Mikä Ruohion taksi on täällä?
Kertoilee että eikö sulla ole pankki korttia. Käteinen ei käy ei oo kuulemma vaihtorahaa,
Onko JÄMSÄ näin vähä vara taksi.?
Ruohion musta taksi
29
2304
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi käytät taksia, jos sulla ei ole varaa maksaa? Vähän semmoiselta mustamaalaukselta haiskahtaa viestisi. En minäkään osta tavaroita tai palvelua, jos ei ole massia maksaa. Hyväntekeväisyys on erikseen.
- Anonyymi
Käytän taksia kun minulla on RAHOO , ostan muuten paljon muutakiin setekeillä , Erikoista on se että käteinen ei käy, joillekin kuskeille . Minulla on sitä taka taskussa enemmän kuin kela maksaa korvauksia sinulle. EN musta maalaa, mutta kun muun vörinen auto niin seteli on kelvannut , ei ou tarvinna marista kortista ennen , ny ihmetyyttää tää Jämpsän taxi kulttuuri
taasen....... Kävelen mieluumin tulevaisuudessa...
- Anonyymi
jAAHA... Haisee etä onko kälätin taas ollu sun kuskina. Miulta on aina kysyny käteistä :) , joo olen ladannu kätteen ja aina saanun tasarhan... :) se on sitä Turkinpeliä . No taksi Ei oo entisellään. joo ei ooo...
- Anonyymi
Synkkä ei mustille autoille , katso ja valitse luotettava auto, jossa on reilusti hinta laitettu esiin .! Jämsästä löytyy monta rehellisiäkin taksia, mukavia hemmoja on täsä kaa !
- Anonyymi
Hitto, molopäitä on, toivottavasti sataisiin uusia takseja Jämsään. Osa on niin ylimielisä siinä Linkkiaseman luona, ettei uskalla ess kysyä kyytiä, ku ne sanoo että ei voi lähtee kun on Kela jonossa odottamassa. Mikä ero on siinä ku ne on jonossa, onko mikä jono mulle ei näkyny kylttiä jonosta. Onneksi sain Taksi Tampereen kuskin lennosta siitä keskustasta, vei kympillä Himoksee mut .
- Anonyymi
Jämsän taksit on kyllä niin ylimielisiä kuin olla voi. Istutaan lukittujen ovien takana ja asiakas odottaa ikkunan takana. perse ei nouse penkistä vaikka kuinka osoitat että tarvitsisit taksia. En käytä jämsän taksia kuin pakosta. Silvan varsinkin aloittaa saman tien sen vittuilun, kun istut kyytiin. Onneksi perusjämsäläiset tuntee paikalliset taksit ja tietävät kenen kyytiin kannattaa mennä.
- Anonyymi00029
Takseille lyhyet matkat ovat kaikkein kannattavimpia, joten kela kyytien vetäminen tähän haiskahtaa selittelyltä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Takseille lyhyet matkat ovat kaikkein kannattavimpia, joten kela kyytien vetäminen tähän haiskahtaa selittelyltä.
Niin on. Ajat jonkun mummelin s-marketista johonkin jämsänjoen kerrostaloille 25 euroa.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin on. Ajat jonkun mummelin s-marketista johonkin jämsänjoen kerrostaloille 25 euroa.
Juu, kallista kusetusta.
- Anonyymi
Ei kai sen taksa kukaan käytä
- Anonyymi
Täähän musta taksi vois maalata nyt autonsa vihreikksi ku rupes suojeleen hanisjärvee. :P
- Anonyymi
Ruohontaksi on paras jämsässä. Nykypäivänä ihmiset maksaa kortilla..
- Anonyymi
Niin. Tuosta aloituksesta ei käy ilmi paljonko kyyti maksoi ja kuinka isolla setelillä olisi haluttu maksaa.
- Anonyymi
Jämsässä rupee olemaan aika yksinvaltiaita taksit. Isot polkee pienet alas ja uudet ei uskalla markkinoille. Samalla asiakaspalvelun laatu huononee....
- Anonyymi
Itse olen saanut hyvää palvelua kun taksilla olen ajanut ei mitään ongelmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen saanut hyvää palvelua kun taksilla olen ajanut ei mitään ongelmaa
Onko oma taksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oma taksi?
Ei, standanderin...
- Anonyymi
Liikaa takseja on jämsässä mun mielestä. Kymmenen kun putoaisi pois niin kaikille muille löytyisi ihan hyvin ajoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa takseja on jämsässä mun mielestä. Kymmenen kun putoaisi pois niin kaikille muille löytyisi ihan hyvin ajoja.
tvssä sama homma ,1 kanava riittäs uusintojen näyttämiseen.
- Anonyymi
Kait kuitenkin oli Ruohon taksi vai mikä on Ruohion taksi?
- Anonyymi
Tätä minäkin olen muutaman päivän miettinyt. Mikä Ruohio? Huvittaa ja välillä ärsyttää, kun porukka esittää täällä tärkeinä asioitaan, ja kirjoitukset on aina täynnä virheitä. Puhuukohan ne yhtä epäselvästi kuin kirjoittaa? 😂
- Anonyymi
Minä ajan kaksipyöräisellä kummipyörällä.tarvikkeesta saa halpoja kumeja,jos vanha puhkeaa.
- Anonyymi
Aikanaan oli Ruohon taksiJa nimismies naapureita kavereita. Nimismies ei kysellyt Taksilta missä kävi yöllä vaikka sai kyydi ponutehtaalle.
- Anonyymi
Monenlaista kyllä aikoinaan sattui ja tapahtui, eikä koira perään haukkunut, ol nimismiestä ja muuta silmää tekevää ja hurjaakin ol meno...
- Anonyymi
Ruohon taksi, aina kohteliasta palvelua.
- Anonyymi
Ei oo, kuule, taksin vika, että maalima muuttuu.
- Anonyymi00027
Kuinkahan monta autoa joutuu vähentämään kun koulukyyti kilpailutuksen lopputulos on mikä on.
- Anonyymi00028
Käteinen on suomessa hyväksytty maksutapa, jos Ruoholle käteinen ei käy nouse taksista ja kävele pois.
- Anonyymi00030
Itse jos joskus taksia tarvitsen en taatusti soita ruoholle enkä aaltoselle, niin leuhkoja olevinaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain39412707Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2725581Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2404125Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2953248Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov232125Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi201930Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks921728En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis681313Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1691023Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273955