Ennen, tosin jo aikuisena, ryypättiin veljen kanssa niin maan perusteellisesti. Minä olin kunnolla päissäni, veli ilmeisesti hieman vähemmän. Kolmas päivä oli jo alkamassa, kun veli nykäisi nokkaansa jostakin turhasta. Se alkoi suunnitella selkäsaunan antamista minulle. Minä naukkailin varovasti, veli ei ottanut kai yhtään.
Sen minä vielä muistan, että hän haki ulkoa vitsan ja kokeili millainen ääni siitä lähtee lyötäessä ilmaan. Kun minä seuraavan kerran havahduin, niin mun pakarat li aika kirjavat ja veli naureskeli, että hän oli piiskannut minut. Kyllä vit... etten muistanut asiasta mitään.
Pari kolme kertaa se vielä humalassa piiskasi minut ja hauskaa tuntui olevan, kun pikkuveli kuritti isoa veljeä. Päätin lopettaa ryyppäämisen. Veli vakuutti, että se ei haittaa, kyllä minä voin sinut selvänäkin piiskata. Sellaisista puheista minä nostin melkoisen soilun, kävihän tuollaiset höpinät kunnian päälle.
Veli ilmoitti, että sellainen asia me testataan heti, haki kaapista valmiiksi varaamansa vitsan ja hyökkäsi minun kimppuun. Jälkeenpäin olen tajunnut, että veli oli tarkasti kaiken harkinnut ja lopputulokseksi tuli, että iältään nuorempi reservin kersantti piiskasi iältään vanhemman reservin jääkärin. Minä näin, että kersantti myhäili pitkään tyytyväisenä, ilmeisesti miettien mitä kaikkea tästä seuraisi.
Olen salaa kuvannut piiskaamisen, nykyisin minulle on jo melko varma käsitys, mihinkä veljen menestys perustuu.
Ryyppykaverin selkäsaunat
Anonyymi
1
1649
Vastaukset
- Anonyymi
Tasan ei käy onnen lahjat. Meidän veljessarjassa oli kolme hyvin riskiä miestä ja sitten vähemmän riskejä kuten minä. Ainainen haaveeni oli, että joku noista kolmesta olisi minut piiskannut, mutta haaveeksi se jäi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1553940Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk853353Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva852805Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro442699Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?722669Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,242411Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1402342Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1522225Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville392062Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121956