Pattayan rakkaista ja etenkin Neidistä

Anonyymi

täällä ei kukaan muu kirjoita asiallisesti kuin Numba ja minä.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta joka sana, pattayaan rakastuneella on enemmänkin tarpeena jauhaa tuubaa.

    • Anonyymi

      kokeilkaas kirjoittaa jotain matkailusta.
      Thai palstoilta on kaikki asialliset matkailuaiheiset kirjoittajat hävinneet, noihin henkilökemia kirjoituksiin kyllästyneinä.

      Tämä on matkailupalsta. Ei esim. asumispalsta, tai diagnoosipalsta.
      Täällä ei tarvitse tietää kenenkään cv:tä tai varallisuutta.

      • Kerran oltiin hesan korkea saaressa matkalla. Hoitaja osoitti etu sormella jotakin. Tuijotin sitä sormea varmaan minuutin ja kysyin kynsivallista kun hoitaja otti lippa lakkini lipasta kiinni ja käänsi pääni väkisten. Siellä näkyi morsu! Iso kun mikä korvat ja sarvit. Suuret käpälät ja sellasta ei pettereiden savossa ole.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Kerran oltiin hesan korkea saaressa matkalla. Hoitaja osoitti etu sormella jotakin. Tuijotin sitä sormea varmaan minuutin ja kysyin kynsivallista kun hoitaja otti lippa lakkini lipasta kiinni ja käänsi pääni väkisten. Siellä näkyi morsu! Iso kun mikä korvat ja sarvit. Suuret käpälät ja sellasta ei pettereiden savossa ole.

        Olen aina sanonut että sensein kaukomatkat on kaikkein parhaimpia.


    • Anonyymi

      Zumba ja Bumba, iloiset possut, jutelkaa oikein asiallisesti ja nätisti keskenänne koko juhannus. Hyvää juhannusta!

    • Anonyymi

      Ikävä neitiä, olen niin yksin.

      S

    • Anonyymi

      No niin, hyvää juhannusta kaikille Thaimaan ystäville Chiang Maista! (Kuva otettu boarding passista epäilyksien varalta)

      Jännittää oikein minkälaisen kuvan laittaa ensin sensei ja missäpäin me tavataan täällä suomalaisen tuntuisessa tihkusateisessa säässä? Huomenna lämpiää.

      T 2010

      • Anonyymi

        Turha jännitys pois aikana kun lumppus suomen reissaaminen on huuhaata, ota paljonkuvia ja aijaile kuten sanottu, sinä päivystät palstaa juhannuksenasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha jännitys pois aikana kun lumppus suomen reissaaminen on huuhaata, ota paljonkuvia ja aijaile kuten sanottu, sinä päivystät palstaa juhannuksenasi.

        Neljän tunnin viive Kympillä ketjun edellisestä viestistä. Sensein päivystysviive 27 minuuttia, joka on huomattavasti nopeampi. Synkkä jussi tulossa ja kamera rikki?
        Mörrimöykky ja känkkäränkkä-juhannus? Kympin tapaamista sinun on turha pelätä.
        Hän on reilun 8000 kilmometrin päässä sinusta haavekaupungissasi. Katsoin hänen someen laittaman juhannustervehdyksensä Chiang Maista juuri äsken. Siellä vain kauniita tervehdyksiä, sydämiä ja tykkäämisiä, ei kiukkua lain. Minulla rauhallinen mökkijuhannus. Lapset tulee huomenna polttamaan makkaraa ja saunomaan. Olenhan kolminkertainen isoisäkin jo. Hyvää juhannusta suomalaisille! Ikään, sukupuoleen ja sijaintiin katsomatta!

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljän tunnin viive Kympillä ketjun edellisestä viestistä. Sensein päivystysviive 27 minuuttia, joka on huomattavasti nopeampi. Synkkä jussi tulossa ja kamera rikki?
        Mörrimöykky ja känkkäränkkä-juhannus? Kympin tapaamista sinun on turha pelätä.
        Hän on reilun 8000 kilmometrin päässä sinusta haavekaupungissasi. Katsoin hänen someen laittaman juhannustervehdyksensä Chiang Maista juuri äsken. Siellä vain kauniita tervehdyksiä, sydämiä ja tykkäämisiä, ei kiukkua lain. Minulla rauhallinen mökkijuhannus. Lapset tulee huomenna polttamaan makkaraa ja saunomaan. Olenhan kolminkertainen isoisäkin jo. Hyvää juhannusta suomalaisille! Ikään, sukupuoleen ja sijaintiin katsomatta!

        44

        Hiekkaharjun Buccis aukes jo klo 9. Uuvet ja vähän käytetyt thaikkulumput on mukana. Piti tuuva tietty näytille ja ihailtaviks. Nytte piakkoin pitää lähtiä keittämää siskonmakkarakeittoa. Thaikut tykkäjää siitä ku ne makkaran palat on kui veljiensä tattispalat, pieniä eikä venytä huulia ihan poskiin saakka. Persiisiin tai korviin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe