin touhu pysyy kohtuuden rajoissa. Meillä kaikilla on omat omituiset harrastukset ja vaippailu ei ainakaan vahingoita ketään.

        "Vaikka vaippafetisismistä puhutaan julkisuudessa verrattain harvoin, kyse on tosiasiassa yksi tavanomaisimmista ja yleisimmistä fetisismeistä."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaippafetisismi

        Ja todelliseksi fetisisismiksi harrastus muuttuu vasta siinä vaiheessa kun vaippa tuntuu aivan välttämättömältä tai jos se on seksielämässä kiihottumisen edellytys. Tässä tapauksessa tuon 14-vuotiaan vaippaleikki ei ole vielä todellista fetisismiä. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin joissain tv-ohjelmissa tai Ilta-Puluissa esitellyt "aikuisvauvat" jotka heittäytyy täysillä pikkulapsiksi.

        Jos vaippa tuntuu hyvältä, siinä ei sellaisenaan ole mitään pahaa eikä hävettävää.

        Nimim. Noin kuuden vuoden kokemus.

        Vaippafet*ssi on harvoja ns. perv*ilu juttuja joista en tällä ilmoita ylläpidolle, ellei tule joku vetämään yli - koska yleensä tämän aiheen perässä olevat tietää, että ollaan Nuorten palstalla ja pysyy asiallisena aiheesta.
        Muut fet*ssi mehua täältä tahtovat eivät osaa olla asiallisesti ja usein jopa alaikäisistä täällä hakevat aikuisviihde materiaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaippafet*ssi on harvoja ns. perv*ilu juttuja joista en tällä ilmoita ylläpidolle, ellei tule joku vetämään yli - koska yleensä tämän aiheen perässä olevat tietää, että ollaan Nuorten palstalla ja pysyy asiallisena aiheesta.
        Muut fet*ssi mehua täältä tahtovat eivät osaa olla asiallisesti ja usein jopa alaikäisistä täällä hakevat aikuisviihde materiaalia.

        Ilmoitin kommenttisi ylläpidolle.


      • Anonyymi
        HihheiHelsingissä kirjoitti:

        Ei tässä mitään psykologia saati psykiatria tarvita niin kauan kuin touhu pysyy kohtuuden rajoissa. Meillä kaikilla on omat omituiset harrastukset ja vaippailu ei ainakaan vahingoita ketään.

        "Vaikka vaippafetisismistä puhutaan julkisuudessa verrattain harvoin, kyse on tosiasiassa yksi tavanomaisimmista ja yleisimmistä fetisismeistä."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaippafetisismi

        Ja todelliseksi fetisisismiksi harrastus muuttuu vasta siinä vaiheessa kun vaippa tuntuu aivan välttämättömältä tai jos se on seksielämässä kiihottumisen edellytys. Tässä tapauksessa tuon 14-vuotiaan vaippaleikki ei ole vielä todellista fetisismiä. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin joissain tv-ohjelmissa tai Ilta-Puluissa esitellyt "aikuisvauvat" jotka heittäytyy täysillä pikkulapsiksi.

        Jos vaippa tuntuu hyvältä, siinä ei sellaisenaan ole mitään pahaa eikä hävettävää.

        Nimim. Noin kuuden vuoden kokemus.

        Mä olen samaa mieltä. Luin 17-vuotiaana tältä palstalta jonkun vaippaleikeistä - ties vaikka juuri sinun - ja kiinnostuin ja ostin vaippoja. Mulla on nyt neljän vuoden kokemus ja aina silloin tällöin on kiva ikäänkuin heittää huolet syrjään, ottaa illalla vaippa jalkaan (käytän DryNitesin isojen koululaisten tyttöjen mallia) ja antaa viimeisen iltalirin tulla vaippaan. Uni tulee helposti kun samalla imee tuttia!

        Ulkona en ole vielä(kään) uskaltanut laskea vaippaan, mutta pidän kyllä vaippaa tosi usein farkkujen tai hameen alla. Täällä kotona tulee usein oltua pelkkä vaippa päällä; muutin viime vuonna omilleni kun pääsin hakemaani opiskelupaikkaan.

        Nimim. 21-v. "pikkutyttö"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen samaa mieltä. Luin 17-vuotiaana tältä palstalta jonkun vaippaleikeistä - ties vaikka juuri sinun - ja kiinnostuin ja ostin vaippoja. Mulla on nyt neljän vuoden kokemus ja aina silloin tällöin on kiva ikäänkuin heittää huolet syrjään, ottaa illalla vaippa jalkaan (käytän DryNitesin isojen koululaisten tyttöjen mallia) ja antaa viimeisen iltalirin tulla vaippaan. Uni tulee helposti kun samalla imee tuttia!

        Ulkona en ole vielä(kään) uskaltanut laskea vaippaan, mutta pidän kyllä vaippaa tosi usein farkkujen tai hameen alla. Täällä kotona tulee usein oltua pelkkä vaippa päällä; muutin viime vuonna omilleni kun pääsin hakemaani opiskelupaikkaan.

        Nimim. 21-v. "pikkutyttö"

        Pakko sanoa toi että imee tuttia kuulostaa mukavalta. Haluaisin itsekin kokeilla tuttia mutta en tiiä mistä saisin varsinkaan kun en viiti hankkia sellasta joka vaikuttaa hampaisiin mut sellaset mitkä ei vaikuta on kuulemma kalliita ja pitäis tilata enkä osaa tehä sitä ja en oo varma pystynkö maksaa mun pankkikortilla verkkomaksuja ja se miten saisin sen sitten tilaamalla käsiini on myös mysteeri kun kotiin en kehtais tilaa (jos ees mahdollista) koska sillon vanhemmat toosi todennäkösesti sais kiinni tavallaan haluisin että tää paljastuis mun vanhemmille niin ei olis oloa että pitäis salailla mutta en uskalla kertoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen samaa mieltä. Luin 17-vuotiaana tältä palstalta jonkun vaippaleikeistä - ties vaikka juuri sinun - ja kiinnostuin ja ostin vaippoja. Mulla on nyt neljän vuoden kokemus ja aina silloin tällöin on kiva ikäänkuin heittää huolet syrjään, ottaa illalla vaippa jalkaan (käytän DryNitesin isojen koululaisten tyttöjen mallia) ja antaa viimeisen iltalirin tulla vaippaan. Uni tulee helposti kun samalla imee tuttia!

        Ulkona en ole vielä(kään) uskaltanut laskea vaippaan, mutta pidän kyllä vaippaa tosi usein farkkujen tai hameen alla. Täällä kotona tulee usein oltua pelkkä vaippa päällä; muutin viime vuonna omilleni kun pääsin hakemaani opiskelupaikkaan.

        Nimim. 21-v. "pikkutyttö"

        Mistä oot hankkinu tutin ja millasta tuttia käytät?


      • Anonyymi
        Little-Eevee kirjoitti:

        Pakko sanoa toi että imee tuttia kuulostaa mukavalta. Haluaisin itsekin kokeilla tuttia mutta en tiiä mistä saisin varsinkaan kun en viiti hankkia sellasta joka vaikuttaa hampaisiin mut sellaset mitkä ei vaikuta on kuulemma kalliita ja pitäis tilata enkä osaa tehä sitä ja en oo varma pystynkö maksaa mun pankkikortilla verkkomaksuja ja se miten saisin sen sitten tilaamalla käsiini on myös mysteeri kun kotiin en kehtais tilaa (jos ees mahdollista) koska sillon vanhemmat toosi todennäkösesti sais kiinni tavallaan haluisin että tää paljastuis mun vanhemmille niin ei olis oloa että pitäis salailla mutta en uskalla kertoa

        Tilaa prisman verkkokaupasta ja valitse pakettiautomaatti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa prisman verkkokaupasta ja valitse pakettiautomaatti.

        Minkä hakusanan laitan sinne verkkokauppaan, että löydän sopivan tutin itelleni oon kohta 15v?


      • Anonyymi
        Little-Eevee kirjoitti:

        Minkä hakusanan laitan sinne verkkokauppaan, että löydän sopivan tutin itelleni oon kohta 15v?

        Kokeile eka lasten tuttia jos se ei käy ni sitte pitää ettiä jostai toisesta verkkokaupasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile eka lasten tuttia jos se ei käy ni sitte pitää ettiä jostai toisesta verkkokaupasta.

        Ok onks jotain ideaa minkä ikäselle tarkotettua ja onko jotain riskei tai muuta?


      • Anonyymi
        Little-Eevee kirjoitti:

        Ok onks jotain ideaa minkä ikäselle tarkotettua ja onko jotain riskei tai muuta?

        En osaa sanoa mut eiköhän se kokeilemalla selviä.


      • HihheiHelsingissä kirjoitti:

        Ei tässä mitään psykologia saati psykiatria tarvita niin kauan kuin touhu pysyy kohtuuden rajoissa. Meillä kaikilla on omat omituiset harrastukset ja vaippailu ei ainakaan vahingoita ketään.

        "Vaikka vaippafetisismistä puhutaan julkisuudessa verrattain harvoin, kyse on tosiasiassa yksi tavanomaisimmista ja yleisimmistä fetisismeistä."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaippafetisismi

        Ja todelliseksi fetisisismiksi harrastus muuttuu vasta siinä vaiheessa kun vaippa tuntuu aivan välttämättömältä tai jos se on seksielämässä kiihottumisen edellytys. Tässä tapauksessa tuon 14-vuotiaan vaippaleikki ei ole vielä todellista fetisismiä. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin joissain tv-ohjelmissa tai Ilta-Puluissa esitellyt "aikuisvauvat" jotka heittäytyy täysillä pikkulapsiksi.

        Jos vaippa tuntuu hyvältä, siinä ei sellaisenaan ole mitään pahaa eikä hävettävää.

        Nimim. Noin kuuden vuoden kokemus.

        Täysin samaa mieltä Hihhein kanssa. Ite oon 24-vuotias mies pohjanmaalta ja oon itsekseni tutkinut vaippailuharrastusta (en ole kuitenkaan mikään tutkija/asiantuntija ammatiltani). Siinä ei ole mitään hävettävää. Nostan hattua teille kaikille jotka ovat puhuneet tästä harrastuksestaan ja kannustankin teitä jatkamaan harrastustanne. Ja vanhemmilla ei ole mitään sanomista siitä että mitä saa harrastaa ja mitä ei. Se on jokaisen oma asia.

        Ja hyvää pääsiäistä kaikille.


    • Anonyymi

      Housuun pissaaminen on ainakin minusta
      Sellainen joka saa lapsellisen ja kiihottumisen tunteen.
      Olen poika 19v

      • Anonyymi

        Housuun pissaaminen on kyllä jees joka saa myös lapsellisen tunteen aikaseksi


    • Anonyymi

      Paljonko noi Dry nites vaipat oikein imee? Eli paljonko uskaltaa päästää rennosti ilman ohivuoto riskiä?

      • Anonyymi

        Imee paljon ainakin mulla on hyviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imee paljon ainakin mulla on hyviä

        Paljonko suunnilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko suunnilleen

        Kolme täyttä rakollista


    • Anonyymi

      Mulla on vähän sama homma enkä kehtaa sanoo tän ikäsenä mut vois jopa ymmärtää ku olin 7v halusin vaipat niin äiti osti ja puki mulle ne vaipat tykkään itekki siitä lapsellisesti olosta

      • Moi, minkä ikänen oot? Haluisitko jutella?


    • Anonyymi

      Saisko tääl jonku snp, jos haluaa jutella aiheesta satun itekkiin oleen kiinnostunut, (omaani en viitsi laittaa sori)

      • No mun Insta on sunny_tiny_kitty.
        (Esim. Snappia en ite käytä).


    • Anonyymi

      Sama

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe