Näin koiran kyläkaupassa.
Mäyräkoiran
Koira ruokakaupassa
11
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ja täällä näkyy turha aloitus, mitähän näemme seuraavaksi?
- Anonyymi
On törkeetä,
koiria EI saa viedä kauppaan ,,,,
hyiiii pustattaa jo ajatuski niitten levittämästä korvoja, nuolevat ruokia jos yltävt hyllyihin, jaloissa tulee hiekkaa ja kuraa, kakkaa kauppojen lattioille,
järkevä ihminen EI vie koiraa kauppaan,- Anonyymi
Ne mäyräkoirat ovat kylläkin kaljahyllyllä.
- Anonyymi
Etkö sanonut mitään vaikka näit sen koiran. Onko se laki tullut jo voimaan.
Prismassa oli juhannusruuhkassa kaksi vuotta sitten joku tollo piskin kanssa. Minä oitis kysymään, miks. Hän selitti että se on koe-home-koira ja haistaa homeen, että hän tekee täällä tutkimusta. Sanoin että höpö höpö, lähdeppä ulos, tai hain vartijan. Naiset mun ympärillä hyökkäsivät minua vastaan, että oon tiukkis ja miten mun elämä on pielessä kun otan spurttia moisesta. Hymyilivät tollolle ja katsoivat ihaillen piskiä.
Lähdin hakemaan sitä vartijaa ja tollo piskeineen livahti kiireesti ulos.Luultavasti käytäntö muuttuu vain siten, että kauppiaan on nyt kylteillä erikseen kiellettävä koirien tuonti ruokakauppaan. Kauppiaat itsekin ovat varsin varauksellisia koirien suhteen.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008045873.html
- Anonyymi
Koira vai ikäihminen,,kumpi hidastaa enemmän kassalla? Aletaan siinä kaivelemaan rahapussin pohjalta kolikoita,,joista ei tietenkään löydy "sopivaa" rahaa,,eli perutaan homma ja kaivellaan niitä seteleitä?
Ja loppujen lopuksi TAAS kolikoita siihen maksun "tasaamiseen".
Vähänkö ärsyttää joskus. - Anonyymi
Keskiselle on saanut viedä koiran kauppaan jo iät ja ajat
nj- Anonyymi
Huh huh! Joskus sitä tuntee irsensä viisaammaksi kuin muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis itsensä!
Kauppakeskuksiin on aina saanut ottaa koiria, ellei sitä olla erikseen kielletty, mutta elintarvikeliikkeisiin ja -osastoille koiran tuominen oli laissa kielletty. (Ei tietenkään koskenut sokeain opaskoiria ja vastaavia).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mäyräkoirat on nykyään peltikutosia, tai peltikaksitoistaisia
nj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554082Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182681- 1402593
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152033- 151483
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731357- 1061354
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1571078- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211008