Siis tää on niin ärsyttävää ja oli toi vähä noloaki... MUTTA EI OLLU VAIHTOEHTOJA. Siis mää yritin niin kauan saaha sitä kuukuppia mun sisältä pois mut ei onnistunu. Mää yritin vetää antennista ja työntää lantiolihaksilla, ei auttanu. Mää yritin vaihtaa asentoa, ei auttanu. Mää en niinku saanu kolmea sormea herranjestas sinne tungettua ja mua vituttaa niin paljon, koska toi makso paljon ja mää haluan käyttää sitä mutta en voi koska en saa ite sitä pois. Eli nii siis lopulta äitin piti tulla auttaa, onneks se sentää sai sen pois mutta...😶😭😭
Omfg mun äitin piti ottaa kuukuppi pois mun sisältä
Anonyymi
2
123
Vastaukset
- Anonyymi
Oh noo 😭 mutta ainahan voit kokeilla uudelleen vai mitä?
En itse uskalla hankkia kuukuppia just tän asian takia - Anonyymi
antennista ei saa sitä vetää pois,harjoitusta vaan niin kohta se on sun lemppari juttu verratuna vaikka tampooniin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751131
- 741124
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 34727
- 49704
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118567