Nii et mikä on paras pelikone/peli laivalla, vikingline:lla ?? Minun mielestä se on ehdottomasti ihan tavallinen pokeri tai jätkäpokeri(joku sellane) . Yleensä en pelaa muita peleja, hedelmäpelejä tai paf:n ''erikoisempia'' pelejä. En myöskään pelaa Black Jack:ä enkä Rulettia. Muttä mikä on teistä paras peli??
Paras pelikone/peli vikingline :lla??
5
855
Vastaukset
- sid
... Niin mun mielestä se on se iso punainen, jossa on jotain valkoista koukerotekstiä ja vielä jotain kuplien kuvia. kun sinne pistää euron niin voi voittaa limun. siinä pitää painaa jotain limumerkin kuvaa ja jos hyvä säkä käy niin saa sen limun. Itse olen aina voittanut kyseisessä laitteessa.
- taisin hävitä...
Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti. - zeddy
taisin hävitä... kirjoitti:
Se on huippu peli! Mä pelasin sitä kans joskus. Mutta oon mä parikertaa tainnu hävitäkki ku onki tullu erilainen pullo ku siinä kuvas mitä painoin...
Ja onpas mulle käyny niinki että ei tullut mitään. silloon kyllä harmitti.Välillä voi päästä myös tuplaamaan, eli tulee kaksi voittoa yhdellä painalluksella. Ja välillä voi tosiaan jäädä ilman, ikävää siinä on kun ei itse tiedä milloin tuplaa.
- KuisOn
Onko tullu uusia?
- ylösnousseelle
Pelikoneita parhaita lienevät Amorellalla oleva AC/DC- ja Mariellalta löytyvä Rolling Stones- flipperit, ei noita pelikoneita, eli flippereitä paljoa enää missään näe, hyvä että PAF on kaikkien videopelikoneiden ohella säilyttäneet muutamia legendaarisia flippereitä pelikoneina laivoilla.
Kerrotaan nyt tämäkin tässä "ylösnousseessa" aloituksessa pelikoneiden osalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647