Huonolta näyttää

Anonyymi

Kuten saattoi arvatakin niin mitään julkistuksia mistään suttuisista asiakirjoista ei tullut esille. Eikä tule edes jouluunkaan mennessä. Itse asiassa kukaan ei ole sellaisia edes luvannutkaan. Ainoastaan jotkut höyrypäät ovat sellaisia itse vaatineet ja asettaneet joitakin sekavia päivämääriä dead lineiksi. USA:n kongressin edustaja on kieltänyt luvanneensa julkistaa mitään dokumentteja ja sanoo
"miten voisi mitään julkistaa kun mitään asiallista julkistettavaa varsinkaan ufoista ei ole olemassakaan. Kysykää lehdistöltä ja internet-palstoilta, heillä sitä löytyy vaikka mitä. Meillä ei sellaiseen hömppään ole aikaa eikä kiinnostusta."
https://www.nbcnews.com/congress/news/us-news/nasa.gov/rss/dyn/breaking_news

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lupasivat vain jonkin yhteenvedon vuodon ja kohun vuoksi. Yhteenveto on selvä koska kohteita ei ole tunnistettu niin mitään kerrottavaa ei ole kuin se että ei ole tunnistettu. (Tarkoittaa siis että siellä lentelee ufoja)

      "Pentagonin tuleva ja odotettu raportti viime vuosien 120 ufo-havainnosta ei innosta tutkija Mick Westiä. Hänen mukaansa raportti on vaatimuksestä väkisin tehty, eikä siltä voi odottaa todellisia paljastuksia.

      – Periaatteessa siinä vain kysytään: Tiedetäänkö mitä tässä on ja vastataan: ei tiedetä, West pelkistää. West on brittiläisamerikkalainen entinen ohjelmoija. joka nykyään purkaa verkkosivustoillaan salaliittoteorioita ja epäilee ammatikseen. Jos kyseessä olisi ulkomainen uhka, sehän salattaisiin. Jos kyseessä on ilmatilaloukkaus, armeija ei tietenkään halua paljastaa, miten se hoidetaan, sillä tieto menisi vastapuolelle, jonka ei haluta tietävän mitä me tiedämme, West sanoo.

      Niinpä Westin mukaan raportin liiteosa on salainen. Onko kyseessä kiinalaisten drooni, venäläinen avaruusalus, ulkoavaruusvieras tai luonnonilmiö - kysymykset edellyttävät kunkin havainnon tutkimista erikseen, ja vain siten voi löytää vastauksen"

    • Anonyymi

      odotetaan nyt ihan rauhassa kesäkuun viimeiseen päivään asti.

      Aloittajan linkki ei toiminut...

      • Anonyymi

        Tarkoitatko kesäkuuta vuonna 2027 vai 2031?
        Aikaa siihen on joka tapauksessa runsaasti ihmetellä eri vaihtoehtoja.
        Aika kuluu aatellessa, päivä päätä käännellessä.


    • Anonyymi

      olisiko viisasta aloittaa paljastukset siitä, että on löydetty alien- mikrobi elämää Marsista tai eksoplaneetan kaasukehästä.. (vielä siis ei ole löydetty..)

    • Anonyymi

      Aiheen aloittaja nuijii ties monettako kertaa maan rakoon raporttia jota ei ole vielä julkaistu. Outoa käyttäytymistä...

      • Anonyymi

        Kun pelottaa niin pelottaa. Ei ne pelottavaa raporttia julkaise. Pelko on turhaa. Valtaapitävillä on vastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pelottaa niin pelottaa. Ei ne pelottavaa raporttia julkaise. Pelko on turhaa. Valtaapitävillä on vastuu.

        Kyllähän se jo pelottaa. Täällä ollaan jo vapistu viikkotolkulla että mitä sieltä vielä julkastaan. Ei uskalla edes ulos mennä jos vaikka ufo iskee päähän Hengitystä on pitänyt pidätellä kaikin keinoin mutta eihä sellanen ihmisellä onnistu kerrallaan kuin parisen minuuttia. Tosin uusia enkkoja on tullut sitä myöten kun jatkuvasti pidättelee.
        Ei tällaista menoa enää montaa vuotta jaksa kukaan!


      • Anonyymi

        Ja ei sitä kyllä julkastakkaan, senhän tietää jokainen joka on vähääkään seurannut Venäjän touhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei sitä kyllä julkastakkaan, senhän tietää jokainen joka on vähääkään seurannut Venäjän touhuja.

        Kiina se on. Sano minun sanoneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiina se on. Sano minun sanoneen.

        Jos se olisi Kiina tai Venäjä, he olisivat patentoineet ja kaupallistaneet moisen tekniikan ja dominoisivat maailmanmarkkinoita jo täysin. Taloudellisesti ja sotilaallisesti.
        Miksi he eivät tee sitä? Siksi koska se ei ole heidän tekniikkaansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3965
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3052
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      3010
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2838
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2784
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2525
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      2416
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      225
      2104
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1987
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1957
    Aihe