Yp poistakoon, jos ei aiheellinen

Anonyymi

Australian rajalla sarjaa tässä kattelen, joo, ihan täällä suomessa.

Saksalainen Guido ei päässyt maahan 4 viikoksi töihin " betonisiilon valun valvojaksi". Ei vaikka työ on Guidon kertoman mukaan hänelle tärkeää.

Guido istui huumerikoksesta 7 vuoden tuomion ja vapautui vuosi sitten. Betonivalujen " valvojana Guido on toiminut Sveitsiläisellä työnantajallaan vuoden alusta lähtien. Guidolla ei ole työhistoriassaan kokemusta betonivaluista.

Työnantaja nyt vaan päätti lähettää saksalaisen " kokemattoman" Guidon valvomaan tärkeää siilon valua Australiaan 4 viikoksi........

Pelkästään jengiliivi??? Leimoja täynnä olevan ylävartalonsa peittona??

Tuollaiset lähes 2 metriset, tatuoidut, jengiliivit päällä pyörivät, 7 vuoden huumetuomion istuneet, älyn jättiläisethän eivät herätä tulleissa yleensä??.. mitään mielenkiintoa, koskaan eikä ikinä.

Tais Guidon kans samalla reissulla tulla Gyntter nimisiä muuleja muutamia ja Guido isona ihmisenä " liimasi" henkilökuntaa itseensä?? Gyntterit saivat asiansa tehtyä??

Muussa tapauksessa pidän liivimiehiä hiukan noloina?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isouteen ja liiveihin luottavilla hepuilla menee pasmat täysin sekaisin kun kohdalle sattuu sälli joka ei pelkää ja on valmis puolustamaan itseään antamatta tuumaakaan periksi. Nähty on monet kerrat.

      • Anonyymi

        Älähän 2010 nyt vaan ala oksentamaan, että " pienestä ja heiveröisestä vartalostasi huolimatta" olet nukuttanut paljon isoja liivimiehiä😃😃


      • Anonyymi

        Miksi jouvut taisteleen isojen liivimiesten kanssa?

        Normaalit eläjät eivät joudu. Mikä sinä olet, tai uskot olevasi?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        imetysliiveissä riittää tilaa:


        https://www.lumingerie.fi/comfort-minimizer-soft-t-paitarintaliivit-beige

        Mene sinne kerholle höpöttämään? Ei ne mitään kovanaamoja ole hoitaa vaan duuninsa, Tahmatassut saavat olla rauhassa, ... Jos eivät puutu asioihin, ja miksi tavikset niihin puuttuisivatkaan.

        Tyhmänä pidän ihmistä joka haluaa lähes sotilaallista kuria, pärjätäkseen elämässä, kuten moni liivimies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinne kerholle höpöttämään? Ei ne mitään kovanaamoja ole hoitaa vaan duuninsa, Tahmatassut saavat olla rauhassa, ... Jos eivät puutu asioihin, ja miksi tavikset niihin puuttuisivatkaan.

        Tyhmänä pidän ihmistä joka haluaa lähes sotilaallista kuria, pärjätäkseen elämässä, kuten moni liivimies?

        Kerran olin prosentti liivi miesten kanssa illan vietossa jotka ei olleet kuitenkaan rikollisia ja jotka ei juoneet olutta laisinkaan eikä syöneet ollenkaan meidän konsernin pistrossa koska meillä ei ollut keittiössä kätilöä ollenkaan ja ne ei voineetkaan syödä. Kuunneltiin amerikka musaa tuubista kun liivi johtaja alkoi sgruudaamaan skeidaa. Bablasin sitä korvan taakse peukalolla ja se oli aivan bandana sitten.


    • Anonyymi

      Elokapina eli oikea hyvä työ olisi pelastaa 20.000 Pattayan Paratiisin tyttöä Suomen kansalle heti.

      • Anonyymi

        Son poika suomalaisen työssäkäyvän lombuukista pois AINA. Tuli tänne kielitaidoton tyttö sitten Mogaditsusta tai Pattayalta. Ei ne mihinkään intergroidu. Elävät omaa kulttuuriaan noudattaen meidän kulttuuria kunnioittamatta elämäänsä, meidän veronmaksajien piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Son poika suomalaisen työssäkäyvän lombuukista pois AINA. Tuli tänne kielitaidoton tyttö sitten Mogaditsusta tai Pattayalta. Ei ne mihinkään intergroidu. Elävät omaa kulttuuriaan noudattaen meidän kulttuuria kunnioittamatta elämäänsä, meidän veronmaksajien piikkiin.

        Pattayan tyttö ei tänne yksin tule eikä edes pääse. Kutsukirjeellä pitää jonkun vannoa että elättää tytön täällä lomansa ajan. Oleskelulupa ei tule helpolla thaimaalaiselle ja viranomaiset on heitä innokkaasti karkoittamassa, jos et vihille vie. Se on pitkä prosessi thaimaalaiselle alkaa saada tukia Suomessa. Toista se on jos tulee Saharan eteläpuolelta. He saavat Suomessa kaiken heti.

        Et voi puhua näistä kahdesta vertauskuvastasi edes samana päivänä. Thaimaalainen kulttuuri ei edes poikkea suomalaisesta paljoakaan.


    • Anonyymi

      Luterilaisuuden rajalla saattaa olla miltei yhtä ahdistavaa. Ef. 2: 8–9

    • Anonyymi

      Ai niin, Guido ei puhunut ollenkaan englantia, pelkkää saksaa puhuvan Guidon " kansainvälinen" n 6kk rakennusalan kokemus pitkän vankeustuomion jälkeen, ei vissiin ollut ainoa myönteinen seikka, miksi kansainvälistä rakennustoimintaa harrastava sveitsiläinen " pomo" lähetti tämän " harjoittelijan?" Yksin valvomaan tärkeää rakennusvaihetta ulkomaille.?

      • Anonyymi

        Vain viisas liivijengipomo laittaa Guidon kaltaisen juuri 7 vuoden tuomionsa lusineen miehen työskentelemään 4 viikoksi maahan, jossa rajavalvonta on tiukkaa ja pienikin tuomio voi estää maahantulo

        Vain " korkeakoulutetut"?? Guidot lähtevät edes yrittämään maihinnousua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain viisas liivijengipomo laittaa Guidon kaltaisen juuri 7 vuoden tuomionsa lusineen miehen työskentelemään 4 viikoksi maahan, jossa rajavalvonta on tiukkaa ja pienikin tuomio voi estää maahantulo

        Vain " korkeakoulutetut"?? Guidot lähtevät edes yrittämään maihinnousua?

        Vuorokausi lentokoneessa, kuulustelu lentoasemalla ja takasin vuorokausi lentokoneessa?? .. no Guido on Guido. Näkyi olevan pelkät ääriviivat ( ei väritetty) tatuoituna kaulalle, vankilaelämässä se tarkoittaa....?

        Sairaalaslangissa se tarkoittaa pientä ihmistä joka jostain syystä tuntee suurta vetoa isoihin autoihin ja esm. höyryvetureihin. Guido ja Ranta-ahon Esan lapset
        Varmaan tuntevat toisensa?


    • Anonyymi

      No katsonut kaikki Australian rajalla jaksot moneen kertaan, niin tällasta tyyppiä ei kyllä löydy kuin jostain kylähullun demarin salaisista aamukahvipöydästä joka sekin varastettu verorahoilla.

      • Anonyymi

        No sen verran voin jeesiä sua, että jakso, jossa Tämä Guido niminen saksalaiskaveri oli, päättyi juuri kun tein aloituksen kellonajan voit tarkistaa aloituksesta.

        Joo ja demari olen. Omilla rahoillako noi muut puolueet tätä valtiota pyörittävät, vai mikä toi sun iskulauseesi sanoma on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen verran voin jeesiä sua, että jakso, jossa Tämä Guido niminen saksalaiskaveri oli, päättyi juuri kun tein aloituksen kellonajan voit tarkistaa aloituksesta.

        Joo ja demari olen. Omilla rahoillako noi muut puolueet tätä valtiota pyörittävät, vai mikä toi sun iskulauseesi sanoma on?

        lompsa auki niin saat lompsaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen verran voin jeesiä sua, että jakso, jossa Tämä Guido niminen saksalaiskaveri oli, päättyi juuri kun tein aloituksen kellonajan voit tarkistaa aloituksesta.

        Joo ja demari olen. Omilla rahoillako noi muut puolueet tätä valtiota pyörittävät, vai mikä toi sun iskulauseesi sanoma on?

        Demarilerpan lempiohjelmia on sellaiset ohjelmat joissa turisti ei pääse maahan ja tulee kusiset paikat. Lerppis ottaa veitikan käteen ja venyttelee sitä kuin thaimaalaista spagettia ja hihittelee sairaalloisesti samaan aikaan. Ne on ikäviä tapauksia joissa turisti päästetään maahan. Silloin numerolerppa katsoo haikeana piirongin päällä olevaa kuvaa omaishoitajasta ja pyyhkäisee silmäkulmaa.


      • Anonyymi

        Nuo ei ole mitään vitsosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ei ole mitään vitsosia.

        Ois kiva seuraa vaik kärpäsenä katossa kun tuhiset muna kädessä ja väkerrät noita juttujasi. Älytöntä


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe