Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

11

Kommenttia

24

  1. Etsin juomapulloon sopivaa pullotuttia tai juomapulloon sopivaksi muuttavaa adapteria

    Moi. Mä etsin pullotuttia, joka sopii tavalliseen juomapulloonn tai adapteria, jolla muuntaa pullotutti juomapulloon sop
    Harrastukset
    1
    132
  2. Oon 16v, ja etin bodyy itelleni

    Moi. Oon 16, ja haluisin löytää itelleni bodyn, jossa on nepparit haaroissa.
    Vaatesuunnittelu
    3
    341
  3. Haluaisin vaippailuseuraa Helsingissä

    Moi. Oon 15 v Helsingistä ja haluisin vaippailuseuraa. Mieluiten 15-18v seuraa, mut myös vähän nuorempi käy mulle. Mulle
    Vaipat
    0
    115
  4. Mistä kaupoista saa Tena slip-vaippoja?

    Mistä kaupoista saa Tena slip-vaippoja, jos verkkokauppoja ei oteta huomioon?
    Vaipat
    2
    1034
  5. Oon 2006 syntyny genderfluid-henkilö ja etin vaippailukaveria

    Moi. Oon 2006 syntyny genderfluid henkilö. Mä etin vaippailukaveria, joka on syntyny mielellään 2004-2006 ja on Helsingi
    Vaipat
    3
    1174
  6. Haluisin keskustella vaipoista tykkäävien kanssa

    Moi oon 14 ja tykkään vaipoista. Haluisin keskustella muiden vaipoista tykkäävien kanssa. Jos kiinnostaa keskustella voi
    Vaipat
    0
    1060
  7. Oon 14v ja tykkään vaipoista, mistä saan sopivia teippivaippoja?

    Oon 14v ja tykkään vaipoista, Mistä saan sopivia helposti puettavia paksuja imukykyisiä teippivaippoja jotka ei maksa pa
    Vaipat
    6
    1490
  8. Pidän vaipoista

    Olen 14v ja tykkään vaipoista paljon ja olen kiinnostunut kokeilemaan tuttia mitkä vaipat ovat samaan aikaan todella imu
    Vaipat
    6
    2428
  9. Olen 14 ja haluaisin saada tutin

    Olen 14 -vuotias ja pidän vaipoista ja muista asioista, ja muusta sellaisesta joka koska vaipat tuntuvat todella ihanilt
    Keho
    7
    874
  10. Mulla on autismi ja en tiiä mitä tehdä joidenkin siihen liittyvien asioiden suhteen onko neuvoja?

    Mulla on autismi ja sen takia en pysty olemaan monissa tilanteissa ilman että joku tuttu aikuinen on kokoajan ihan lähel
    Neurologia
    13
    1034
  11. Mun mielestä ajatus vaippojen käytöstä ja lapsellisen olon tekevistä asioista on tosi miellytävä.

    Oon 14v poika, mun mielestä ajatus vaippojen käytöstä ja lapsellisen olon tekevistä asioista on tosi miellytävä. Tietääk
    Keho
    50
    4709