SFC-alueet varattava vain jäsenille

Anonyymi

Olipahan taas juhannuksena melkoista örveltämistä liittoon kuulumattomalla vaunukunnalla. Roskat jäivät vaunupaikalle, kuten myös yksi 11 kilon kaasupullo.

Tuntuu että vuosi vuodelta nämä holtittomat vapaamatkustajat lisääntyvät. Olisi syytä antaa heille porttikielto ja varata alueet vain jäsenten käyttöön. Osaamme sentään käyttäytyä kunnolla ja pitää paikat kunnossa.

8

143

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asuntovaunulla liikkui Suomessa jo viime kesänä häiritsevä ja ilkivaltainen nuorisoporukka. Vaunun takana mustalla tarralla kirjoitus " älä perkele tule lähemmäksi" Mahtaakohan olla sama porukka örveltänyt siellä.

• Anonyymi

Tuo kaasupullon jättäminen tuntuu kyllä aika uskomattomalta, mutta kai sitä jos on muissa maailmoissa niin voi unohtaa vaikka vaununkin alueelle kun on pois lähdössä.

• Anonyymi

Samaa mieltä että tälläisiä anti-caravaanareita ei pitäisi päästää Sfc alueille.

• Anonyymi

Alueiden sisällä pitäisi varata lisäksi parhaimmat ruudut veteraaneille, joiden jäsennumero on alle 10 000.

• Anonyymi

Voisiko joku nyt kertoa tarkemmin että mikä Sfc alue on kyseessä jossa tuhrittiin paskan kanssa huoltotilat tyhjennettiin pytty lavuaariin.

• Anonyymi

Sfc Savo-Karjalan alue oli kyseessä. Tarkemmin en ala täällä kertomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sfc Savo-Karjalan alue oli kyseessä. Tarkemmin en ala täällä kertomaan.

Tuollaista aluetta ei ole olemassakaan. Eli pötypuheita taas nämä. Turhaa panettelua. SFC alueet ovat siistejä, myös käyttäjäporukka siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista aluetta ei ole olemassakaan. Eli pötypuheita taas nämä. Turhaa panettelua. SFC alueet ovat siistejä, myös käyttäjäporukka siellä.

"Tuollaista aluetta ei ole olemassakaan"

Etkö sä toope nyt tajua että kyseessä on Sfc-alue Savon/Karjalan alueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      163
      1606
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      148
      1237
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      899
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      846
    5. 54
      741
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      715
    8. 87
      637
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      598
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    Aihe