Mistä etsiä bi-henkistä naista?

Anonyymi

Olen 40 nainen, joka elää miehen kanssa parisuhteessa. Kaipaan kuitenkin naisen kosketusta ja olen täysin aloittelija näissä asioissa. Minua kiinnostaa tutustua bi-henkiseen naiseen, joka mahdollisesti olisi kiinnostunut tulemaan kolmanneksi pyöräksi. Mistä löytäisin tällaisen ihanuuden?

18

1574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mutta, etkö rakastunutkaan ihmiseen, jolloin sukupuolella ei ole merkitystä? Moititte heteroita ja homoja "turhista ja vääristä" ennakkoluuloista, joiden takia teitä karsastetaan parisuhdemarkkinoilla. Samaan aikaan toisaalla vahvistatte niitä jättämällä tällaisia kyselyitä ja ilmoituksia. Hohhoijaa...

      • Anonyymi

        Mitä sitten jos miehensä luvalla on asialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten jos miehensä luvalla on asialla?

        Sitä sitten, että jatkuvasti netissä bisset väittää että heille riittää vain yksi suhde ja yksi sukupuoli kerrallaan. Että ennakkoluulot on epäreiluja&virheellisiä stereotypioita ja jopa homofobisia. Sinänsä sama vaikka tuplasuhteita rakentavatkin, varsinkin luvan kanssa, mutta turha väittää korppia valkoiseksi samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sitten, että jatkuvasti netissä bisset väittää että heille riittää vain yksi suhde ja yksi sukupuoli kerrallaan. Että ennakkoluulot on epäreiluja&virheellisiä stereotypioita ja jopa homofobisia. Sinänsä sama vaikka tuplasuhteita rakentavatkin, varsinkin luvan kanssa, mutta turha väittää korppia valkoiseksi samaan aikaan.

        Etkö kykene ymmärtämään, että bi-naisia on monenlaisia ja jokainen kirjoittaa omalta kannaltaan. Typerää tuollainen yksioikoinen yleistäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti: