... sieltä. Ja todella syvältä. Jalkapallofanit levittävät tappavaa tautia nimeltä KORONA. Ne on saatava edesvastuuseen.
Jalkapallo on....
7
159
Vastaukset
- Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiivistyy
- Anonyymi
Typerät ja tylsämieliset potkupallistit
- Anonyymi
koko laji on täysin turhake...antaisivat kaikille oman pallon, ni ei tarvis tapella siitä yhdestä...
- Anonyymi
Hanurista koko porukka. Vois lopettaa koko touhun nii ehkäpä täällä selvittäisi vielä hengissä. Fudis on muutenkin ihan Perseestä.
- Anonyymi
Paskasakkia kaikki ja täysääliöitä pirun porukka, toivon teille Koronan pahinta muotoa senkin tollot.
- Anonyymi
Mitä pirun sakkia nuo jalkapallofanit on? Typeriä, paskoja, sikoja, torvia, älyltään vajavaisia saatanan tolloja, maksatte vielä ja kalliisti taudinhakumatkanne kun itse sairastutte ja maksatte teholla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03610- 433201
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562937Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342808- 162738
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452600- 442240
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262105- 421995
- 451779