Nii et mikä on paras pelikone/peli laivalla, vikingline:lla ?? Minun mielestä se on ehdottomasti ihan tavallinen pokeri tai jätkäpokeri(joku sellane) . Yleensä en pelaa muita peleja, hedelmäpelejä tai paf:n ''erikoisempia'' pelejä. En myöskään pelaa Black Jack:ä enkä Rulettia. Muttä mikä on teistä paras peli??
Paras pelikone/peli vikingline :lla??
5
947
Vastaukset
- sid
... Niin mun mielestä se on se iso punainen, jossa on jotain valkoista koukerotekstiä ja vielä jotain kuplien kuvia. kun sinne pistää euron niin voi voittaa limun. siinä pitää painaa jotain limumerkin kuvaa ja jos hyvä säkä käy niin saa sen limun. Itse olen aina voittanut kyseisessä laitteessa.
- taisin hävitä...
Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti. - zeddy
taisin hävitä... kirjoitti:
Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti.Välillä voi päästä myös tuplaamaan, eli tulee kaksi voittoa yhdellä painalluksella. Ja välillä voi tosiaan jäädä ilman, ikävää siinä on kun ei itse tiedä milloin tuplaa.
- KuisOn
Onko tullu uusia?
- ylösnousseelle
Pelikoneita parhaita lienevät Amorellalla oleva AC/DC- ja Mariellalta löytyvä Rolling Stones- flipperit, ei noita pelikoneita, eli flippereitä paljoa enää missään näe, hyvä että PAF on kaikkien videopelikoneiden ohella säilyttäneet muutamia legendaarisia flippereitä pelikoneina laivoilla.
Kerrotaan nyt tämäkin tässä "ylösnousseessa" aloituksessa pelikoneiden osalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169