Ryyppykaverin selkäsaunat

Anonyymi

Ennen, tosin jo aikuisena, ryypättiin veljen kanssa niin maan perusteellisesti. Minä olin kunnolla päissäni, veli ilmeisesti hieman vähemmän. Kolmas päivä oli jo alkamassa, kun veli nykäisi nokkaansa jostakin turhasta. Se alkoi suunnitella selkäsaunan antamista minulle. Minä naukkailin varovasti, veli ei ottanut kai yhtään.

Sen minä vielä muistan, että hän haki ulkoa vitsan ja kokeili millainen ääni siitä lähtee lyötäessä ilmaan. Kun minä seuraavan kerran havahduin, niin mun pakarat li aika kirjavat ja veli naureskeli, että hän oli piiskannut minut. Kyllä vit... etten muistanut asiasta mitään.

Pari kolme kertaa se vielä humalassa piiskasi minut ja hauskaa tuntui olevan, kun pikkuveli kuritti isoa veljeä. Päätin lopettaa ryyppäämisen. Veli vakuutti, että se ei haittaa, kyllä minä voin sinut selvänäkin piiskata. Sellaisista puheista minä nostin melkoisen soilun, kävihän tuollaiset höpinät kunnian päälle.

Veli ilmoitti, että sellainen asia me testataan heti, haki kaapista valmiiksi varaamansa vitsan ja hyökkäsi minun kimppuun. Jälkeenpäin olen tajunnut, että veli oli tarkasti kaiken harkinnut ja lopputulokseksi tuli, että iältään nuorempi reservin kersantti piiskasi iältään vanhemman reservin jääkärin. Minä näin, että kersantti myhäili pitkään tyytyväisenä, ilmeisesti miettien mitä kaikkea tästä seuraisi.

Olen salaa kuvannut piiskaamisen, nykyisin minulle on jo melko varma käsitys, mihinkä veljen menestys perustuu.

1

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tasan ei käy onnen lahjat. Meidän veljessarjassa oli kolme hyvin riskiä miestä ja sitten vähemmän riskejä kuten minä. Ainainen haaveeni oli, että joku noista kolmesta olisi minut piiskannut, mutta haaveeksi se jäi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe