Se et tietää mitä tahtoo

Anonyymi

On tärkeintä et voi olla onnellinen.

Sama kuin olisi pokerissa korkein värisuora ja miljoonia potissa.

Se ettei ole varma toisesta voi aiheuttaa sen ettei siitä tule mitään.

Kaikki ei osaa korjata rikkinäistä.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikotun voi monessa tapauksessa korjata....( ei ehkä kaikkia)
      Vittu mitä paskaa taas....
      <3

• Anonyymi

Sinä mies varmaan tahdot paremman naisen kuin mitä minä olen.

• Anonyymi

Tietysti haluan.en todellakaan ole ansainnut noin ällöttävä 🐷 kerhoon kuuluva top 10 🤡 että ehdottomasti haluan olla jonkun muun kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti haluan.en todellakaan ole ansainnut noin ällöttävä 🐷 kerhoon kuuluva top 10 🤡 että ehdottomasti haluan olla jonkun muun kanssa

Näin se on. Olen vain possupelle sinun mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on. Olen vain possupelle sinun mielestä.

Niin onko se sitten jotenkin outoa kun ajattelen näin sinusta kaiken tämän jälkeen mitä teitte mulle. hyvä että minun ei tarvitse sitten miettiä omaa tulevaisuuden suunnitelmia kun minä haluan nussia muiden kanssa ja kyllä haluan että tiedät että voit aina katsoo kun nussin muiden kanssa 🥂🥊🤣🥊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onko se sitten jotenkin outoa kun ajattelen näin sinusta kaiken tämän jälkeen mitä teitte mulle. hyvä että minun ei tarvitse sitten miettiä omaa tulevaisuuden suunnitelmia kun minä haluan nussia muiden kanssa ja kyllä haluan että tiedät että voit aina katsoo kun nussin muiden kanssa 🥂🥊🤣🥊

Hän on vapaa mies ja saa nussia vaikka naapurini kanssa. Eipä sen enempää.

• Anonyymi

Mitä merkitystä sillä on että tietää mitä tahtoo kun ei kuitenkaan voi sitä milloinkaan saada.

• Anonyymi

Noh...menneisyys se vasta tunkio onkin, mitäs muuta.

Selkeesti kerrot, että vielä kiinnostaa, niin taas mennään eteenpäin mun puolesta. Ystävinä tai enemmän, kumpikin sopii mulle.

En oikein tykkää olla ilman sua.

• Anonyymi

Ällöttävä 🐷 en todellakaan halua olla sinun kanssasi missään tapauksessa koskisi sinuun. Ties mitä tauteja sulla on kun olet joku Tinder kierto palkinto ollut niille joilla ei normaalisti olisi muuten mahdollisuutta saada naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällöttävä 🐷 en todellakaan halua olla sinun kanssasi missään tapauksessa koskisi sinuun. Ties mitä tauteja sulla on kun olet joku Tinder kierto palkinto ollut niille joilla ei normaalisti olisi muuten mahdollisuutta saada naista.

Suu kiinni latvalaho, en ole pannut ikinä ketään tinderistä. Mahkuja kyllä olisi ollut ja parhaimmasta päästä tarjontaa.

En taida olla siis sun daamisi😊

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7464
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5094
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3484
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2359
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2319
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2168
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2123
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      1993
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1791
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1683
    Aihe