Mistä etsiä bi-henkistä naista?

Anonyymi

Olen 40 nainen, joka elää miehen kanssa parisuhteessa. Kaipaan kuitenkin naisen kosketusta ja olen täysin aloittelija näissä asioissa. Minua kiinnostaa tutustua bi-henkiseen naiseen, joka mahdollisesti olisi kiinnostunut tulemaan kolmanneksi pyöräksi. Mistä löytäisin tällaisen ihanuuden?

18

1574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mutta, etkö rakastunutkaan ihmiseen, jolloin sukupuolella ei ole merkitystä? Moititte heteroita ja homoja "turhista ja vääristä" ennakkoluuloista, joiden takia teitä karsastetaan parisuhdemarkkinoilla. Samaan aikaan toisaalla vahvistatte niitä jättämällä tällaisia kyselyitä ja ilmoituksia. Hohhoijaa...

      • Anonyymi

        Mitä sitten jos miehensä luvalla on asialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten jos miehensä luvalla on asialla?

        Sitä sitten, että jatkuvasti netissä bisset väittää että heille riittää vain yksi suhde ja yksi sukupuoli kerrallaan. Että ennakkoluulot on epäreiluja&virheellisiä stereotypioita ja jopa homofobisia. Sinänsä sama vaikka tuplasuhteita rakentavatkin, varsinkin luvan kanssa, mutta turha väittää korppia valkoiseksi samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sitten, että jatkuvasti netissä bisset väittää että heille riittää vain yksi suhde ja yksi sukupuoli kerrallaan. Että ennakkoluulot on epäreiluja&virheellisiä stereotypioita ja jopa homofobisia. Sinänsä sama vaikka tuplasuhteita rakentavatkin, varsinkin luvan kanssa, mutta turha väittää korppia valkoiseksi samaan aikaan.

        Etkö kykene ymmärtämään, että bi-naisia on monenlaisia ja jokainen kirjoittaa omalta kannaltaan. Typerää tuollainen yksioikoinen yleistäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sitten, että jatkuvasti netissä bisset väittää että heille riittää vain yksi suhde ja yksi sukupuoli kerrallaan. Että ennakkoluulot on epäreiluja&virheellisiä stereotypioita ja jopa homofobisia. Sinänsä sama vaikka tuplasuhteita rakentavatkin, varsinkin luvan kanssa, mutta turha väittää korppia valkoiseksi samaan aikaan.

        Ihan yhtälailla heteroparit harrastavat luvan kanssa vieraissakäyntiä ja kimppakivaa. Ei silti heteroita leimata että kaikki tekee niin.
        Olisko kyse siitä että jotkut ihmiset toimivat näin, seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Ja kun se tehdään sovitusti niin siinä ei ole mitään väärää eikä asia pitäisi kuulua kenellekään muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kykene ymmärtämään, että bi-naisia on monenlaisia ja jokainen kirjoittaa omalta kannaltaan. Typerää tuollainen yksioikoinen yleistäminen.

        He kirjoittavat kuitenkin aina yleisellä tasolla, "biseksuaalit ovat kiinnostuneita vain yhdestä sukupuolesta kerrallaan" jne. Tämä on se viesti, mitä pyrkivät saamaan läpi, ja samaan aikaan toisaalla tapahtuu aivan muuta. Tuota lainattua väitettä vahvistavia postauksia tulee vastaan hyvin vähän. Nettiä seuraavalle kuvio näkyy noin, ja sitten ihmettelette miksi moni vetää omat johtopäätöksensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        He kirjoittavat kuitenkin aina yleisellä tasolla, "biseksuaalit ovat kiinnostuneita vain yhdestä sukupuolesta kerrallaan" jne. Tämä on se viesti, mitä pyrkivät saamaan läpi, ja samaan aikaan toisaalla tapahtuu aivan muuta. Tuota lainattua väitettä vahvistavia postauksia tulee vastaan hyvin vähän. Nettiä seuraavalle kuvio näkyy noin, ja sitten ihmettelette miksi moni vetää omat johtopäätöksensä.

        No mä olen biseksuaali ja kirjoitan, että olen kiinnostunut yhdestä ihmisestä kerrallaan. Voi viehättää kumpi vaan sukupuoli, mutta yksiavioisena keskityn vaan yhteen ihmiseen ja suhteeseen kerrallaan. Ja ryhdyn vain parisuhteisiin, jos ryhdyn. Mitään fwb, irtonumeroita, polyamoriaa tms. en koe omaksi jutukseni ollenkaan.

        Ihastuksia tulee ja menee, niihin ei tarvi reakoida sen enempää biin, heteron kun homonkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He kirjoittavat kuitenkin aina yleisellä tasolla, "biseksuaalit ovat kiinnostuneita vain yhdestä sukupuolesta kerrallaan" jne. Tämä on se viesti, mitä pyrkivät saamaan läpi, ja samaan aikaan toisaalla tapahtuu aivan muuta. Tuota lainattua väitettä vahvistavia postauksia tulee vastaan hyvin vähän. Nettiä seuraavalle kuvio näkyy noin, ja sitten ihmettelette miksi moni vetää omat johtopäätöksensä.

        Ketkä ihmeen HE? Ei ole mitään HEITÄ, jokainen puhuu ja kirjoittaa omasta subjektiivisesta näkökulmastaan. Itse valitset mitä kirjoituksia luet ja minkä perusteella vedät johtopäätöksiä. Jos olet oikeasti kiinnostunut aiheesta, niin Setan sivustolta saat tietoa käsitteistä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No mä olen biseksuaali ja kirjoitan, että olen kiinnostunut yhdestä ihmisestä kerrallaan. Voi viehättää kumpi vaan sukupuoli, mutta yksiavioisena keskityn vaan yhteen ihmiseen ja suhteeseen kerrallaan. Ja ryhdyn vain parisuhteisiin, jos ryhdyn. Mitään fwb, irtonumeroita, polyamoriaa tms. en koe omaksi jutukseni ollenkaan.

        Ihastuksia tulee ja menee, niihin ei tarvi reakoida sen enempää biin, heteron kun homonkaan.

        Joskus, jotkut sekoittavat bi-seksuaalisuuden polyamoriaan. Saatetaan ajatella että bi:t ovat automaattisesti polyamorisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus, jotkut sekoittavat bi-seksuaalisuuden polyamoriaan. Saatetaan ajatella että bi:t ovat automaattisesti polyamorisia.

        Varmasti. Olen yllättynyt useamman kerran lukiessani ihmisten oletuksia bi suuntautuneista.

        Hirveitäkin oletuksia mitkä ei sovi sitten mitenkään omaan arvomaailmaan. Yksilöitä kun kuitenkin ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sitten, että jatkuvasti netissä bisset väittää että heille riittää vain yksi suhde ja yksi sukupuoli kerrallaan. Että ennakkoluulot on epäreiluja&virheellisiä stereotypioita ja jopa homofobisia. Sinänsä sama vaikka tuplasuhteita rakentavatkin, varsinkin luvan kanssa, mutta turha väittää korppia valkoiseksi samaan aikaan.

        Meitä on moneen junaan eli ei kannata tän kaltaisten avausten perusteella yrittää tunkea kaikkia bi-naisia samaan laatikkoon. Tämä nyt selkeästi tietämättömyyttään ajattelee että seuran haku tällä tavoin ei esineellistä ketään ja voi ihan onnistua.


    • Anonyymi

      Kelpuutatteko kenet vaan?

    • Anonyymi

      Hei, olen kiinnostunut. Miten saan sinuun yhteyttä?

    • Anonyymi

      Aloittaja on siis polyamorinen. Selvä.

    • Anonyymi

      Mitä sitten? Englantilaisen tutkimuksen mukaan polyamoriasta kiinnostuneita löytyy eniten juuri biseksuaalien joukosta.

      • Anonyymi

        Yllätys!


    • Anonyymi

      Samaa pohdin kuin aloittaja.

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi tietää kyllä sama asia, vaikken kokematon naisten kanssa olekaan.... Mistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe