Little-Eevee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
11
Kommenttia
24
Etsin juomapulloon sopivaa pullotuttia tai juomapulloon sopivaksi muuttavaa adapteria
Moi. Mä etsin pullotuttia, joka sopii tavalliseen juomapulloonn tai adapteria, jolla muuntaa pullotutti juomapulloon sop1190Oon 16v, ja etin bodyy itelleni
Moi. Oon 16, ja haluisin löytää itelleni bodyn, jossa on nepparit haaroissa.3496Haluaisin vaippailuseuraa Helsingissä
Moi. Oon 15 v Helsingistä ja haluisin vaippailuseuraa. Mieluiten 15-18v seuraa, mut myös vähän nuorempi käy mulle. Mulle0146Mistä kaupoista saa Tena slip-vaippoja?
Mistä kaupoista saa Tena slip-vaippoja, jos verkkokauppoja ei oteta huomioon?21286Oon 2006 syntyny genderfluid-henkilö ja etin vaippailukaveria
Moi. Oon 2006 syntyny genderfluid henkilö. Mä etin vaippailukaveria, joka on syntyny mielellään 2004-2006 ja on Helsingi31315Haluisin keskustella vaipoista tykkäävien kanssa
Moi oon 14 ja tykkään vaipoista. Haluisin keskustella muiden vaipoista tykkäävien kanssa. Jos kiinnostaa keskustella voi01158Oon 14v ja tykkään vaipoista, mistä saan sopivia teippivaippoja?
Oon 14v ja tykkään vaipoista, Mistä saan sopivia helposti puettavia paksuja imukykyisiä teippivaippoja jotka ei maksa pa61698Pidän vaipoista
Olen 14v ja tykkään vaipoista paljon ja olen kiinnostunut kokeilemaan tuttia mitkä vaipat ovat samaan aikaan todella imu72856Olen 14 ja haluaisin saada tutin
Olen 14 -vuotias ja pidän vaipoista ja muista asioista, ja muusta sellaisesta joka koska vaipat tuntuvat todella ihanilt7967Mulla on autismi ja en tiiä mitä tehdä joidenkin siihen liittyvien asioiden suhteen onko neuvoja?
Mulla on autismi ja sen takia en pysty olemaan monissa tilanteissa ilman että joku tuttu aikuinen on kokoajan ihan lähel131153Mun mielestä ajatus vaippojen käytöstä ja lapsellisen olon tekevistä asioista on tosi miellytävä.
Oon 14v poika, mun mielestä ajatus vaippojen käytöstä ja lapsellisen olon tekevistä asioista on tosi miellytävä. Tietääk505285