Maiju Palin/ paranna sisäistä turvallisuuden tunnettasi

Anonyymi

Muita tämän kurssin kokeneita?
Epämiellyttävä tunne tulee kun tämä nainen rahastaa mutta palautteet ja kritiikin piilottaa ja poistaa.

9

2424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin sama kokemus. Vie luottamusta

    • Anonyymi

      Lisää sisäistä turvallisuuden tunnettasi kurssi on ammattitaidottoman ihmisen tekemä kurssi joka perustuu omaan kokemukseen. Lainvastaisesti kauppaa kurssia ”useat terveydehuoltoalan edustajat suosittavat”. Luottamusta ja läpinäkyvyyttä lisäisi että keitä nämä henkilöt ovat? Valviran valvonnan alle tällaiset elämänkoululaiset terapeutit.

    • Anonyymi

      Mielestäni on todella kyseenalaista että henkilöt leikkivät jo valmiiksi traumatisoituneiden ihmisten mielellä sörkkimällä alitajuntaa, tekemällä selvänäkötulkintoja ja samalla vielä toteuttaa traumanhoito kursseja vaikka on itse vielä vastikään aloittanut toimivan terapian kertomansa mukaan. Traumaterapeutin koulutus on sitä varten, että ymmärtää vastuun siinä mitä jakaa ja ennenkaikkea elää myös siten omassa elämässään miten muita neuvoo.

    • Anonyymi

      Trauman parantama- kirjan nimi on melko erikoinen kuvaus kun lähempää näkee mikä on todellisuus.

    • Anonyymi

      Varmaan raskasta elää koko elämänsä trauman ympärillä- varmaan dissosioinut itsensä niin pihalle että kykenee sensaationhakuisella tavalla tienaamaan rahaa tuollaisella asialla ..

    • Anonyymi

      Onko tuo ihminen ihan täysillä käyvä

    • Anonyymi

      Onko näkyny unissa keTtuja

    • Anonyymi

      Lapsen pistää ainakin kuvaamaan koko ajan itseään. Ja perustuuko itsetunto sille että on pakko saada kaikelle tekemiselle elämässä taputukset koko maailmalta vai onko persoonallisuus niin hukassa että ihan itselleen eläminen ei riitä ….

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe