Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minkälaista lapinkoira kennelin suosittelette?

Anonyymi

Olen jo varaus listalla yhdessä kennelisdä mutta en tiedä voinko luottaa häneen.

29

2864

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Jos olet varauslistalla, pennut ei ilmeisesti ole edes syntyneet. Ei kai pentuja voi varmuudella luvata ennen niiden syntymää. Mitä jos syntyy vain pari pentua ja nekin eri sukupuolta kuin olit toivonut?
      Todennäköisesti kasvattaja haluaa vielä nähdä sinut ja tutustua sinuun ennen lopullista päätöstä. Ja kai sinäkin haluat tutustua kasvattajaan ja nähdä millaisissa oloissa pennut kasvavat?

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä olet varannut pennun jos olet epävarma.

      • Anonyymi

        Kaikki on nyt hyvin olen keskustellut kasvattajan kanssa ja hän onkin mukava luotettava ja rehellinen. Sain myös käydä tutustumassa hänen koiriin olen nyt hyvin onnellinen.


    • Anonyymi

      Hyvä kennel voi olla myös kurtturuusu kukkii -kennel? en tosin ole varma onko se omenapuunkukat vai kurtturuusu se nimi.

    • Anonyymi

      Kennel jarfa’son hyvä kenneli

      • Anonyymi

        Jarfas’s kennelin on tulossa kaksi super huippu pentuetta ilman mitään riskejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarfas’s kennelin on tulossa kaksi super huippu pentuetta ilman mitään riskejä.

        Tietäjät tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarfas’s kennelin on tulossa kaksi super huippu pentuetta ilman mitään riskejä.

        Eihän niitä riskejä ole, kun ei ole testattukaan koiria 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niitä riskejä ole, kun ei ole testattukaan koiria 😂😂😂😂

        Hmm mitäs niiltä nyt pitäisi testata? 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarfas’s kennelin on tulossa kaksi super huippu pentuetta ilman mitään riskejä.

        Tulee mieleen yksi pentue, joka oli jopa pentuvälityksen listalla. Siis saatu tehtyä ne kriteerit täyttävästi, jopa. Kuitenkin sitä samaa pentuetta kasvattaja kauppasi pentulistan ulkopuolellakin netissä. Yhteen ilmoon oli sitten kirjailtu sangen mielenkiintoinen ja uhkarohkea väite, etteivät pentueen vanhemmat kantaisi mitään sairauksia.

        Jollei olisi niin surullista, olisi ollut hauskaa mille nauraa, mutta se oli oikeasti vain hyvin surullista. Oli käsitetty olemassa olevien Pevisojen sun muiden tutkimusten tulosten merkitykset noin.

        Tulee mieleen tämän erään tietyn toisen henkilön joskus kertoma juttu miten se jokin yhdistelmä mistä hänellä oli kantanarttu oli ollut kuulemma "pomminvarma".
        Koiranetissä lukee yhden pomminvarman koiraparan, erään kennelin jalostusnartun, kohdalla kuolinsyynä ikävä harvinainen sairaus.

        Että se niistä pomminvarmoista ja sen kaltaisista ilmauksista. Kaihtaisin itse niin seurakoiraksi kuin jalostuskoiraksi ostettaessakin seurapiirejä missä moisia ilmauksia ja vastineita väitteiksi heitellään. Kukin päättää itse mihin nenänsä pistää ja kehen luottaa, omien makujensa ja kokemustensa sekä tietotaitonsa puitteissa.

        Väittäisin kuitenkin, jos joku menisi soittamaan Kennelliiton jalostusneuvojalle ja kysymään yleistasolla mielipidettä sellaiseen, onko olemassa mitään pomminvarmoja tai riskittömiä jalostusyhdistelmiä, poislukien nyt geenitestattavien asioiden suhteen, tiedän mitä sieltä siihen lausuttaisiin. Sitä voi jokainen kokeilla aivan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen yksi pentue, joka oli jopa pentuvälityksen listalla. Siis saatu tehtyä ne kriteerit täyttävästi, jopa. Kuitenkin sitä samaa pentuetta kasvattaja kauppasi pentulistan ulkopuolellakin netissä. Yhteen ilmoon oli sitten kirjailtu sangen mielenkiintoinen ja uhkarohkea väite, etteivät pentueen vanhemmat kantaisi mitään sairauksia.

        Jollei olisi niin surullista, olisi ollut hauskaa mille nauraa, mutta se oli oikeasti vain hyvin surullista. Oli käsitetty olemassa olevien Pevisojen sun muiden tutkimusten tulosten merkitykset noin.

        Tulee mieleen tämän erään tietyn toisen henkilön joskus kertoma juttu miten se jokin yhdistelmä mistä hänellä oli kantanarttu oli ollut kuulemma "pomminvarma".
        Koiranetissä lukee yhden pomminvarman koiraparan, erään kennelin jalostusnartun, kohdalla kuolinsyynä ikävä harvinainen sairaus.

        Että se niistä pomminvarmoista ja sen kaltaisista ilmauksista. Kaihtaisin itse niin seurakoiraksi kuin jalostuskoiraksi ostettaessakin seurapiirejä missä moisia ilmauksia ja vastineita väitteiksi heitellään. Kukin päättää itse mihin nenänsä pistää ja kehen luottaa, omien makujensa ja kokemustensa sekä tietotaitonsa puitteissa.

        Väittäisin kuitenkin, jos joku menisi soittamaan Kennelliiton jalostusneuvojalle ja kysymään yleistasolla mielipidettä sellaiseen, onko olemassa mitään pomminvarmoja tai riskittömiä jalostusyhdistelmiä, poislukien nyt geenitestattavien asioiden suhteen, tiedän mitä sieltä siihen lausuttaisiin. Sitä voi jokainen kokeilla aivan itse.

        PS Tämä ensinmainittu pentue ei toki ole ollut Jarfasin pentue.
        Se on vain ollut hyvä esimerkki siitä, millaisia väitteitä saattaa kasvattajilta lipsahtaa, tai mitä he voivat itse ajatella ja luulla.

        Siksi se on hyvä nostaa aina joskus esiin klassisena esimerkkinä, jos kuulee jotain muita poskettomia bisneksiä mitkä eivät ole tämän maailman todennäköisyyksien ja realiteettien sisäpuolella enää.


      • Anonyymi

        Tästä lähti rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä lähti rikosilmoitus.

        Mahtavaa!!😂😂😂


      • Anonyymi

        Hänellä on uusi kaveri joka kuulemma säälii häntä vai mitä Annika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on uusi kaveri joka kuulemma säälii häntä vai mitä Annika.

        Todelliset ystävät tulee muualta kuin koiramaailmasta. Ainakin minulla. Vink vink. Nytkin ihana viikonloppu ystävien kanssa ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarfas’s kennelin on tulossa kaksi super huippu pentuetta ilman mitään riskejä.

        En menis vannomaan riskittömyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En menis vannomaan riskittömyyttä.

        Sulla on riski korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarfas’s kennelin on tulossa kaksi super huippu pentuetta ilman mitään riskejä.

        Omakehu haisee😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omakehu haisee😂😂😂

        Täällä ei haise kuin köyhien aluskalsarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm mitäs niiltä nyt pitäisi testata? 🧐

        Vaikka hiiva majavasta😂😂😂


    • Anonyymi

      Paukapäähän tulossa huippupennut. Kaikki on jo kohdussa nimetty näyttelykoiriksi.

      • Anonyymi

        Älä kiusaa kosa se on Johhhnna a ja puna pää oulusta


      • Anonyymi

        Arkoja koiria? Vanhoissa kopeissaan.


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe