Se et tietää mitä tahtoo

Anonyymi

On tärkeintä et voi olla onnellinen.

Sama kuin olisi pokerissa korkein värisuora ja miljoonia potissa.

Se ettei ole varma toisesta voi aiheuttaa sen ettei siitä tule mitään.

Kaikki ei osaa korjata rikkinäistä.

10

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikotun voi monessa tapauksessa korjata....( ei ehkä kaikkia)
      Vittu mitä paskaa taas....
      <3

    • Anonyymi

      Sinä mies varmaan tahdot paremman naisen kuin mitä minä olen.

      • Anonyymi

        Tietysti haluan.en todellakaan ole ansainnut noin ällöttävä 🐷 kerhoon kuuluva top 10 🤡 että ehdottomasti haluan olla jonkun muun kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti haluan.en todellakaan ole ansainnut noin ällöttävä 🐷 kerhoon kuuluva top 10 🤡 että ehdottomasti haluan olla jonkun muun kanssa

        Näin se on. Olen vain possupelle sinun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Olen vain possupelle sinun mielestä.

        Niin onko se sitten jotenkin outoa kun ajattelen näin sinusta kaiken tämän jälkeen mitä teitte mulle. hyvä että minun ei tarvitse sitten miettiä omaa tulevaisuuden suunnitelmia kun minä haluan nussia muiden kanssa ja kyllä haluan että tiedät että voit aina katsoo kun nussin muiden kanssa 🥂🥊🤣🥊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onko se sitten jotenkin outoa kun ajattelen näin sinusta kaiken tämän jälkeen mitä teitte mulle. hyvä että minun ei tarvitse sitten miettiä omaa tulevaisuuden suunnitelmia kun minä haluan nussia muiden kanssa ja kyllä haluan että tiedät että voit aina katsoo kun nussin muiden kanssa 🥂🥊🤣🥊

        Hän on vapaa mies ja saa nussia vaikka naapurini kanssa. Eipä sen enempää.


    • Anonyymi

      Mitä merkitystä sillä on että tietää mitä tahtoo kun ei kuitenkaan voi sitä milloinkaan saada.

    • Anonyymi

      Noh...menneisyys se vasta tunkio onkin, mitäs muuta.

      Selkeesti kerrot, että vielä kiinnostaa, niin taas mennään eteenpäin mun puolesta. Ystävinä tai enemmän, kumpikin sopii mulle.

      En oikein tykkää olla ilman sua.

      • Anonyymi

        Ällöttävä 🐷 en todellakaan halua olla sinun kanssasi missään tapauksessa koskisi sinuun. Ties mitä tauteja sulla on kun olet joku Tinder kierto palkinto ollut niille joilla ei normaalisti olisi muuten mahdollisuutta saada naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöttävä 🐷 en todellakaan halua olla sinun kanssasi missään tapauksessa koskisi sinuun. Ties mitä tauteja sulla on kun olet joku Tinder kierto palkinto ollut niille joilla ei normaalisti olisi muuten mahdollisuutta saada naista.

        Suu kiinni latvalaho, en ole pannut ikinä ketään tinderistä. Mahkuja kyllä olisi ollut ja parhaimmasta päästä tarjontaa.

        En taida olla siis sun daamisi😊


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe