Nii et mikä on paras pelikone/peli laivalla, vikingline:lla ?? Minun mielestä se on ehdottomasti ihan tavallinen pokeri tai jätkäpokeri(joku sellane) . Yleensä en pelaa muita peleja, hedelmäpelejä tai paf:n ''erikoisempia'' pelejä. En myöskään pelaa Black Jack:ä enkä Rulettia. Muttä mikä on teistä paras peli??
Paras pelikone/peli vikingline :lla??
5
830
Vastaukset
- sid
... Niin mun mielestä se on se iso punainen, jossa on jotain valkoista koukerotekstiä ja vielä jotain kuplien kuvia. kun sinne pistää euron niin voi voittaa limun. siinä pitää painaa jotain limumerkin kuvaa ja jos hyvä säkä käy niin saa sen limun. Itse olen aina voittanut kyseisessä laitteessa.
- taisin hävitä...
Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti. - zeddy
taisin hävitä... kirjoitti:
Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti.Välillä voi päästä myös tuplaamaan, eli tulee kaksi voittoa yhdellä painalluksella. Ja välillä voi tosiaan jäädä ilman, ikävää siinä on kun ei itse tiedä milloin tuplaa.
- KuisOn
Onko tullu uusia?
- ylösnousseelle
Pelikoneita parhaita lienevät Amorellalla oleva AC/DC- ja Mariellalta löytyvä Rolling Stones- flipperit, ei noita pelikoneita, eli flippereitä paljoa enää missään näe, hyvä että PAF on kaikkien videopelikoneiden ohella säilyttäneet muutamia legendaarisia flippereitä pelikoneina laivoilla.
Kerrotaan nyt tämäkin tässä "ylösnousseessa" aloituksessa pelikoneiden osalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760