Mansikoitten itsepoiminta

Anonyymi

Mistä tiloilta Jämsästä ja lähialueelta voisi käydä itse poimimassa mansikkaa? Mihin kilohintaa?
--Jkoski Uusi-Riihijärven tilalla 5,8€/kg.

9

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miks täällä kirjoittelet, kun paikka ja hinta on jo sulla tiedossa.
      Vai onko myyjän oma mainos?

• Anonyymi

Vertailun vuoksi on hyvä kysyä jos joku sattuisi tietämään jonkun muunkin tilan kilohinnan.

• Anonyymi

Tyhmä maksaa liikaa! Hullun hommia, just sitä. Minulle se ei ole ongelma. Tai sitte teikäläisellä ei selkä kestä tai on huono kunto..laiskuus.. Syitä monia, niinkuin hulluilla.. :)
        Ei kaikkea tarvitse nenän eteen saada valmiiksi, joku ne joutuu kumminkin poimiin sieltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä maksaa liikaa! Hullun hommia, just sitä. Minulle se ei ole ongelma. Tai sitte teikäläisellä ei selkä kestä tai on huono kunto..laiskuus.. Syitä monia, niinkuin hulluilla.. :)
        Ei kaikkea tarvitse nenän eteen saada valmiiksi, joku ne joutuu kumminkin poimiin sieltä!

Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi joten antaa tulla loputkin

• Anonyymi

Ainakin Etelä-Suomessa mansikkatilat ei myy ollenkaan enää itsepoimintana 5 kg pienempiä eriä, koska tavaksi on muodostunut, että poimijat mättää poimiessaan naamaansa sen 2 kg mansikoita, jotka saavat tietysti siinä poimiessaan ilmaiseksi.
      Heh, maksavat viljelijälle 2:sta kilosta ja toisen 2 kiloa mättävät poimiessaan omaan naamaansa.

• Anonyymi

Sinne tulee pahimmassa tapauksessa mansikkatilalle itsepoimintaan pariskunta sossun pummeja kolmen kakaransa kanssa. Viiden hengen kööri mättää jokainen naamaansa 2 kg ilmaisia mansikoita, eli yht. 10 kg. Sitten poimitaan koriin 2 kg ja maksetaan niistä mansikan viljelijälle 5,80 € / kilo. Täysin kannattamatonta liiketoimintaa mansikan viljelijälle.

• Anonyymi

S-Marketista kun itse poimii

• Anonyymi

Hildenillä Ehunsalmella on itse poimintaa, siellä kävin.

• Anonyymi

Jos joku perhe syö päivässä edes puoli kiloa per naamari mansikoita suoraan pellosta, niin onnittelen. Tulee WC puhdistettua, kun 100x päivässä huuhdellaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2906
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      173
      2898
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2391
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      361
      2162
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1860
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1545
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    9. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1360
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1342
    Aihe