liigaan yleisöä..

seppo

Kukahan se viimein keksisi tavan jolla saataisiin veikkausliigan yleiöä lisää...katsomot täyteen...itse pelin taso tietty, mutta tasoa toisaalta nostaa myös se, että katsomot pullistelee, pelaajilla aivan erilaiset fiilikset pelata...Sitä kautta taasen seurat saa vähäiset pennitkin käyttöön, itse pelin kehittämiseen, vaikka nuorisotoiminnan kautta, vaikakin lipputulot ovat suomessa pienet..niin kasvu olisi aina kasvua..

Esim tuleva liigacupin finaali voisi olla oiva näytön paikka että suomailainenkin osaa tulla kannustamaan ja katsomaan jalkapalloa...Jonkinlainen yleiskeräys ihmisten saamiseksi paikalle, jokainen tuokoon ystävän mukaan, ja ystävä myös ystävän...tällä tapaa finnair-stadionkin saataisiin täyteen...Keksikää ideoita! tämä itsessään aika huono, mut jotain tarttee tehdä, netti on kuitenkin hyvä foorumi kehitellä joukkovoimaa, ja levittää sanaa!!!!!!!!

4

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanittaja

Joo itse olen ollut Alianssin kannattaja koko seuran lyhyen historian. Olen ihmetellyt, että miten tämän kokoisessa kaupungissa on mahdollista saada aina noin vähän porukkaa katsomoon. No yksi syyhän tietysti on siinä, että seura on uusi ja "jalkapallokulttuuri" ei ole vielä ehtinyt levitä.

Mutta tosiasia on, että seurat eivät mielestäni tee kovinkaan paljoa katsojien saamisen eteen. Toki lehdissä on mainoksia tulevista otteluista, mutta jotain muutakin pitäisi keksiä. Itse olen viettänyt Saksassa puoli vuotta ja siellä huomasi kaupungilla pyöriessä aina, että onko matsipäivä. Eli jonkinlaista häppeningiä seurojen tulisi järjestää kaupunkien keskustiin matsipäivinä ja edeltävänä päivänä. Näin saataisiin tieto otteluista ihmisille.

• FutisFani

Totta haastelet, arvon kollega (tarkoitan että olet kotimaisen jalkapallon kannattaja, itse kannatan tätä "nuorempaa" pohjoisen seuraa). Suomessa on jalkapallokulttuuri valitettavan lapsenkengissään ja sen huomaa todella selvästi siitä, että Veikkausliiga alkaa 28. päivä tätä kuuta. Mitä hehkutetaan urheilumedioissa? Aivan, jääkiekon MM-kisoja ja formuloita.

Tänään toki oli paikallisessa lehdessä kokosivun juttu "omasta" seurasta ja sen "paikallis"-kilpailijasta. Kai tuokin on jonkinlaista eteenpäinmenoa, vaikka sitten vauvan askelin.

Mitä mieltä muuten olet Veikkaajan Liigarankingista? Aika tyly arvio RoPS:lle vaikka omasta ja muiden kannattajien mielestä joukkue on vahvistunut viime kaudesta. Myös valmentajamme jakaa tämän käsityksen, samoin kuin seurajohtokin.

• juppelis jappelis

Eikä se peli muuten ole edes niin huonoa miltä se tv:ssä näyttää. Itseasiassa se on ihan viihdyttävää katseltavaa. Ainakin se mitä olen käynyt katsomassa, lähinnä HJK:n pelejä kun täällä päin asustelen. Olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että jos FC Haka tai MyPa olisivat jostain suuremmasta kaupungista, niin siellä kävisi todella paljon yleisöä, sillä niin viihdyttävää heidän pelinsä on, jopa tv:stä katsottuna.

• orbit

olen samaa mieltä..kyllä haka ja mypa pelaavat hienoa peliä tamua aliarvioimatta...maoinostakaa aina joka paikassa pelejä...kaikkialla julkisilla paikoilla (netissä)..pyytäkää kevereita mukaan...tehdään kaikkemme eettä saataisiin lisää katsojia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      123
      2384
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      41
      1965
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      52
      1913
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      30
      1907
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1897
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      58
      1199
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      117
      1095
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      953
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      900
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      857
    Aihe