Kesyrottani söi yöperhosen, onko siitä haittaa?

Anonyymi

Tota mulla oli tossa ikkuna auki ja semmone iso kokoinen yöperhonen lensi sisään. Mulla oli siinä muuta tekemistä nii en heti ruvennut sitä alkamaan hätistellä pois sisältä. Sitten kun rupesin etsimään sitä niin huomasin että yksi rotista oli juuri nappaamassa sen kun se oli lentänyt niiden häkkiin. Sitten oli jo aika myöhästä ruveta kaivamaan sitä pois kun rotta oli jo hotkimassa "herkkuaan" suihin.

Niin kysymys kuuluukin, onko siitä haittaa kesyrotalle? Kauheesti pelottaa et jos se onkin jotain myrkyllistä niille tai saa jonkin allergisen reaktion siitä. Kyllähän ne rotat luonnossa syö vaikka mitä ötököitä mutta entäs kesyrotta sitten? Vai ylireagoinko nyt vaan ihan turhasta😅

1

208

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ylireagoit. Rotta pääsi hetkellisesti nauttimaan rotan elämästä. Hyönteisiä kannattaa kesäisin ihan asioikseen kerätä ja jättää muun proteiinin vähemmälle ruokavaliosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      53
      1414
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      19
      1084
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      693
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      678
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      500
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      499
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      450
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe