Moikka!
Elikkäs meille on syntymässä nyt heinäkuun puolessavälissä kaksoset, tyttö ja poika!:)❤️ Mies ei ole kokonaan suomalainen vaan on puoliksi Amerikasta ja itse olen ihan supisuomalainen joten tarvitsemme nimet jotka sopivat sekä suomalaisen että amerikkalaisen suuhun. Haluamme myös että nimet ovat todella kauniita ja uniikkeja. Tässä mitä olemme harkinneet mutta emme ole vielä tehneet mitään lopullisia päätöksiä;
TYTÖLLE
Amaya Eden Lumia tai
Livie Esme Aurelia
POJALLE
Atlas Eemil Nikolai tai
Edwin Abel Gilbert
Tämän tyylisiä kauniita uniikkeja nimiä haluamme ja kertokaa toki mielipiteet näistä nimistä!!
Kaksosten nimet, tyttö ja poika. Mielipiteitä tarvitaan!
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniita, mutta omaan makuuni hieman liian sokerisia kun kaikki kolme nimeä ovat noin "hienoja". Meidän pojasta tulee näillä näkymin Edvin Vilho Akseli. Mutta jos tuollaisista tosi näteistä nimistä tykkäätte, niin kauniita nuo ovat. Edvin nimi ei välttämättä pian ole enää niin uniikki sillä on kasvattanut suosiotaan viime vuosina. :)
- Anonyymi
Edvin Laine: Täällä Pohjantähden alla. Onko Edvin Vilho Akseli vähän turhan latautunut nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edvin Laine: Täällä Pohjantähden alla. Onko Edvin Vilho Akseli vähän turhan latautunut nimi?
Latautunut? Jaa'a, omaan korvaani ja silmääni kolme mukavaa suomalaista nimeä peräkkäin. :) mieluummin latautunut kuin lurpahtanut.
- Anonyymi
Kivoja nimiä :)
Itse tykkäisin noista ensimmäisistä vaihtoehdoista :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832