Pippelileikit

Anonyymi

Onko sulla muistoja kaverin kanssa pippelileikeistä?

7

5354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on

• Anonyymi

Kesälomilla oltiin usein maalla ja vanhemmat jäivät kotiin töihin. Lomilla sattui kaikkea mukavaa. Serkun kanssa nukuttiin vierekkäin ja serkkuni eräänä yönä halusi kosketella pippeliäni.. siitä jäi kivat muistot joita nytkin ajattelen..
      Olisi mukava tietää muistaako serkku myös kosketteluleikkimme?

• Anonyymi

Olihan noita kikkelin vertailu ja koskettelu kertoja pariinkin kaverin kanssa. Kerran noin 15 vuotiaana kännissä notimme kaverin kanssa toisiltamme suihin

• Anonyymi

Kuitenkin olimme molemmat jälkeen päin asiasta jotenkin häpeissään ja siitä ei koskaan puhuttu. Kaveruutemme jatkui vuosikymmeniä , mutta tuo jäi ainoaksi kerraksi. Minä olen joskus miettinyt, että kait olimme molemmat 95% heteteroja ja jotenkin homoksi aleimautumisen tai tunnustautumisen pelko esti jatkumon. En ole myöhemminkään ollut miehen kanssa vaikka ajoittain on ollut mielitekoa kokeilla. Ehkä jos olisi sopiva tilaisuus tullut .

• Anonyymi

Kaksi nuorempaa kaveria kutsui minut kerran pippelileikkeihin. Heillä oli vielä pikkupojan pippelit ja minulla oli jo isommaksi kehittynyt. Ei menty edes koskettelun tasolle, vaan esiteltiin omiamme. Kerroin ja näytin pojille, että kun tekee näin, niin sitten lentää spermat. Olisivat halunneet nähdä session, mutta "sotkemisen" vuoksi en tehnyt.
      Tuosta on aikaa jo 50 vuotta ja näin jälkeen päin harmittaa, kun en tehnyt niin...

• Anonyymi

Kerrostalossamme ystävystyin kolmen pojan kanssa. Kaksi heistä oli samanikäinen kanssani ja yksi pari vuotta vanhempi. Touhusimme yhdessä kaikenlaista. Rakensimme mm. majan lähellä olevaan metsikköön missä sitten kerroimme toisillemme kaikenaisia juttuja ja fantasioita. se vanhermpi pojista lakoi kerran ehdottelemaan, että jospa runkattais yhdessä... Nå me muut olimme ensin vähän hämilläme, mutta sitten pienen maanittelun jälkeen putosi kaikilta housut kinttuihin ja munat käteen. Se oli ensimmäinen kerta yhteisrunkkua, missä olin mukana. Näitä tapaamisia jatkoimme pitkään, vielä jopa lukioaikanakin. Kiihokkeina käytimme usein tyttöjen pikkohuosuja, joita sisariltamme pihistimme. Se vanhempi kaverini opasti kerran hyvää nautintoa antavan menetelmän. Asetimme koripallon tuolille ja siinä pallon päällä keinuessa orgasmi tuntui tosi mahtavalta. Kokeiltiinha me lopulta mys imemistä ja jopa panoakin, mutta se onkin ihan toinen juttu.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1809
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      148
      1539
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1301
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1246
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1039
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      987
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe