Tapailu/tutustuminen?

Anonyymi

Tässä sinkkuna kun on tullu viesteiltyy uusien ihmisten kanssa niin ihmetyttää tää touhu. Selitetään et ollaan valmiita uuteen, mut sit jauhetaan eksästä ja ikävöidään häntä (big no-no muuten ekatreffeillä, vinkkinä vaan), tai vihjaillaan kaikkee mut sit kun ehdottaa esim kahvillakäyntiä niin ei käykkään millään tavalla. Viesteihin vastataan 1-2päivän päästä tai ei ollenkaan, mut sit kuitenkin sanotaan et ollaan kiinnostuneita. Enkä tosiaan tarkoita että 24/7 pitää olla vastaamassa mutta jos 3kk ajan samaa niin alkaa jo vähän olee fiilis ettei ehkä kiinnosta toista osapuolta.

Olen suora ihminen, kerron jos kiinnostaa ja jos te nyt viesteilette jonkun kanssa joka kiinnostaa mutta ette ole sanoneet sitä hänelle niin sanokaa. Jos ei uskalleta tutustua eikä haluta mitään, sen voi varmaan ihan nätisti sanoa eikö? Miks jättää toista löysään hirteen? Ja joo, ymmärrän kyllä sen että milloin musta ei olla kiinnostuneita mut sit kuitenkin sanotaan toisin kun toimitaan. Sekava teksti, tää siis koskee useampaa tutustumisyritystä. Vai onko tää sitä et halutaan vaan joku sinne viestitse hengailemaan että ei olla niin yksinäisiä? Ei tajua vaan...

Ja uskoisin että oon ihan hyvää treffiseuraa, rakastan seksiä, osaan puhua, näytän hyvälle, en ole ylimielinen, en yli-innokas enkä mitään yli. Näin itse aattelen, eihän sitä voi tietää miten muut kokee 😂. Tai sit ei oo vaan oikee ihminen osunut kohdalle, mutta kun vuosi tätä takana ni alkaa tulla olo että olkoot. Enkä tarvii sellaista "oota vaan, tulee kun vähiten ootat ym", tiiän sen kyllä. Ihmetyttää vaan tää käytös.

81

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen ollut muutaman naisen kanssa treffeillä viime aikoina, heistä kukaan ei puhunut existä mitään onneksi. En ymmärrä kuka edes on niin ajattelematon, että puhuu treffeillä muista. No nämä omat deittini eivät muista syistä jatkuneet.

      Tuollainen puheiden ja toiminnan vastaamattomuus mitä kuvaat, on itselleni ihan ei ei. Odotan että tapaamiset sovitaan selkeästi, eikä mitään sekoilua. En myöskään jaksa kovin kauaa odotella viestien vastauksia, ajattelen ettei ole kiinnostunut jos ei mitään kuulu.

      • Anonyymi

        No sitä minä vähän mietinkin että kattelenko liian pitkään tollasta. En haluaisi keskustella kuin yhden ihmisen kanssa kerrallaan mutta se on tällä menolla ihan mahdotonta. Menisi 7vuotta ennenku pääsis ekoille treffeille 🙄. Aika nopeesti latistuu fiilis jos sellaista välttävää yhteydenpitoa on. Tai ei ees lueta viestiä pariin päivään. Joo, ehkä oon vaan tyhmä 😆 ku en tajua.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä minä vähän mietinkin että kattelenko liian pitkään tollasta. En haluaisi keskustella kuin yhden ihmisen kanssa kerrallaan mutta se on tällä menolla ihan mahdotonta. Menisi 7vuotta ennenku pääsis ekoille treffeille 🙄. Aika nopeesti latistuu fiilis jos sellaista välttävää yhteydenpitoa on. Tai ei ees lueta viestiä pariin päivään. Joo, ehkä oon vaan tyhmä 😆 ku en tajua.

        -ap

        Itse kyllä viestittelen useamman ihmisen kanssa kerrallaan, en näe siinä mitään ongelmaa kun kerran ei ole vielä mitään suhdettakaan. Tämä deittailu on kieltämättä tosi raskasta puuhaa, alkaa kyllästyttää jo vaikka olen vasta noin kuukauden deittaillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä viestittelen useamman ihmisen kanssa kerrallaan, en näe siinä mitään ongelmaa kun kerran ei ole vielä mitään suhdettakaan. Tämä deittailu on kieltämättä tosi raskasta puuhaa, alkaa kyllästyttää jo vaikka olen vasta noin kuukauden deittaillut.

        Se on raskasta, varsinkin jos tulee sellainen ristiriitainen fiilis toisesta. Toisaalta ei kaiken tarvii tapahtuu heti mut siis avoimmuutta keskusteluun. Tavoitteena ois kuitenkin se ihana ihminen vierelle löytää, eikä ne oven taa tule hakemaan.

        No, ei se auta ku jatkaa! Tai ottasko kissan... 🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on raskasta, varsinkin jos tulee sellainen ristiriitainen fiilis toisesta. Toisaalta ei kaiken tarvii tapahtuu heti mut siis avoimmuutta keskusteluun. Tavoitteena ois kuitenkin se ihana ihminen vierelle löytää, eikä ne oven taa tule hakemaan.

        No, ei se auta ku jatkaa! Tai ottasko kissan... 🙊

        Niinpä, ei voi kuin jatkaa kunnes oikea sattuu kohdalle. Kissankin olen kyllä ajatellut ottaa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on raskasta, varsinkin jos tulee sellainen ristiriitainen fiilis toisesta. Toisaalta ei kaiken tarvii tapahtuu heti mut siis avoimmuutta keskusteluun. Tavoitteena ois kuitenkin se ihana ihminen vierelle löytää, eikä ne oven taa tule hakemaan.

        No, ei se auta ku jatkaa! Tai ottasko kissan... 🙊

        Ota kaksi 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on raskasta, varsinkin jos tulee sellainen ristiriitainen fiilis toisesta. Toisaalta ei kaiken tarvii tapahtuu heti mut siis avoimmuutta keskusteluun. Tavoitteena ois kuitenkin se ihana ihminen vierelle löytää, eikä ne oven taa tule hakemaan.

        No, ei se auta ku jatkaa! Tai ottasko kissan... 🙊

        Kissan hankkiminen on aina hyvä ratkaisu 😻oli sinkku tai ei!


    • Anonyymi

      Täälläkin muutama viikko deittailua takana ihmetellen meininkiä. Kyllä on hyvä päästä tästä kesälomalle lepäämään. Vaikka itse pyrit olemaan hyvin suora niin muut eivät ole, etsitään jotain, mutta näyttää toiminta ihan erilaiselta. Tai sitten ihmiset eivät loppujen lopuksi haekaan mitään! Ehkä piristystä tai jotain ajanvietettä vain. Suorinta toimintaa on heillä, jotka hakevat seksiä tehden sen selväksi. Olen alkanut arvostaa.
      Ehkä eniten itseä harmittaa juuri tuo, että pidetään löysässä hirressä.
      Näiden kokemusten jälkeen sanoidin, että ei kannata liikaa odotella viestien kanssa. Suoraan tapaamiseen vaan mahdollisimman pian.

      • Anonyymi

        Helpottavaa että on muitakin jotka kokee tällaista. Ja sit kun piirit on pienet niin ei haluaisi ihan vähästä vielä luovuttaa mut toisaalta ei tääkään ole kivaa. Paras tapaus oli yksi viime syksyn tapaus joka oli eksästään eronnut 1,5v sitten ja nähtiin kerran, missä hän antoi tosi pitkälle ymmärtää et haluu tutustuu lisää ja oli ihan mukana. Annoin itsenikin tuntea koska vastakaikua tuli. No sitten kerran tuli tekstiviesti että ei halua enää tavata ja palaa eksänsä kanssa yhteen 😂. Siis ihan kipeetä, anteeksi vaan. Joko mulle valehdeltiin aika rankasti tai sit ollaan muutoin ihan kujalla.

        Tokihan ymmärrän että kaikkia ongelmia on ite kullakin eikä niille aina mahda mitään mut tän toisten tunteilla leikkimisen vois jättää pois. No, eivätpä tiiä mitä menettävät.

        Pelkään et kohta kyynistyy ja on itsekkin samanlainen ku ei enää jaksa tällaista pelleilyä. Haluaako enää kukaan rehellisen ja suoran, tunteellisen ja avoimen kumppanin joka haluaa asettua aloilleen ja nauttia elämästä? Vai pitääkö olla jotakin pahaa että kiinnostus herää? Aika paljon käsittelemättömät lapsuuden - ym muistot vaikuttaa kumppania hakiessa ja kaikki ei pysty elämään tasapainoisessa suhteessa. Pitää olla joku vialla.


      • Anonyymi

        Minustakin on hyvä kun sanotaan suoraan, että halutaan pelkkää seksiä, silloin voi ne ihmiset ohittaa saman tien. Yleensäkin on tärkeää sanoa mitä haluaa, eikä jättää toisen arvailtavaksi jatkossakaan. Itse olen hitaasti ihastuva, mutta olen kyllä valmis puhumaan tunteistani heti kun niitä on. Sitä ennen ei voi kuin tavata ja katsoa mitä tapahtuu. Olen muuten myös alkanut kallistumaan sille kannalle, että tapaaminen on hyvä sopia aika pian.


    • Anonyymi

      Nettitreffailua voisi verrata loton pelaamiseen. Todennäköisyys ainakin yhtä suuri.

    • Anonyymi

      Mä en kyllä usko et se tulee kun vähiten odottaa. Kyllä sen eteen jotain pitää tehdä.
      Jos kaikki vain odottaisi niin ei niitä parisuhteita olis niin paljon.

      • Anonyymi

        Niin se vaan on ja siksi on pakko deittailla halusi tai ei, jos kumppania etsii. Alkaa vaan kyllästyttää, kun menee viikkokaupalla aikaa, eikä asia edisty mihinkään ja aina pitää käydä läpi jokaisen kanssa niitä samoja aiheita. Olisi kivempaa jos saisi tutustua vapaammin.


    • Anonyymi

      Omasta mielestä viestittely tuntemattoman ihmisen kanssa kuulostaa maailman tylsimmältä. No, siks en harrastakaan nettideittisivustoja.
      Eri asia jos olisin jo kiinnostunut tai ihastunut, mutta tutustuminen viestittelemällä vaan ei nappaa ollenkaan.

      • Anonyymi

        Minä taas voin jutella ja viestitellä melkein kenen tahansa kanssa, jos juttu vaan lähtee kulkemaan ja yleensä niin käy, koska olen itse aktiivinen keskustelija. Mieluiten tietysti viestittelen tuttujen kanssa, mutta vieraatkin käy jollei tuttuja ole saatavilla. Samalla tyylillä juttelen vaikka kaupassa tai kiskalla kenen tahansa kanssa, joka tarttuu keskustelunaloitukseen. Siinä tietysti samalla voi tutustua enemmän tai vähemmän, mutta itse kyllä puhun ihan puhumisen halusta useimmiten.


    • Anonyymi

      Voisko joku valaista miten niille treffeille sitten pääsee yleensä?! Pitäis ensin päästä treffeille että vois valittaa niistä.. jos on esittely missä itsestä pääasiat ja toiveet toiselle ja ok näköisiä kuvia niin mitä puuttuu?

      • Anonyymi

        Ei mitään käryä, ite olen viimeksi ollu treffeillä joskus vuonna miekka ja kivi. Tai no oli joitain häröilyä pari kertaa, muttei niistä mitään tuu.


      • Anonyymi

        Kuinka montaa oot kysynyt?


      • Anonyymi

        En tiedä yhtään miten netissä nää alkututustumiset tapahtuu. En tajua niistä mitään. Kyl se sit tulee live elämässä vastaan jos tulee. 🙏😔😇


      • Anonyymi

        Itselleni on fb:n keskusteluryhmistä tutut ihmiset on ehdottaneet treffejä. Ei se ainakaan kuvien määrästä voi olla kiinni, kun itselläni ei ole paljon mitään kuvia paitsi profiilikuva. Luulen että keskusteluaktiivisuus vaikuttaa, olen aika innokas keskustelija.


      • Anonyymi

        Tinderin kautta olen päässyt parille treffeille. Mahdollisimman pian pitäisi nähdä, ettei tule väärää mielikuvaa toisesta. En ymmärrä, että mitä järkee kirjotella kuukausi kaupalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä yhtään miten netissä nää alkututustumiset tapahtuu. En tajua niistä mitään. Kyl se sit tulee live elämässä vastaan jos tulee. 🙏😔😇

        Näin uskon minäkin. Ylipäätään viesteissä saa ihan eri kuvan ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin uskon minäkin. Ylipäätään viesteissä saa ihan eri kuvan ihmisestä.

        Viestittelemällä tutustuminen on kuolleena syntynyt idea. Siitä tulee joko sota tai keskustelu lopahtaa. Muutama viesti vaihdetaan ja sen jälkeen tapaaminen. Vielä parempi jos tutustuu suoraa päätä livenä.

        Mulla ei todennäköisesti olisi ollut yhtäkään suhdetta, jos olisin aloittanut tutustumisen viesteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka montaa oot kysynyt?

        Tämä. Jos treffeille haluaa on ehdotettava niitä itse. Sillä keinolla pääsee treffeille.


    • Anonyymi

      Mitä kautta oot tutustunu naisiin? Tinder on ainaki ollut pettymys. Kyllästyttää naisten passiivisuus siel.
      Tarviin lomaa deittailusta😎

      • Anonyymi

        Sama täällä.. En ymmärrä, että mitä ihmiset sitten etsii?? Viestitellessä toisesta ei saa mitään irti ja aina saa itse kysyä toisesta asioita tai sitten juttu lopahtaa jo kirjoittelu vaiheessa. No heinäkuun lopulla olis, se pride tapahtuma,mutta joo pidän nyt deittailusta taukoa, kun turhauttaa jo koko paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä.. En ymmärrä, että mitä ihmiset sitten etsii?? Viestitellessä toisesta ei saa mitään irti ja aina saa itse kysyä toisesta asioita tai sitten juttu lopahtaa jo kirjoittelu vaiheessa. No heinäkuun lopulla olis, se pride tapahtuma,mutta joo pidän nyt deittailusta taukoa, kun turhauttaa jo koko paska.

        Itseäni turhauttaa kun oon niin huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Etenkin viesteillä ja netissä en osaa (en tosin oo kokeillutkaan 😅) En tosin oo kokeillut sen takia kun vain yks nainen mun mielessä. Hän vei mun jalat ensisilmäyksellä ja vie joka kerta kun näen hänet.
        Mulla on tietyt kaverit jo pidemmältä ajalta ja esim töissä on helppo tutustua ihmisiin. Tutustuminen töissä tulee pikkuhiljaa ja luontevasti.
        Haaveilen yhdestä naisesta ihan turhaan 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä.. En ymmärrä, että mitä ihmiset sitten etsii?? Viestitellessä toisesta ei saa mitään irti ja aina saa itse kysyä toisesta asioita tai sitten juttu lopahtaa jo kirjoittelu vaiheessa. No heinäkuun lopulla olis, se pride tapahtuma,mutta joo pidän nyt deittailusta taukoa, kun turhauttaa jo koko paska.

        Siis tämä. Small talk-kirjoittelu randomonnaisten kanssa suorastaa väsyttää. 😏 Mielummin tapais piakkoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni turhauttaa kun oon niin huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Etenkin viesteillä ja netissä en osaa (en tosin oo kokeillutkaan 😅) En tosin oo kokeillut sen takia kun vain yks nainen mun mielessä. Hän vei mun jalat ensisilmäyksellä ja vie joka kerta kun näen hänet.
        Mulla on tietyt kaverit jo pidemmältä ajalta ja esim töissä on helppo tutustua ihmisiin. Tutustuminen töissä tulee pikkuhiljaa ja luontevasti.
        Haaveilen yhdestä naisesta ihan turhaan 💔

        Minä olen hyvä ihmisiin tutustumisessa viesteillä tai millä tahansa tavalla, mutta ei siitä silti yleensä mitään romanttista seuraa, koska kiinnostun harvoin kenestäkään siinä mielessä. Haluaisin kyllä ihastua helpommin, mutta en osaa sellaista vaan tarvitsen pitkän ajan tunteiden kehittymiseen. Olen tavannut lähiaikoina monta uutta ihmistä deittimielessä, mutta mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut. Voi olla että johtuu enemmän itsestäni kuin näistä deittikumppaneista.

        Ei voi muuta kuin tavata lisää ihmisiä ja odottaa. Itse en halua enää edes ajatella mitään työpaikkaihastumisia omalle kohdalleni, mutta muuten kyllä tykkään jutella työkaverien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyvä ihmisiin tutustumisessa viesteillä tai millä tahansa tavalla, mutta ei siitä silti yleensä mitään romanttista seuraa, koska kiinnostun harvoin kenestäkään siinä mielessä. Haluaisin kyllä ihastua helpommin, mutta en osaa sellaista vaan tarvitsen pitkän ajan tunteiden kehittymiseen. Olen tavannut lähiaikoina monta uutta ihmistä deittimielessä, mutta mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut. Voi olla että johtuu enemmän itsestäni kuin näistä deittikumppaneista.

        Ei voi muuta kuin tavata lisää ihmisiä ja odottaa. Itse en halua enää edes ajatella mitään työpaikkaihastumisia omalle kohdalleni, mutta muuten kyllä tykkään jutella työkaverien kanssa.

        Tuo siis siksi että ihastuin ja enemmänkin yhteen työkaveriin ja hulluinta on, että en ole oikein vieläkään päässyt yli kokonaan, vaikka siitä on pitkä aika ja emme enää ole edes tekemisissä. Siksi en halua enää ajatellakaan mitään työkaverijuttuja, mutta varmasti monen muun kohdalla voi työkaveri olla hyvä vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo siis siksi että ihastuin ja enemmänkin yhteen työkaveriin ja hulluinta on, että en ole oikein vieläkään päässyt yli kokonaan, vaikka siitä on pitkä aika ja emme enää ole edes tekemisissä. Siksi en halua enää ajatellakaan mitään työkaverijuttuja, mutta varmasti monen muun kohdalla voi työkaveri olla hyvä vaihtoehto.

        Oon myös samanlainen et ihastun tosi harvoin. Nyt tämä viimeisin ihastus tapahtui täysin yllättäen ns. ensisilmäyksellä vuos sitten tuntemattomaan ja hän jäi varmaan ikuisesti mun mieleen. Edelleen vaan toivon jotain ihmettä. Ei oo ennen näin käynyt. Aina vaatinut pidemmälta ajalta tutustumista toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon myös samanlainen et ihastun tosi harvoin. Nyt tämä viimeisin ihastus tapahtui täysin yllättäen ns. ensisilmäyksellä vuos sitten tuntemattomaan ja hän jäi varmaan ikuisesti mun mieleen. Edelleen vaan toivon jotain ihmettä. Ei oo ennen näin käynyt. Aina vaatinut pidemmälta ajalta tutustumista toiseen.

        Unohtakaa ne naiset jo, tuskin niissä mitään sen erikoisempaa on kuin muissakaan. Löydätte paremmat kun pääsette noista ajatuksista, katsokaa avoimin silmin muita naisia, huomaatte varmasti että löytyy paljon teille sopivampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon myös samanlainen et ihastun tosi harvoin. Nyt tämä viimeisin ihastus tapahtui täysin yllättäen ns. ensisilmäyksellä vuos sitten tuntemattomaan ja hän jäi varmaan ikuisesti mun mieleen. Edelleen vaan toivon jotain ihmettä. Ei oo ennen näin käynyt. Aina vaatinut pidemmälta ajalta tutustumista toiseen.

        Onpas tuttu tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas tuttu tarina.

        Sen verran sanon vaan et tää tapahtui Tampereella. Tää random nainen joka ei lähde mun mielestä. Mut antaa ajan kulua, en edes tiedä hänen nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtakaa ne naiset jo, tuskin niissä mitään sen erikoisempaa on kuin muissakaan. Löydätte paremmat kun pääsette noista ajatuksista, katsokaa avoimin silmin muita naisia, huomaatte varmasti että löytyy paljon teille sopivampia.

        Voi olla et löytyy, tai sitten ei. Mistäs sitä tietää mitä ajan saatossa tapahtuu.
        Ihan avoimin silmin silti katselen. Ei vaan muut herätä tuntemuksia. Ei kai siinä mitään väärä ole. Ei tunteille loppupeleissä mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo siis siksi että ihastuin ja enemmänkin yhteen työkaveriin ja hulluinta on, että en ole oikein vieläkään päässyt yli kokonaan, vaikka siitä on pitkä aika ja emme enää ole edes tekemisissä. Siksi en halua enää ajatellakaan mitään työkaverijuttuja, mutta varmasti monen muun kohdalla voi työkaveri olla hyvä vaihtoehto.

        Olet nostanut jalustalle sen työpaikkatuttavuuden. Työpaikoilla saa yleensä väärän käsityksen luonteesta ja sen takia on järkevämpää tutustua vapaa-ajalla, tinder yms. on hyviä nyt kun vähemmän livetapaamisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran sanon vaan et tää tapahtui Tampereella. Tää random nainen joka ei lähde mun mielestä. Mut antaa ajan kulua, en edes tiedä hänen nimeä.

        Niin eipä se oo ihme et tää on tuttu tarina täällä kun oon siitä teidän kyllästymiseen asti kirjoitellut. Tästä edes lupaan lopettaa. Aika noloa. 🤦‍♀️😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eipä se oo ihme et tää on tuttu tarina täällä kun oon siitä teidän kyllästymiseen asti kirjoitellut. Tästä edes lupaan lopettaa. Aika noloa. 🤦‍♀️😅

        Näin hänet pari kertaa viime kesänä samalla terassilla. Sen jälkeen en oo nähnyt häntä. Tää on hullua koska en tosiaan tiedä edes hänen nimeä. Ja nyt loppui tämä selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon myös samanlainen et ihastun tosi harvoin. Nyt tämä viimeisin ihastus tapahtui täysin yllättäen ns. ensisilmäyksellä vuos sitten tuntemattomaan ja hän jäi varmaan ikuisesti mun mieleen. Edelleen vaan toivon jotain ihmettä. Ei oo ennen näin käynyt. Aina vaatinut pidemmälta ajalta tutustumista toiseen.

        Itse en ole ikinä ihastunut ensisilmäyksellä, mutta kuulostaa kyllä tosi romanttiselta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtakaa ne naiset jo, tuskin niissä mitään sen erikoisempaa on kuin muissakaan. Löydätte paremmat kun pääsette noista ajatuksista, katsokaa avoimin silmin muita naisia, huomaatte varmasti että löytyy paljon teille sopivampia.

        Olen yrittänyt unohtaa, mutta en voi sille mitään, että en kykene siihen. Ja olen tavannut muita ihmisiä, mutta se ei auta tai ei ainakaan vielä ole auttanut, vaikka mielestäni olen avoimesti niissä tilanteissa mukana. En osaa ajatella, että löytyisi joku parempi tai sopivampi, en usko siihen, eikä ihmisiä edes voi noin verrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nostanut jalustalle sen työpaikkatuttavuuden. Työpaikoilla saa yleensä väärän käsityksen luonteesta ja sen takia on järkevämpää tutustua vapaa-ajalla, tinder yms. on hyviä nyt kun vähemmän livetapaamisia.

        En ole nostanut jalustalle ketään, eikä tuo pidä paikkaansa että työpaikalla saa väärän käsityksen. Päinvastoin, työpaikallahan nimenomaan näkee millainen toinen on arkitilanteissa paljon paremmin kuin jossain kahvilatapaamisessa. Ja Tinder on ihan pelleilyä, en jaksa sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt unohtaa, mutta en voi sille mitään, että en kykene siihen. Ja olen tavannut muita ihmisiä, mutta se ei auta tai ei ainakaan vielä ole auttanut, vaikka mielestäni olen avoimesti niissä tilanteissa mukana. En osaa ajatella, että löytyisi joku parempi tai sopivampi, en usko siihen, eikä ihmisiä edes voi noin verrata.

        Tuskin olet avoimin mielin treffeillä, jos taustalla ajatuksissa on se työpaikkatuttavuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olet avoimin mielin treffeillä, jos taustalla ajatuksissa on se työpaikkatuttavuus.

        No kun voihan ne tunteet yrittää piilottaa itseltä. Mutta aina ne tunteet palaa. Ei sille voi vaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole ikinä ihastunut ensisilmäyksellä, mutta kuulostaa kyllä tosi romanttiselta:)

        Niin minustakin. En olis itestäni uskonut et niin kävis mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olet avoimin mielin treffeillä, jos taustalla ajatuksissa on se työpaikkatuttavuus.

        Osaan kyllä olla silti avoimin mielin, mielen taso on eri asia kuin tunnetaso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan kyllä olla silti avoimin mielin, mielen taso on eri asia kuin tunnetaso.

        Selittelyä, rationalisointia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittelyä, rationalisointia

        Olet väärässä, kai tiedän itse paremmin mihin kykenen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä.. En ymmärrä, että mitä ihmiset sitten etsii?? Viestitellessä toisesta ei saa mitään irti ja aina saa itse kysyä toisesta asioita tai sitten juttu lopahtaa jo kirjoittelu vaiheessa. No heinäkuun lopulla olis, se pride tapahtuma,mutta joo pidän nyt deittailusta taukoa, kun turhauttaa jo koko paska.

        Mitä tapahtumaa tarkotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni turhauttaa kun oon niin huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Etenkin viesteillä ja netissä en osaa (en tosin oo kokeillutkaan 😅) En tosin oo kokeillut sen takia kun vain yks nainen mun mielessä. Hän vei mun jalat ensisilmäyksellä ja vie joka kerta kun näen hänet.
        Mulla on tietyt kaverit jo pidemmältä ajalta ja esim töissä on helppo tutustua ihmisiin. Tutustuminen töissä tulee pikkuhiljaa ja luontevasti.
        Haaveilen yhdestä naisesta ihan turhaan 💔

        Ei tarvii tutustua netissä, kun työpaikallasi tapaat usein uusia ihmisiä. 👍🏻 Ainoa, että netissä voit tutustua enemmän tähän naiseen, joka pyörii mielessäsi. Jollet halua vain kysyä tapaamista vaikka ulkona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selittelyä, rationalisointia

        Tuu nuoleen mun tissii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii tutustua netissä, kun työpaikallasi tapaat usein uusia ihmisiä. 👍🏻 Ainoa, että netissä voit tutustua enemmän tähän naiseen, joka pyörii mielessäsi. Jollet halua vain kysyä tapaamista vaikka ulkona

        Miten netissä voi tutustua johonkin työpaikalla tavattuun? Eikö paremminkin kannatta yrittää tutustua siellä työpaikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten netissä voi tutustua johonkin työpaikalla tavattuun? Eikö paremminkin kannatta yrittää tutustua siellä työpaikalla?

        Joo kyl mä tutustun työkavereihin ihan töissä. Enkä oo ihastunut työpaikalla kehenkään. Vaan ihan toiseen työpaikan ulkopuolelta olevaan naiseen. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten netissä voi tutustua johonkin työpaikalla tavattuun? Eikö paremminkin kannatta yrittää tutustua siellä työpaikalla?

        Voihan joku vaikka seurata instassa tmv. työkaveria, en sitten tiedä auttaako se tutustumaan sen kummemmin.


    • Anonyymi

      Tuntuu etten kykenisi tutustumaan edes kaverimielessä naisiin, saatika tapailemaan.
      Meseaikaan tykkäsi naputella ja jutella sitä kautta syvällisiä, ilman paineita. Siinä oppi paremmin tuntemaan toista hyvän aikaa ennen kuin näki livenä.

      Nykyään "pakko" nähdä heti, minkä ymmärtää mutta samalla kaiken täytyy tapahtua nopeasti.
      Ok, ei haluta haaskata omaa aikaa turhiin ihmisiin ja sen varsinkin minä ymmärrän, mutta silti. Kauheen kuluttavaa ja liukuhihnamaista. Tai siltä se kuulostaa kun muiden juttuja katselee.

      Livenä sitä ei pysty olemaan oma itsensä. Omat akut kuluisi kesken kaiken kun yrittää olla kuin extro ja puhua sekä kysellä paljon. Yleensä hälyisissä kahviloissa, emt.

      Pitäisikö minunkin hankkia kissa.

      • Anonyymi

        Oon vähän samanlainen. Uuden kiinnostavan naisen kanssa jännittää viel enemmän ja pitäis yrittää olla puhelias. Mul tulee se vasta pienen ajan tutustumisen jälkeen. Annan aluks varmaan todella ujon ja hiljaisen vaikutelman.
        Sen takia varmaan kaikki lopahtaa jo ennenkuin alkuun pääsee.
        No okei, en oo kyl käynyt edes treffeillä vieraiden kanssa.
        Mut tiedän sen jo etukäteen silti millainen olisin


    • Anonyymi

      Mitenkäs sitten kun ei enää pysty hurmaamaan ulkonäöllä?

      • Anonyymi

        Sitten on persoona pelissä.


      • Anonyymi

        Kannattanee pariutua sitä ennen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattanee pariutua sitä ennen..

        No onpa tyhmä neuvo.
        Mikä on hyvännäköisyysen määritelmä?
        Kauneus on katsojan silmässä.
        Jonkun mielestä hyvännäköinen ei ole yhtä kuin kaikkien mielipide.
        Eikä hyvännäköisyysen tarkoita että kokisi minkäänlaista vetovoimaa vaikka mieltäisikin itse jonkun hyvännäköiseksi. Kyllähän tuolla hyvännäköisiä liikkuu pilvin pimein, eipä ne silti mitään halun tunnetta aiheuta. Ainoastaan yks aiheuttaa mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa tyhmä neuvo.
        Mikä on hyvännäköisyysen määritelmä?
        Kauneus on katsojan silmässä.
        Jonkun mielestä hyvännäköinen ei ole yhtä kuin kaikkien mielipide.
        Eikä hyvännäköisyysen tarkoita että kokisi minkäänlaista vetovoimaa vaikka mieltäisikin itse jonkun hyvännäköiseksi. Kyllähän tuolla hyvännäköisiä liikkuu pilvin pimein, eipä ne silti mitään halun tunnetta aiheuta. Ainoastaan yks aiheuttaa mulle.

        Keskustelemme uudelleen kun olet 70 .


      • Anonyymi

        Tai ylipäätään ulkonäöllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelemme uudelleen kun olet 70 .

        Mennäänkö treffeille käppänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelemme uudelleen kun olet 70 .

        Tuskin 70 porukka kovin ulkonäkökeskeistä enää on. En tiedä, kun itse oon 50, mutta voisin kuvitella, kun tässä iässä ei ainakaan pikku nyanssit ja ulkonäköön liittyvät sivuseikat haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin 70 porukka kovin ulkonäkökeskeistä enää on. En tiedä, kun itse oon 50, mutta voisin kuvitella, kun tässä iässä ei ainakaan pikku nyanssit ja ulkonäköön liittyvät sivuseikat haittaa.

        Se toinen on vaan omaan silmään kaunein. Niin se vaan menee
        Iällä tms ei ole mitään merkitystä kauneuden kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa tyhmä neuvo.
        Mikä on hyvännäköisyysen määritelmä?
        Kauneus on katsojan silmässä.
        Jonkun mielestä hyvännäköinen ei ole yhtä kuin kaikkien mielipide.
        Eikä hyvännäköisyysen tarkoita että kokisi minkäänlaista vetovoimaa vaikka mieltäisikin itse jonkun hyvännäköiseksi. Kyllähän tuolla hyvännäköisiä liikkuu pilvin pimein, eipä ne silti mitään halun tunnetta aiheuta. Ainoastaan yks aiheuttaa mulle.

        Halu ja tunne, hyvin sanottu. Vaikka olen jäävi kommentoimaan mun ihastuksen kohde on hyvännäköinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halu ja tunne, hyvin sanottu. Vaikka olen jäävi kommentoimaan mun ihastuksen kohde on hyvännäköinen!

        Sepä se. Sun mielestä. Ei kaikkien. Ja ihastuksen kohteensa näkee aina todella kauniina. Vaikka muut ei näkisi asiaa sillä tavalla.
        Jokaiselle on joku


    • Anonyymi

      Hei onkse nii et ihmiset haluaa iha eka treffeillä myös seksiä vain tutustumismielessä? Jotenkin tuntuu hankalalta, kun ei ite kykene.

      • Anonyymi

        Joku haluaa, toinen taas ei. Vaihtelee paljon. Ellet itse halua, sanot sen ja sillä selvä.


      • Anonyymi

        No enpä usko, että kovin moni lähtee treffeille seksi mielessä, varsinkaan, jos ei viesteissä ole ollut mitään sen suuntaista. Tosin, ihmiset ovat outoja, joten kannattaa vähän kuulostella etukäteen, onko kyseinen ihminen mistään kotoisin.


      • Anonyymi

        Useimmat ei halua, mutta kyllä niitäkin löytyy. Ei pidä suostua seksiin, jos ei ole siihen valmis vaikka joku ehdottaisikin.


      • Anonyymi

        Eivät halua, oman kokemukseni mukaan. Ei sitä mainitakaan. Treffeille vain rohkeasti!


    • Anonyymi

      Onko joku mesta Stadissa, jossa ylipäätään voisi tavata naisia?
      T. Latebloomer

      • Anonyymi

        Niinpä, itsekin tätä mietin.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään mestoja nykyään, tapahtumissa, ystävien kautta, työpaikoilta, harrastuksista.


      • Anonyymi

        Yleensä mh: llä on valmiina nainen, näet se joka herätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä mh: llä on valmiina nainen, näet se joka herätti.

        Ei kaikilla ole jos on mennyt ihastumaan heteroon.


      • Anonyymi

        Aikuisille ei ole mitään mestoja nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä mh: llä on valmiina nainen, näet se joka herätti.

        Ja yleensä tämä mh:n ihastuminen on yksipuolinen ja kuviteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yleensä tämä mh:n ihastuminen on yksipuolinen ja kuviteltu.

        Tiedän monta myöhäisherännyttä, jotka ovat yhdessä ensimmäisen naisrakkautensa kanssa. Heti tulee neljä mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä mh: llä on valmiina nainen, näet se joka herätti.

        Juu on, mutta tämä on parisuhteessa (kylläkin naisen kanssa) ja toisessa maassa. Eli ehkä parempi yrittää löytää joku vähän lähempää. Ja mahdollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu on, mutta tämä on parisuhteessa (kylläkin naisen kanssa) ja toisessa maassa. Eli ehkä parempi yrittää löytää joku vähän lähempää. Ja mahdollinen.

        Kukaan ala kakkosnaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe