Mietin sitä että ostatteko naisen lapsille joululahjoja, vai ostaako nainen vaan? Minä en ole ostanut mutta nainen ostaa kyllä mun lapsille, se on hyvä asia. En aikonut ostaa, koska se ei kuulu mulle. On hyvä naisen jo alkaa miettimään niitä joululahjojen ostoja, kun nyt alko alet ja , on aikaa.koko kesäloma.
isäpuolensa kun hoidan, kasvatan, ja ajan ruohot, laitan autoa ja teen kaikkea kotona, niin se on jo joululahja heille.
Onneksi ei ole täällä pajon kuitenkaan, niin voin aina sillon käydä töissä lomallakin en halua olla kotona, kun penskojen perään pitää katsoa, ellei mun lapset ole täällä, niin he kyllä sitten katsovat naiseni lasten perään ja ettei ne pahojaan meillä. On hyvä kun on omat jo isoja niin voi luottaa, naiseni lapsiin en luota yhätään, on ihan ongelmallisia.
Joulu jo tulossa
Anonyymi
1
156
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä et ole selvinnyt vielä Juhannuksesta, vai oletko ottanut viinaa jo toista päivää, koita jo lopettaa, huomenna voi olla kauhia kankkunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi363628Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473167Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593137Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs532980100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522579Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks352157Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522119Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601962- 451839
- 491647