Mitä kaipaat hänessä

Anonyymi

eniten? Mitä tulee nyt mieleesi?

115

3977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hänen rauhoittavan järkeviä, mutta myös nasevia ajatuksiaan. Huumoriaan, leikkimielisyyttään. Tuntuu, että jotain puuttuu, tyhjältä kun hänestä ei kuule mitään.

• Anonyymi

Kopioi eli mää?m05

• Anonyymi kirjoitti:

Kopioi eli mää?m05

Hän on nainen jota kaipailen. Jotenkin mulle erityinen ihminen.

• Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

Hän on nainen jota kaipailen. Jotenkin mulle erityinen ihminen.

Oletko sinä itse mies? Ja naimisissa? Millä kirjaimella ikävöimäsi nimi alkaa?

• Anonyymi kirjoitti:

En ole ja hänen nimensä ei palstoille kuulu. Tietää itse nimensä. Joten mitään nimiä en tänne koskaan kerro.

En edes nimikirjaimia. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lillis2020 on MCMLXXVI kaipauksen kohde..

• Anonyymi

Kaipaatko vielä häntä?

• En ota kantaa, mutta otan onnex---nykyään pystyy ihastua muihinkin naisiin.....
      <3
      Harmi vaan, et mun markkina-arvo on perseestä...

Kyl se seepra kuitenkin jossain tuolla alitajunnassa on...hyvässä ja pahassa...

• Anonyymi

Hyvä vartalo kun en muuten tunne 😉

• Anonyymi

Mä ajattelen samoin🤪

• Anonyymi

Ajatus että meillä olisi jokin yhteys mielessäni miehen kanssa. Voi olla myös kuvitelmaani.

• Anonyymi

Sinä et tiedä hänen asioista mitään, joten pidäppäs se tekotavara hyvänäsi, on niitä oikeitakin naisia olemassa!

• Anonyymi

On sellainen vakavasti otettava tapaus🤔 mutta hänen kans on kevyttä, hyvä balanssi.

• Anonyymi

Hyvä analyysi 👍🏻

• Anonyymi

Varmaan olis parempi, että olemaan häntä kaipaamatta ja unohdan koko jutun. Hän ei mitään todellista tahdo. Tahtoi vain jännitystä elämäänsä ja samalla satutti minua henkisesti. Hölmö olin, kun kuvittelin hänen olevan jotenkin erilainen, kuin ne kenestä hänelle kerroinkin.

• Anonyymi

Valehtelet koko ajan, kaikki mitä kirjoitat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet koko ajan, kaikki mitä kirjoitat!

Jos sinä olet hän niin miksi sitten annat tuollaisen vaikutelman minulle? Kehtaatkin vielä syyttää valehtelusta. Mieti hetki mitä itse olet puhunut ja tehnyt ja syytä vasta sitten minua, jos itse olet ollut jotenkin muka rehellinen.

• Anonyymi

Sydäntä muljauttavaa katsetta.

• Anonyymi

Mikä siinä katseessa nyt tollaisia tuntemuksia aiheutti, oliko niin kauniit silmät vai mikä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä katseessa nyt tollaisia tuntemuksia aiheutti, oliko niin kauniit silmät vai mikä ?

Miehellä oli niiiin intensiivinen katse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä oli niiiin intensiivinen katse.

Jahas vai sillä tavalla. Oliko minkä väriset silmät miehellä ja missä katselitte toisianne ;)

• Anonyymi

Ahteria.

• Anonyymi

Ihoa, kellään toisella ei ole sellaista ihoa. :(

• Anonyymi

joku arpinaama

• Anonyymi

Älyä Läheisyyttä Kaikkee

• Anonyymi

Hymyä

• Anonyymi

Hän tietää. Ei tarvitse trollolle kertoa🤣

• Anonyymi

Hänen halaustaan, jonka keston ajan tunsin kerrankin olevani kokonainen 💔 Myös hänen kauniita sinisiä silmiään ja ruskeita hiuksiaan 💙

• Anonyymi

Kaipaan naisen puhdassydämisyyttä. En usko että on täydellinen, ei hän ole. Mutta olen yksin ilman häntä ja on pahaolla välillä. Myötuntoa ja rakkautta kaipaan häneltä, en keneltä tahansa.

• Anonyymi

Ei kukaan ole täydellinen. Se pitää muistaa ja pintakiilto voi olla täyttä harhaa. Eikö sinulla ole muita ihmisiä lähellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan ole täydellinen. Se pitää muistaa ja pintakiilto voi olla täyttä harhaa. Eikö sinulla ole muita ihmisiä lähellä?

Jos kaipaa sitä ihmistä, niin mitä siihen kukaan muu voi auttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaipaa sitä ihmistä, niin mitä siihen kukaan muu voi auttaa?

Miksi et sitten ole hänen kanssaan? Tai pyri olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa typerä kommentti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et sitten ole hänen kanssaan? Tai pyri olemaan.

En minä hallitse tätä tilannetta. Olen ihminen kenellä on omat rajoitteensa siinä mihin pystyn. En minä vain maagisesti tavoita häntä ja voita kaikkia esteitä kuin ne eivät olisi mitään. Siksi ei olla yhdessä.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä hallitse tätä tilannetta. Olen ihminen kenellä on omat rajoitteensa siinä mihin pystyn. En minä vain maagisesti tavoita häntä ja voita kaikkia esteitä kuin ne eivät olisi mitään. Siksi ei olla yhdessä.

Saanko kysyä mitkä ne esteet ovat? Entä jos ne ei olekkaan esteitä, vaan hidasteita? Ehkä isoja sellaisia, mutta ei välttämättä ylittämättömiä.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Saanko kysyä mitkä ne esteet ovat? Entä jos ne ei olekkaan esteitä, vaan hidasteita? Ehkä isoja sellaisia, mutta ei välttämättä ylittämättömiä.

Useimmiten, sillon kun parin välillä on suuri rakkaus, henkinen yhteys ja kummankin tahto, on esteet enemmän pään sisäisiä kuin ulkoisia.

Lapset, ikä, ulkonäkö, etäisyys, elämäntilanteet ja muut isoilta tuntuvat asia jopa varattuna olo on kuitenkin vain hidaste eikä lopullinen este. En silti tarkoita, että varatun pitäisi tai saisi pettää, mutta jos rakastuu syvästi ilman tarkoituksenmukaisuutta varattuna perusasiat on harvoin parisuhteessa kunnossa. Silloin voi olla hyvä miettiä miksi on suhteessa. Joskus pohdinta päättyy eroon, ihan perustelluista syistä. Se vie aikaa, mutta silloin kun kumpikin tahtoo, ei rakkaus ole kuukaudesta tai välttämättä edes vuosista kiinni. Samoin ujous ka uskaltamattomuus ovat vain hidasteita, jos on tahtoa, esteen haluaa voittaa ajan kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Useimmiten, sillon kun parin välillä on suuri rakkaus, henkinen yhteys ja kummankin tahto, on esteet enemmän pään sisäisiä kuin ulkoisia.

Lapset, ikä, ulkonäkö, etäisyys, elämäntilanteet ja muut isoilta tuntuvat asia jopa varattuna olo on kuitenkin vain hidaste eikä lopullinen este. En silti tarkoita, että varatun pitäisi tai saisi pettää, mutta jos rakastuu syvästi ilman tarkoituksenmukaisuutta varattuna perusasiat on harvoin parisuhteessa kunnossa. Silloin voi olla hyvä miettiä miksi on suhteessa. Joskus pohdinta päättyy eroon, ihan perustelluista syistä. Se vie aikaa, mutta silloin kun kumpikin tahtoo, ei rakkaus ole kuukaudesta tai välttämättä edes vuosista kiinni. Samoin ujous ka uskaltamattomuus ovat vain hidasteita, jos on tahtoa, esteen haluaa voittaa ajan kanssa.

Tuo mitä sanoit on hyvinkin totta, ja suurin este/hidaste on oman mielen kanssa käyty kamppailu siitä, että pystyy ne esteet muuttamaan hidasteiksi, ja lopulta ylitettyä ne.

Itse kamppailen vastaavanlaisten hidasteiden kanssa, ja osa onkin madaltunut esteistä hidasteiksi. Tällä hetkellä suurin este on toistaiseksi omien voimavarojen vähyys toisesta riippumattomista syistä johtuen. Sen kanssa paini on vielä kesken. Aika näyttää mihin suuntaan vaaka lopulta kallistuu.

Tarkoitan tällä sitä, että jos kertoisin tunteistani, en välttämättä tällä hetkellä pystyisi käsittelemään mielessäni esimerkiksi pettymystä oman jaksamisen rajan ollessa muiden syiden takia lähellä. Se mahdollinen pettymys voisi viedä loputkin voimavarat, ja suistaa rajan yli. Missään nimessä se ei olisi hänen syytään, eikä hän olisi tehnyt mitään väärää. Mulla vaan on muun paljon voimavarojen vievän asian lisäksi viime viikolta todella suuri pettymys takana käsiteltävänä, ymmerrettyäni ettei tämä kesä olekaan viime kesän kaltainen ja tuo helteillä sitä samaa helpotusta voinnin suhteen, jota olin odottanut talvesta ja osittain jo viime syksystä lähtien. Se vie oman aikansa.

• Anonyymi

Sitä meidän (hänen ja mun) välistä kanssakäymistä. Mitä kaikkea niihin pieniin hetkiin aina mahtuikaan. Kyllä se varmaan oli sitä kemiaa parhaimmillaan.

• Anonyymi

Oli, sitäpä juuri ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli, sitäpä juuri ❤️

En mitenkään voi tietää ootko se mies. Joten..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hänen kättään mun käteen

• Anonyymi

Minä myös

• Anonyymi

Se tunne minkä hän minussa herätti ja jotain minä sillon joskus hänessäkin

• Anonyymi

Vielä ei ole sen aika, mutta tulen varmasti kaipaamaan yhteyttä välillämme, katsein tai sanoin luotua, joka vallannut mieleni täysin.

• Anonyymi

Hänen maanläheistä lähestymistä asioihin ja elämään. Turvallisuus, vastuullisuus, isällisyys. Haluaisin löytää sen kaiken vastuun ja arjen pyörityksen alle paenneen miehen sydämen, ilon ja surun. Kaikki tunteet ja pelot. Saada hymyn niille ihanille huulille ja silmille. Olla lähellä, pitää kädestä ja olla kainalossa. Halata niin, että sattuu. Rakastan.

• Anonyymi

Tuo oli kyllä kauniisti sanottu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli kyllä kauniisti sanottu!

Kunpa hän mies ajattelisi samoin.

• Anonyymi

Kaipaan sussa poju oikeastaan ihan kaikkea. En osaa sen kummemmin määritellä, joskus jonkun seurassa on vaan niin älyttömän mukava ja hyvä olla. Sun kanssa oli ja kaipaan niitä hetkiä.
      Heli

• Anonyymi

Kaipaan sitä kun kikkeli uppoaa ja taivas avautuu. Ne kaikki kolme minuuttia on uskomatonta.

• Anonyymi

Läpitunkeva hiljainen tuijotus. Outo miäs.

• Anonyymi

Kai se oli se tunne. Sitä vain halus että joku pitäisi minusta.

• Anonyymi

Seksikästä leveää selkää. Sitä olisi kiva silitellä.

• Anonyymi

Pidä huolta ääriviivoistasi
      jotta pysyt kasassa
      sillä kukaan muu ei
      ääriäsi tunne
      eikä rajojasi tiedä
      etkä sinä ole näkyvä
      ilman niitä. (Pinterest)

PS . Yhteyden kokemus ja hyvän olon tunne välittämisestä.

Omia rajojani loputtomasti etsien.
      Hyvää yötä.

• Anonyymi

Minua kosketti tämä. Minäkin etsin omia rajojani, yhä ja edelleen, ja samalla pelkään, että ne olisivatkin jo löytyneet.. mikä kauhistuttaa todella 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kosketti tämä. Minäkin etsin omia rajojani, yhä ja edelleen, ja samalla pelkään, että ne olisivatkin jo löytyneet.. mikä kauhistuttaa todella 😔

Minusta on hyvä, että löydän omat ääriviivani ja rajani.
        Siinä ei ole mitään kauhistuttavaa. Mistä syystä pelkäät moista?

• Anonyymi

Huumorintaju, ehdottomasti.

• Anonyymi

Kenellä ?

• Anonyymi

Yritän saada sut pyyhittyä mielestä. Hyvää aikaa nyt kesällä. Mutta juuri tänään tuli mieleen se bussikolaripäivä kun en nähnyt sua sinä päivänä ja pelkäsin että sulle on tapahtunut jotain. Olit outo kokemus. Mitään ei tapahtunut mutta samaan aikaan kaikki. Vähän kuin jää ritisee alla. Siinä on se sekunnin murto-osa vaikka jää kestäisi. Jotain oikeaa ja todellista kuitenkin kaipaan. Yritän pitää silmät auki ja uskaltaa lähestyä ja lähentyä ihmisiä.

• Anonyymi

Pillua

• Anonyymi

Eikö tuota nyt löydy muualtakin.

• Anonyymi

Hänen ihania reisiään.

• Anonyymi

Silmiä, katsetta, kainaloa jossa olen turvassa :)

• Anonyymi

Ei koskaan oo ollut kainalossani. Koska meinaat tulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koskaan oo ollut kainalossani. Koska meinaat tulla?

Olen ollut hänen kainalossaan

• Anonyymi

Hellyyttä. Rauhoittavaa läsnäoloa ja samaan aikaan kiihdyttävää katsetta. Kosketusta. Pehmeää ääntä.

• Anonyymi

En oo koskaan koskenut sua!

• Anonyymi

Meidän katseita ja sitä yhteyttä, huumoriakin ja hymyjä, kaikkea sitä aitoa mitä oli :)

• Anonyymi

Kuin myös :)

• Anonyymi

Samaa kaipaan eräästä miehestä..

• Anonyymi

Haha! =D Juuri tuota itse ajattelin 👍🏻

• Anonyymi

Sitä tunnetta kun on kokonainen .

• Anonyymi

Ei tuu mitään mieleen

En oo nähny piiiitkään aikaan
        Rupeen muistelemaan viime yön unta
        Se tuntu todelle

Mullakin oli jotain sanomista, ja ne otettiin huomioon

• Anonyymi

Mulla aivan sama tunne eräästä.

• Anonyymi

Mietin, ja en keksi mitään?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Poikamaista ilmettä ja asennetta. Huonoa huumoria. Ihania hartioita ja niskaa... Läsnäoloa. Ikävä on... ❤️

• Anonyymi

Varmaan vaan läheisyyttä. En oo yksinäinen mut joskus haluisin et joku vaan pitää musta kiinni ja halaa ://

• Anonyymi

Meidän hetkiä niin hyvässä, kun pahassakin. Odotan jo leipomista ja yhdessä tekemistä. Todellisuudessa tämän päivän uutisten kohdalla lämmintä halausta.

• Anonyymi

Hänen huonoja (hauskoja) läppiä..
      Vieläkin muistelen kuinka hauskoja ne oli.

• Anonyymi

Ei ole vielä ketään sellaista jota kaipaisin, mutta etsinnässä on.

• Anonyymi

sen miehen villiä leikkisyyttä ja intohimoista suuta. meidän sanatonta yhteyttä. ja sen peppua vähän myös.

• Anonyymi

Minussa on arpia, joita ei voi piilottaa
      Sä näit ne kaikki, olit siinä
      Sait mun sielun hehkumaan

• Anonyymi

En enää muista ääntäsi

Pitäis sulla joku kello soida. .

• Anonyymi

Olen pitkään miettinyt, mikä se jokin hänessä on, joka tekee tästä pahuksen ikävästä lähtemättömän!! Mieleen tulee aina moniakin asioita, mutta pinnalle jää kuitenkin aina yksi:
      Sellainen olemisen helppous, ja ainutlaatuinen tunne, että voi olla täysin oma itsensä!

Ja paljon, paljon muuta!

Oooh, mikä ikävä koko ajan!!!

• Anonyymi

Meneekö miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneekö miehelle?

Ei, kun mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kun mieheltä.

Naiselle? Itse voisin kirjoittaa samoin miehelle.

• Anonyymi

Tuon kun laittaisit suoraan. <3

• Anonyymi

Mietin juuri samaa ja eksyin tänne. Juuri se helppous ja se kuinka toinen nauraa täysin sydämestään😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin juuri samaa ja eksyin tänne. Juuri se helppous ja se kuinka toinen nauraa täysin sydämestään😘

Voi että!!! Hänen kanssaan onkin aina niin hauskaa!!! Saa nauraa ihan vatsan pohjasta ja niin että välillä happi loppuu!

• Anonyymi

Hänen kasvot ja olemus. Niistä tulee lämmin olo.

• Anonyymi

Ilo, mikä syttyi jossain sisimmässä, kun hän kesäaamuisin tuli vastaan. Komea mies ja koira.
      -n

• Anonyymi

kaikkea 😢

• Anonyymi

Tänä iltana kaipaan enää kaiken auki puhumista, mutta tiedän ettei sitä tule tapahtumaan.

Tuntuu, että kaikki tunteet ovat kuluneet ja jääneet palstapaskan alle.

Tosi vaikea enää tavoittaa mitään myönteistä.
      On vain väsymys, kyllästyminen ja uupumus .

Siitä syystä.Öitä nyt.

• Anonyymi

👍🥱😴

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Huumorintajua
      En tiedä olen hämilläni.
      Söpöksi miestä sanoisin.
      Meillä vain olisi liikaa ikä eroa ellei ole kiinnostunut vanhemmista naisista??

• Anonyymi

Mies muista yhdyssanat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies muista yhdyssanat

Etkä säkään osaa lukea
        "Söpöksi mieheksi häntä sanoisin"
        Opettele lukemaan

• Kaipaan hänessä kaikkea .. hän on kokonaisuudessa ihastuva, helppo lähestyä.
      Hän omaa upean sielun ja tunteikkaan sydämeen.
      Hänen pitää tutustua kokonaisuudessaan, ei osina.
      Se hän on, ihana Mika .. ♡

• Anonyymi

Kaipaan hänessä sanatonta yhteyttä

• EDIT:
        .. hän on kokonaisuudessa ihastuttava, helppo lähestyä.

(u‿ฺu✿ฺ)

• Anonyymi kirjoitti:

Kaipaan hänessä sanatonta yhteyttä

Niin minäkin kaipaan hänessä sitä yhteyttä, mitä meillä oli ..

( ノ ゚▽゚)ノ

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yhteys on en ymmärrä miten on mahdollista?Ennen särki päätä se on poissa ,surut ja muut jaettiin samanaikaisesti sitä ei ole enää,muuten tulkitsen aika paljon ja luulen että osun oikeaan..

• Anonyymi

Osut oikeaan.

• Anonyymi

Kantarellikastike

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7484
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5104
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3504
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2439
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2339
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2178
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2133
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2083
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1811
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      18
      1696
    Aihe