Miten tulenkestävää tiiltä pystyy leikkaamaan oikeaan muotoon? Olen yrittänyt timantilaikalla huonolla menestysellä.
Tulitiilen työstäminen
11
3799
Vastaukset
- Anonyymi
Miten muka timanttilaikka ei toimi? Onko jokin "tsing-tai-hojo-merkkinen" laika?
- Anonyymi
O n 125 mm timattilaikka rälläkässä, ei leikkaa normaalisti, sulattaa leikkuu kohtaa vain mustaksi.
- Anonyymi
Toimisikohan tuo?
https://m.motonet.fi/fi/tuote/7008562/Mirka-Multi-app-katkaisulaikka-teraskiviRSTlaatta-10-x-125-mm
- Anonyymi
KIvilaikka, eli siinä lukee: STEEN, jos normilaikassa Steel..
- Anonyymi
siis stone.. niissä taitaakin lukea.. ne kuluvat kyllä melko nopeasti, että osta useampi.
- Anonyymi
Nyt Mirkan kivilaikka M-CUT Stone on kokeiltu ja hyväksi todettu. Uppoaa tulitiileen kuin kusi lumeen.
Kiitokset neuvojille. - Anonyymi
Timanttilaikoilla on eri versioita. Menee jpa venäläiseen kovaan tulitiileen esim. wyrttiläinen, koodia en muista.
- Anonyymi
Norton Clipperin kivisahalla menee tosi helposti. Vesijäähdytys varmistaa, ettei timanttiterä pala. Lisäksi vesi pienentää pölyämistä osapuilleen 99 %.
Jonkun verran roiskii vettä, joten kalustetussa huoneessa en menisi leikkaamaan. Autotallissa voi kyllä leikata.- Anonyymi
Vai että et leikkaa tiiltä kalustetussa huoneessa. Taidat olla pätevä muurari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että et leikkaa tiiltä kalustetussa huoneessa. Taidat olla pätevä muurari!
On leikattu mm. lasitetulla terassilla. Kivisahalla voi niin tehdä, rälläkällä taas ei. Rälläkkä pilaa lasit kuumalla kiviaineksella.
Kivisaha on siisti työkalu.
- Anonyymi
230 mm rälläkällä leikkasin, muttei mennyt kovin iloisesti läpi. Onneksi ei pitänyt paljon tehdä. Vanhaa timanttilaikkaakin kokeilin, mutta siitä tuli nopeasti entinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693