liigaan yleisöä..

seppo

Kukahan se viimein keksisi tavan jolla saataisiin veikkausliigan yleiöä lisää...katsomot täyteen...itse pelin taso tietty, mutta tasoa toisaalta nostaa myös se, että katsomot pullistelee, pelaajilla aivan erilaiset fiilikset pelata...Sitä kautta taasen seurat saa vähäiset pennitkin käyttöön, itse pelin kehittämiseen, vaikka nuorisotoiminnan kautta, vaikakin lipputulot ovat suomessa pienet..niin kasvu olisi aina kasvua..

Esim tuleva liigacupin finaali voisi olla oiva näytön paikka että suomailainenkin osaa tulla kannustamaan ja katsomaan jalkapalloa...Jonkinlainen yleiskeräys ihmisten saamiseksi paikalle, jokainen tuokoon ystävän mukaan, ja ystävä myös ystävän...tällä tapaa finnair-stadionkin saataisiin täyteen...Keksikää ideoita! tämä itsessään aika huono, mut jotain tarttee tehdä, netti on kuitenkin hyvä foorumi kehitellä joukkovoimaa, ja levittää sanaa!!!!!!!!

4

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanittaja

Joo itse olen ollut Alianssin kannattaja koko seuran lyhyen historian. Olen ihmetellyt, että miten tämän kokoisessa kaupungissa on mahdollista saada aina noin vähän porukkaa katsomoon. No yksi syyhän tietysti on siinä, että seura on uusi ja "jalkapallokulttuuri" ei ole vielä ehtinyt levitä.

Mutta tosiasia on, että seurat eivät mielestäni tee kovinkaan paljoa katsojien saamisen eteen. Toki lehdissä on mainoksia tulevista otteluista, mutta jotain muutakin pitäisi keksiä. Itse olen viettänyt Saksassa puoli vuotta ja siellä huomasi kaupungilla pyöriessä aina, että onko matsipäivä. Eli jonkinlaista häppeningiä seurojen tulisi järjestää kaupunkien keskustiin matsipäivinä ja edeltävänä päivänä. Näin saataisiin tieto otteluista ihmisille.

• FutisFani

Totta haastelet, arvon kollega (tarkoitan että olet kotimaisen jalkapallon kannattaja, itse kannatan tätä "nuorempaa" pohjoisen seuraa). Suomessa on jalkapallokulttuuri valitettavan lapsenkengissään ja sen huomaa todella selvästi siitä, että Veikkausliiga alkaa 28. päivä tätä kuuta. Mitä hehkutetaan urheilumedioissa? Aivan, jääkiekon MM-kisoja ja formuloita.

Tänään toki oli paikallisessa lehdessä kokosivun juttu "omasta" seurasta ja sen "paikallis"-kilpailijasta. Kai tuokin on jonkinlaista eteenpäinmenoa, vaikka sitten vauvan askelin.

Mitä mieltä muuten olet Veikkaajan Liigarankingista? Aika tyly arvio RoPS:lle vaikka omasta ja muiden kannattajien mielestä joukkue on vahvistunut viime kaudesta. Myös valmentajamme jakaa tämän käsityksen, samoin kuin seurajohtokin.

• juppelis jappelis

Eikä se peli muuten ole edes niin huonoa miltä se tv:ssä näyttää. Itseasiassa se on ihan viihdyttävää katseltavaa. Ainakin se mitä olen käynyt katsomassa, lähinnä HJK:n pelejä kun täällä päin asustelen. Olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että jos FC Haka tai MyPa olisivat jostain suuremmasta kaupungista, niin siellä kävisi todella paljon yleisöä, sillä niin viihdyttävää heidän pelinsä on, jopa tv:stä katsottuna.

• orbit

olen samaa mieltä..kyllä haka ja mypa pelaavat hienoa peliä tamua aliarvioimatta...maoinostakaa aina joka paikassa pelejä...kaikkialla julkisilla paikoilla (netissä)..pyytäkää kevereita mukaan...tehdään kaikkemme eettä saataisiin lisää katsojia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4070
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2091
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      550
      1658
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1395
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1117
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      943
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      838
    Aihe