Nii et mikä on paras pelikone/peli laivalla, vikingline:lla ?? Minun mielestä se on ehdottomasti ihan tavallinen pokeri tai jätkäpokeri(joku sellane) . Yleensä en pelaa muita peleja, hedelmäpelejä tai paf:n ''erikoisempia'' pelejä. En myöskään pelaa Black Jack:ä enkä Rulettia. Muttä mikä on teistä paras peli??
Paras pelikone/peli vikingline :lla??
6
1081
Vastaukset
- sid
... Niin mun mielestä se on se iso punainen, jossa on jotain valkoista koukerotekstiä ja vielä jotain kuplien kuvia. kun sinne pistää euron niin voi voittaa limun. siinä pitää painaa jotain limumerkin kuvaa ja jos hyvä säkä käy niin saa sen limun. Itse olen aina voittanut kyseisessä laitteessa.
- taisin hävitä...
Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti. - zeddy
taisin hävitä... kirjoitti:
Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti.Välillä voi päästä myös tuplaamaan, eli tulee kaksi voittoa yhdellä painalluksella. Ja välillä voi tosiaan jäädä ilman, ikävää siinä on kun ei itse tiedä milloin tuplaa.
- KuisOn
Onko tullu uusia?
- ylösnousseelle
Pelikoneita parhaita lienevät Amorellalla oleva AC/DC- ja Mariellalta löytyvä Rolling Stones- flipperit, ei noita pelikoneita, eli flippereitä paljoa enää missään näe, hyvä että PAF on kaikkien videopelikoneiden ohella säilyttäneet muutamia legendaarisia flippereitä pelikoneina laivoilla.
Kerrotaan nyt tämäkin tässä "ylösnousseessa" aloituksessa pelikoneiden osalta - Anonyymi00006
Paras pelikone laivalla on tai oli ehdottomasti paffin gold liner. Sain siitä päävoiton 200€ vain 0,4 centin pankosella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708