Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Epävarmuus

Anonyymi

Moikka, oon tällänen 14 v tyttö ja mua ahistaa mun keho. Älä lue jos trikkeröi jotakin:) Mul on lihakset jotka näkyy ja jotenki se ahistaa. Juu mä treenaan ja käyn salil. Sit mun tissit ja perse kuitenki on ihan pienet, hirveetä. Haluuks joku auttaa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiko olla, että et itse pidä näkyvistä lihaksistasi vai onko kuitenkin taka-alalla syvällä sisimmässäsi tunne siitä, että muut eivät tykkää siitä ja johtuen erillaisuudestasi muut ehkä kiusaisivat sinua? Tää oli nyt vaan tällänen arvaus.
      14w poikana voin sanoa, että totuus joskus sattuu. Moni poika ei tykkää lihaksikkaista tytöistä. Kaverini ovat esimerkiksi kommenteilleet, että: "Toi on ihan liian lihaksikas ei näytä hyvältä." En tiedä enkä voi ymmärtää syytä tähän, koska minusta lihaksikkaat tytöt ovat hottiksia (; He tietävät, että treenaamalla elää jo puoliksi täyttä elämää, vaikka ei muuta olisikaan. Ja ne lihakset... ne on vaan niin hianot oikeesti.

      • Anonyymi

        Ja siis niiiiiin hienot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis niiiiiin hienot.

        Ja palataan maankamaralle taas mun ajatuksista. Sun ahdistus voi johtua ihan vaan teini-iästä ja netin aiheuttamista paineista. Itelle tulee paineita, kun mielessä ajattelen, että vielä kasvavana ja ihan teininä 14wnä mun pitäisi näyttää lihaksikkaalta ja olla tosi vahva, vaikka asia ei olekaan näin. Eli jos puuttuu mielestäsi muotoja niin enpä usko. Kaikilla on jotain ja voin 100% varmasti sanoa, että näytät hyvältä ja kauniilta. Ja myös jokin muu voi aiheuttaa ahdistusta, kuten jokin elämäntilanne tai ongelmat esim kaverien tai perheen kaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe