Arolammintiellä eli radanvarsitiellä ollut ulosajo. Paikalle kutsuttu tutkijalautakunta median mukaan ja yleensä se tarkoittaa että joku on menehtynyt. Missään ei kerrota enempää. Siis onko kyseessä ollut joku paikallinen päättäjä tai hänen lapsensa, koska salailu viittaa yleensä tuollaiseen. Porvoossa kerrottiin heti että yksi menetyi. Salailu merkitsee ettei tavis ollut kyseessä.
Outo kolari
34
4778
Vastaukset
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa, auto syttyi palamaan siinä kolarissa ??? Ollaan , kuin pissa sukassa. Hyvin hämärää....
- Anonyymi
Kukaan ei kuollut
- Anonyymi
Hurjaa ylinopeutta ajanut pöpelikköön. Varmaan päihteet osasyynä kyseiseen tapahtumaan.
- Anonyymi
Mistä tämmönen tieto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tämmönen tieto
Olin kyydissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin kyydissä
Onko taas julkkikset asialla ... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko taas julkkikset asialla ... ?
tietenkin eihän kukaan muu ikinä mitään tee vain julkkikset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin kyydissä
No sillo tuskin olisit siinä kirjoittamassa, aika alhaista alkaa kirjottelemaan paskaa tänne ku ihmiset kuoli kuitenki kolarissa
- Anonyymi
kiinnostukaa jostakin muusta
- Anonyymi
Olin kyydissä
- Anonyymi
Molemmat kyydissä olleet kuolivat.
- Anonyymi
Kynttilöitä näkyi pysäkillä
- Anonyymi
Kertokas jos jotain tiedätte tästä onko paikasta kuvia tai muuta tietoo kertokaa kuka oli kyydissä ja ketkä k
- Anonyymi
Miksi niin kiinostunu oot? Et varmaan tunne.. Kova kohtalo kummallekki ja lapsia jäi orvoksi nuori oli tyttö ja ei vanha ollut mieskään. Kaveruksia keskenää
- Anonyymi
Oliko tämä takaa-ajo ?
- Anonyymi
Miksi syttyi palamaan oliko takaa ajo?????
- Anonyymi
Ei ollut takaa-ajo. Ylinopeutta oli ilmeisesti reilusti ja suistui tieltä.
- Anonyymi
Suistui tieltä minkä ikäisiä olivat
- Anonyymi
Onko tietoa liittyikö päihteet tähän ulosajoon? Kun vissiin holtittomasti ajellut aikaisemminkin. Oliko näillä kuolleilla päihdetauataa?
- Anonyymi
Liittyy ehkäpä tai sitten ei.
- Anonyymi
Surunvalittelut omaisille
- Anonyymi
Varmaan paljon muutakin
- Anonyymi
Joo lopetakaa oli miten oli
- Anonyymi
Lopetakaa hyvät ihmiset oli miten hyvänsä
- Anonyymi
Älkää antako poliisit kenekään id tietoja näille jotka kyselee ja ilmi antaa elkää antako
- Anonyymi
lopetakaa oli missä oli elkää vatkoko enää oli miten oli niin lopetakee
Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915