Paras pelikone/peli vikingline :lla??

âvûskï

Nii et mikä on paras pelikone/peli laivalla, vikingline:lla ?? Minun mielestä se on ehdottomasti ihan tavallinen pokeri tai jätkäpokeri(joku sellane) . Yleensä en pelaa muita peleja, hedelmäpelejä tai paf:n ''erikoisempia'' pelejä. En myöskään pelaa Black Jack:ä enkä Rulettia. Muttä mikä on teistä paras peli??

6

1138

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sid

... Niin mun mielestä se on se iso punainen, jossa on jotain valkoista koukerotekstiä ja vielä jotain kuplien kuvia. kun sinne pistää euron niin voi voittaa limun. siinä pitää painaa jotain limumerkin kuvaa ja jos hyvä säkä käy niin saa sen limun. Itse olen aina voittanut kyseisessä laitteessa.

• taisin hävitä...

Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
        Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti.

• zeddy
        taisin hävitä... kirjoitti:

Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
        Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti.

Välillä voi päästä myös tuplaamaan, eli tulee kaksi voittoa yhdellä painalluksella. Ja välillä voi tosiaan jäädä ilman, ikävää siinä on kun ei itse tiedä milloin tuplaa.

• KuisOn

Onko tullu uusia?

• ylösnousseelle

Pelikoneita parhaita lienevät Amorellalla oleva AC/DC- ja Mariellalta löytyvä Rolling Stones- flipperit, ei noita pelikoneita, eli flippereitä paljoa enää missään näe, hyvä että PAF on kaikkien videopelikoneiden ohella säilyttäneet muutamia legendaarisia flippereitä pelikoneina laivoilla.

Kerrotaan nyt tämäkin tässä "ylösnousseessa" aloituksessa pelikoneiden osalta

• Anonyymi00006

Paras pelikone laivalla on tai oli ehdottomasti paffin gold liner. Sain siitä päävoiton 200€ vain 0,4 centin pankosella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1980
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      850
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      746
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      43
      682
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      43
      631
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      614
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      606
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      564
    9. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      546
    10. 48
      531
    Aihe