Vangkien asenne

Anonyymi

Mistä johtuu vangkien huono asenne? Elämä talossa ja siviilissä pelkkää pullistelua, uhoa ja tyhjiä puheita. Päihteillä vedetään kuuppa jumiin että se vähäkin älli karkaa ja taas kutsuu vangkila. Eikö hävetä, eikö koskaan käy mielessä että voisi elää toisinkin. Rehellisesti.

10

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleistystä, mutta aloitus lieneekin provo. Kannattaisi opetella oikeinkirjoitusta ja jos jotenkin ihmeellisesti olet jo peruskoulusta päässyt, sitä voi opetella lukemalla, jos osaat lukea :)

• Anonyymi

Äng-äänteelle ei ole aakkosissa omaa kirjainta. Lyhyt äng-äänne merkitään nk:lla (vanki, kuninkaan) ja pitkä äng-äänne merkitään ng:llä (kengät, kuningas)

• Anonyymi

Ootko koskaan yrittänyt kiikkuessasi kaulakiikussa lausua änkkä äänne.
        Jos et ole, nyt on kokeilla tuota.

• Anonyymi

Vangeissa on kaikenlaisia ihmisiä. Mutta koko vankilasysteemi on järjetön ja kuvaamasi tyypit sen lopputuloksia.

• Anonyymi

Kyllä ne vangkipojjaat samaa saastaa ovat! Kuoppaan vaan sanon minä!

• Anonyymi

Surullista, että vangkien ongkelmista ei voi puhua vapaasti. Vangkit tai vangkien läheiset siivoaa kritiikin pois. Ei poista sensuuri totuutta. Epärehtiys on vangkien ongkelma. Se ei uhoamalla poistu.

• Anonyymi

Hinttingkihommat seuraavat vangkia kuin pilvet taivaalla.

• Anonyymi

Taas törmäsin yhteen ex-vangkiin. Ei ollut hörhön jutussa päätä ei häntää. Hirmunen keulinta ja kukkoilu vaan joka asiaan. Mies on kuin liian täynnä oleva rakko. Voi olla iso mutta sitte kun puhkeaa niin tulee ongkelmia. Ja k*si haisee. Päihdettä vaan ottaa ja ryskää ja koijaa elämäänsä eteenpäin. Missä vangkin selkäranka? Ei pitäisi mieheksi sanoa tuollaisia alkuunkaan.

• Anonyymi

Jos ei ole vankeja poliisia ei tarvita. Kuka poliisit sitten elättää ?

• Anonyymi

Vangit pitää poliisit hengissä, vangeille pitäisi alkaa maksaa palkkaa kun rötestelevät:

- Mummon potkiminen 100 €
        - Vanhuksen Kamppaaminen 30 €
        - Bussikuskin kevyt pahoinpitely 100 €
        - Kunnolla turpaan dösäkuskille 120 €
        - Kioskiryöstö 50 €
        - Kioskiryöstä mutkalla 500 €
        - Sama ammuskelulla 1000 €
        - Pankkiryöstö 2000 €
        - Vasikan paljastaminen 100 €
        - Tunnustus oikeudessa 10000 €
        - Tuomarille pottuilu 200 €
        - Rattijuoppous, votkapottu

JNE... eduskunta voisi vahvistaa taksat vuosittain

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7728
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      963
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe