Moikka!
Elikkäs meille on syntymässä nyt heinäkuun puolessavälissä kaksoset, tyttö ja poika!:)❤️ Mies ei ole kokonaan suomalainen vaan on puoliksi Amerikasta ja itse olen ihan supisuomalainen joten tarvitsemme nimet jotka sopivat sekä suomalaisen että amerikkalaisen suuhun. Haluamme myös että nimet ovat todella kauniita ja uniikkeja. Tässä mitä olemme harkinneet mutta emme ole vielä tehneet mitään lopullisia päätöksiä;
TYTÖLLE
Amaya Eden Lumia tai
Livie Esme Aurelia
POJALLE
Atlas Eemil Nikolai tai
Edwin Abel Gilbert
Tämän tyylisiä kauniita uniikkeja nimiä haluamme ja kertokaa toki mielipiteet näistä nimistä!!
Kaksosten nimet, tyttö ja poika. Mielipiteitä tarvitaan!
4
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniita, mutta omaan makuuni hieman liian sokerisia kun kaikki kolme nimeä ovat noin "hienoja". Meidän pojasta tulee näillä näkymin Edvin Vilho Akseli. Mutta jos tuollaisista tosi näteistä nimistä tykkäätte, niin kauniita nuo ovat. Edvin nimi ei välttämättä pian ole enää niin uniikki sillä on kasvattanut suosiotaan viime vuosina. :)
- Anonyymi
Edvin Laine: Täällä Pohjantähden alla. Onko Edvin Vilho Akseli vähän turhan latautunut nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edvin Laine: Täällä Pohjantähden alla. Onko Edvin Vilho Akseli vähän turhan latautunut nimi?
Latautunut? Jaa'a, omaan korvaani ja silmääni kolme mukavaa suomalaista nimeä peräkkäin. :) mieluummin latautunut kuin lurpahtanut.
- Anonyymi
Kivoja nimiä :)
Itse tykkäisin noista ensimmäisistä vaihtoehdoista :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174326
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251230Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
- 107892
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820