Pippelileikit

Anonyymi

Onko sulla muistoja kaverin kanssa pippelileikeistä?

7

4563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on

    • Anonyymi

      Kesälomilla oltiin usein maalla ja vanhemmat jäivät kotiin töihin. Lomilla sattui kaikkea mukavaa. Serkun kanssa nukuttiin vierekkäin ja serkkuni eräänä yönä halusi kosketella pippeliäni.. siitä jäi kivat muistot joita nytkin ajattelen..
      Olisi mukava tietää muistaako serkku myös kosketteluleikkimme?

    • Anonyymi

      Olihan noita kikkelin vertailu ja koskettelu kertoja pariinkin kaverin kanssa. Kerran noin 15 vuotiaana kännissä notimme kaverin kanssa toisiltamme suihin

    • Anonyymi

      Kuitenkin olimme molemmat jälkeen päin asiasta jotenkin häpeissään ja siitä ei koskaan puhuttu. Kaveruutemme jatkui vuosikymmeniä , mutta tuo jäi ainoaksi kerraksi. Minä olen joskus miettinyt, että kait olimme molemmat 95% heteteroja ja jotenkin homoksi aleimautumisen tai tunnustautumisen pelko esti jatkumon. En ole myöhemminkään ollut miehen kanssa vaikka ajoittain on ollut mielitekoa kokeilla. Ehkä jos olisi sopiva tilaisuus tullut .

    • Anonyymi

      Kaksi nuorempaa kaveria kutsui minut kerran pippelileikkeihin. Heillä oli vielä pikkupojan pippelit ja minulla oli jo isommaksi kehittynyt. Ei menty edes koskettelun tasolle, vaan esiteltiin omiamme. Kerroin ja näytin pojille, että kun tekee näin, niin sitten lentää spermat. Olisivat halunneet nähdä session, mutta "sotkemisen" vuoksi en tehnyt.
      Tuosta on aikaa jo 50 vuotta ja näin jälkeen päin harmittaa, kun en tehnyt niin...

    • Anonyymi

      Kerrostalossamme ystävystyin kolmen pojan kanssa. Kaksi heistä oli samanikäinen kanssani ja yksi pari vuotta vanhempi. Touhusimme yhdessä kaikenlaista. Rakensimme mm. majan lähellä olevaan metsikköön missä sitten kerroimme toisillemme kaikenaisia juttuja ja fantasioita. se vanhermpi pojista lakoi kerran ehdottelemaan, että jospa runkattais yhdessä... Nå me muut olimme ensin vähän hämilläme, mutta sitten pienen maanittelun jälkeen putosi kaikilta housut kinttuihin ja munat käteen. Se oli ensimmäinen kerta yhteisrunkkua, missä olin mukana. Näitä tapaamisia jatkoimme pitkään, vielä jopa lukioaikanakin. Kiihokkeina käytimme usein tyttöjen pikkohuosuja, joita sisariltamme pihistimme. Se vanhempi kaverini opasti kerran hyvää nautintoa antavan menetelmän. Asetimme koripallon tuolille ja siinä pallon päällä keinuessa orgasmi tuntui tosi mahtavalta. Kokeiltiinha me lopulta mys imemistä ja jopa panoakin, mutta se onkin ihan toinen juttu.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe