sitten alkaisi tapahtua?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kemijärveltä löytynee kokemusasiantuntijoita kiinalaisista ja muistakin sellusijoittajista...
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jaakkojuhaniojaniemi/kemijarven-selluhanke-kunnallista-korruptio-kompurointia/ - Anonyymi
No ihan varmasti. Oman maansa kun ovat saastuttaneet jo perinpohjin. Saisivat hyvän Huaway vakoilupaikan.
- Anonyymi
Ei riitä puu, pohjoiseen menee junan kyydissä kainuulainen puu, myöhästyttiin :(
- Anonyymi
Länteen ja etelään menee sellupuu, osa toki hakkeena turpeenkorvikkeeksi.
Unohtakaa jo ne joutavat höpinät Paltamon sellusta.
- Anonyymi
kepulla oli varasuunnitelma, jos tehdasta ei tule. Miten käy, onko sittenkin varasuunnitelman paikka
- Anonyymi
Saisivat tulla ja rakentaa lentokentän
Mielenkiintoista.
Olen Äitiltäni sukua Paltamoon.Kävin siellä 6viiko sitten.Melalahdesta kotoisin.
Ajettelen/ajattelelmemme tudo NANO REAKTOTORIN sinne,e i saateeta,MUUTA vuousi tutanto X rahaa ym olisi Teille /meille hysä juutu.Noin 30 työntekijää.EI halpatyönvima eikä Teille muuta,kiunn korkeakoulutettujen verotulojoja.
Täytyy kysellä mitä tehdäämAnteeksi oin kirjoitustani.En vain sitäAINA osaa otta huomioon....lian sellainen...sry ulko maalainen.MUTTA juuriltani Teiltä
- Anonyymi
holmsten1 kirjoitti:
Anteeksi oin kirjoitustani.En vain sitäAINA osaa otta huomioon....lian sellainen...sry ulko maalainen.MUTTA juuriltani Teiltä
Tuokaa vaan tänne se reaktori, tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93483Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34467
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e88448- 49447
- 51445
- 52403
- 42400