Bi-mies mutta lapsettomuus mietityttää

Anonyymi

Moi! Oon 32-v bi-mies. Tai kai sitä täyshomo jos homma menee seuraavasti: mä oonperus maskuliininen mies. Oon ollut syvästi ihastunut sekä naisiin että miehiin aiemmassa elämässä. Vastakaikua en ole saanut keltään. Vastaavasti minuun ihastuvat eivät minua sytytä. En ole koskaan seurustellut, olen kuin väliinputoaja. En syyllistä naisia mutta on todella vaikea erottua miesmassasta vaikka olen hyvin urheilullinen ja kai oknäkönenkin. Olrnnhybinnnöyrä ja kiltti ja siksi muutama nainen onkin todennut yhden seksikerran jälkeen että minulta puuttuu särmää. Eli olen kai nössö sit :D naiset on ihania ja olisin hyvä lapselleni jos sellaisen biologisen saisi. Nyt kuitenkin bipuoleni on ottanut tuulta alleen ja olen löytänyt samanhenkisen ja samanikäisen miehen joka saa perhosia vatsaani. Ja hän tuntuu olevan myös minusta kiinnostunut. Olen valmis hyppäämään tähän junaan ja kohtaamaan homofobian ja mahdollisia hyökkäyksiä sivulta ystäviltä yms. En pelkää sitä. Koska kaipaan kosketusta ja että joku minuakin rakastaisi. Ja haluaisin rakastua ekaa kertaa koskaan. Otanko riskin miehen kanssa ja alan homoksi vai jatkanko yksinäistä oleilua ilman mitään säpinää hetero puolella? Oon jo 32 ja saatan joutua odottaa toiset 32 vuotta oikeaa naista. Haluaisin lapsia mutta luulen että kohta ikää tulee vastaan. Elänkö siis "säästöliekillä" odottaen sitä vaimoketta vai elänköb etkessä ja annan tälle miehelle mahdollisuuden? Silloin saan hyvästellä biologisen lapsihaaveeni. Koska ansaitset jo vihdoinkin rakkautta ja meekityksellidyyttä. Minulla ei ole paljoa ystäviäkäännjoten koiran kanssa kaksin olen. Yksinäinen olin koko 20-30- v ajan kun ei ollut koiraa. Olen sosiaalisesti älykäs ja ekstrovertti. Mitä teen? Onko kohtalotovereita. Miten muut bi-tyypit valitsevat puolensa ja sitoutuvat siihen? Huom. Asiallisia kommentteja sitten, ei mitään "hyi vitun homo...." Kiitos. Auttakaa.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen heteromies, jo jonkin verran elämää nähnyt, joka tapauksessa enemmän ainakin ikävuosilla mitattuna mitä sinä. Heteronaiset, jotka haluavat hankkia lapsia, noudattavat isänvalinnassa yllättävän usein perimmäisiä vaistojaan. He hakevat sellaista puolisoa, joka vaikuttaa kykenevältä luomaan turvallisuutta ja johon he voivat tiukoissa paikoissa "nojata". Niinpä jos annat itsestäsi vaikutelman "nössönä", ei se tuota ainakaan lisäpinnoja. Sen sijaan ne naiset, joita tuollainen persoona saattaa kiinnostaa, eivät taas välttämättä pode vauvakuumetta. Teoreettisesti ajatellen paras kumppani sinulle naisista olisi varmaan toinen bi, hän ymmärtäisi kiinnostuksesi samaan sukupuoleen selittelemättä. Mutta onko hänelllä sitten halua tulla äidiksi, se on jo toinen kysymys. Lesboista kai harvempi sitä toivoo, ja bi-naisissa on sitä samaa aina jossain määrin. Luulenpa että joudut tekemään priorisointia, ja arvioimaan vielä kumpi vaihtoehto on se realistisempi. Löytääkö äidiksi halua bi-nainen, vai hakea onnellisuutta jo löytämäsi mieskumppanin kanssa. Onnea matkaan, päätit mitä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi. Hyvä pointti tuo bi-nainen -näkökulma :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe