Miten se oikein määräytyy, ensin lähti 7,8,9, nyt 12,11.... Eihän tuossa tunnu olevan mitään tolkkua.
Lähtöjärjestys
12
3422
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vaivaa tyhmää päätäsi moisella asialla.
- Anonyymi
Arvasinkin ettet tiedä :D
- Anonyymi
Jos tarkoitat mm rallia niin ekapäivä mm pisteiden mukaan ja toka ekan päivän 10 parasta käännetyssä järj. Ja sitte vielä lähtee eka super ralli tyypit.
- Anonyymi
Kenian rallin viimeisenä päivänä lähtivät numeroinnin mukaan tuossa järjestyksessä. Numerointi ilmeisesti pisteiden mukaan, mutta miksi lähtöjärjestys ei mennyt kokonaan käänteisesti? Muistaakseni mennyt aina ennen lopusta alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenian rallin viimeisenä päivänä lähtivät numeroinnin mukaan tuossa järjestyksessä. Numerointi ilmeisesti pisteiden mukaan, mutta miksi lähtöjärjestys ei mennyt kokonaan käänteisesti? Muistaakseni mennyt aina ennen lopusta alkaen.
Numerot valitaan ennen kautta. Niistä ei kannata välittää. Eli eka päivä mm järjestys ja muina päivinä 10 parasta käännetyistä järjestyksessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numerot valitaan ennen kautta. Niistä ei kannata välittää. Eli eka päivä mm järjestys ja muina päivinä 10 parasta käännetyistä järjestyksessä..
Ei mennyt noin, 7,8,9, 12,11,10 ja sitten vasta 6,5,4,3,2,1.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt noin, 7,8,9, 12,11,10 ja sitten vasta 6,5,4,3,2,1.
Sen enempää en selvitä tota sun numero juttuu ..mutta Sunisen numero on tämän vuoden no 3 ja se ei ollut safarissa ajaas niin miten v...sa sä meinaat että no 3 olisi ajanut siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen enempää en selvitä tota sun numero juttuu ..mutta Sunisen numero on tämän vuoden no 3 ja se ei ollut safarissa ajaas niin miten v...sa sä meinaat että no 3 olisi ajanut siellä?
Kalle on n:o 69 ja oli mukana. Täys trolli aloitus ja kiusalla tehty. Tyhmät kaikkitietävät vaan vastailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle on n:o 69 ja oli mukana. Täys trolli aloitus ja kiusalla tehty. Tyhmät kaikkitietävät vaan vastailee.
En mä ole trolli. Mä olen Marinin silmälääkäri ja minulla on täysi työ saada noi silmät kuntoon ettei ne tapita kuin sekopäällä konsanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ajajien numeroista vaan numerointi TV:ssä, Start numerot 1-12 oli pistejärjestyksessä, mutta lähtöjärjestys ei ollut käänteinen vaan kuten kerrottu. Kalle oli pisteissä 6. ja sama numero, lähti 6. viimeisenä, mutta alkupää lähti erikoisesti.
- Anonyymi
Sekoaahan se tietämätön kun ei oikeasti edes halua tietää mutta kun pitää laittaa tyhmiä aloituksia. Mitä mä teen kun meni ykkönen ja perään heti kuutonen. ;-D
- Anonyymi
Hyvä kun myönsit, siitä se tervehtyminen alkaa, ties vaikka päätyisit "tähden lennoksi" :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882