NYT TARVITSEE DIAKIN SOSIONOMI OPISKELIJOIDEN VASTAUKSIA TÄRKEÄÄ

Anonyymi

Heippa kaikki!

Semmonen kysymys tässä heräsi. Olen hakemassa diakkiin polkuopiskelijaksi ja mietityttää vain tuo kirja puoli siis eikö diakin opiskelijoiden alustalla ole ihan verkossa kaikki kirja asiat vai pitääkö erikseen ostaa kirjat :( ja jos kirjastosta hakee onko se maksullista? Ja onko kirjastolla tarpeeksi kirjoja olisko sieltä mahollista niitä kirjoja löytää mitä luulette?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Apua! Millainen ihminen on noin pihalla kirjaston käytöstä?

      Kirjastojen käyttö on maksutonta. Paitsi jos et palauta kirjoja viimeistään määräpäivänä, myöhästymismaksua alkaa juosta nopeaan tahtiin. Laina-aika on yleensä 30 päivää. Koululla voi olla oma kirjasto.

      • Anonyymi

        Eli opinnoissa käytetään kirjoja eikä niitä asioita ole oppimis alustalla?????????????????? Tähän halusin vastauksen, Ja kyllä olen pihalla. koska en käytä koulun kirjastoja. Itse olit niin fiksu ettet edes tajunnut kysymystä.


      • Anonyymi

        Toivon ettet ole opiskelija kyseisessä koulussa. Todella kamalaa jos tuommoinen helposti arvosteleva ihminen tulisi opinnoissa vastaan. Ihmisillä riittää kysymyksiä ja pohdintoja kaikki eivät tiedä tai käytä palveluita yhtä paljon kuin sinä. Nyt on kyse uudesta opiskeliasta yritä olla ymmärtäväinen kaikkea ei tarvitse tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli opinnoissa käytetään kirjoja eikä niitä asioita ole oppimis alustalla?????????????????? Tähän halusin vastauksen, Ja kyllä olen pihalla. koska en käytä koulun kirjastoja. Itse olit niin fiksu ettet edes tajunnut kysymystä.

        Kysyit selvästi "jos kirjastosta hakee onko se maksullista?" Siihen vastasin. Mitä olen ymmärtänyt väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon ettet ole opiskelija kyseisessä koulussa. Todella kamalaa jos tuommoinen helposti arvosteleva ihminen tulisi opinnoissa vastaan. Ihmisillä riittää kysymyksiä ja pohdintoja kaikki eivät tiedä tai käytä palveluita yhtä paljon kuin sinä. Nyt on kyse uudesta opiskeliasta yritä olla ymmärtäväinen kaikkea ei tarvitse tietää.

        Ole huoleti, en varmasti ole opiskelija enkä opettaja kyseisessä koulussa.

        Minun perheessäni ja lähipiirissäni kaikki ovat käyttäneet kirjastoja lapsesta alkaen. Tiedän, että on ihmisiä, jotka eivät kirjastoja käytä, mutta en tosiaan tiennyt, että ihminen pääsee koulun läpi tietämättä kirjastoista yhtään mitään.

        Kyllä se on niin, että kaikki oppimateriaali ei ole millään alustoilla. Myös kirjoja käytetään. Mitä kummallista siinä on? Jotkut kirjat on vieläpä hyvä hankkia ihan omiksi, on sitten käytettävissä aina.


    • Anonyymi

      NYT LAITTAKAA TÄNNE NIITÄ VASTAUKSIA KYSYIN YKSINKERTAISEN KYSYMYKSEN DIAKIN OPINNOISTA

      KÄYTETÄÄNKÖ SOSIONOMI OPINNOISSA KIRJOJA VAI LÖYTYYKÖ TIEDOT OPISKELIJAN ALUSTASTA!!!!

    • Anonyymi

      Kyllä, kirjoja käytetään. Osa on e-kirjoina luettavissa omilla opiskelijatunnuksilla opiskelupaikan kirjaston kautta, myös fyysisiä kirjoja käytetään. Jotkut kirjat kannattaa kyllä hankkia omaksikin, mutta kirjaston kirjoillakin pärjännee.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan kirjaston kirjat saa olla lainassa esimerkiksi jos kirjoja tarvitsee vuodeksi?? Ja onko kirjastossa kaikille kirjoja riittääkö niitä?


      • Anonyymi

        Saako avoin amk opiskelija opiskelija tunnukset ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe