Reunalla vai varman päälle?

Taas yksi "tieteellinen" menaiset-testi joka paljastaa syvimmän psykologisen identiteettisi 7 kysymyksellä.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008090907.html
Jahas, siis nuoruuden huithapeli reunalla eläjästä on tullut vanha ja vakaa varman päälle pelaaja. Tai johan minä sen tiesinkin, ilman testejäkin.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli myös toinen aihe 9 vinkkiä tiukasta .

    • Anonyymi

      Elän reunalla vaikka mielestäni en ja vastasin varman päälle, itseni tuntien. Ei mennyt nappiin tämä testi.

      No, varman päälle kahlasin järvessäkin, naapurin koira vahti rannalla, josko muorille sattuisi jotain.

      Olin pukeutunutkin varman päälle, kalastajan kumihousut ja -saappaat. Päässä putkihuivi ja T-paita. Käsissä työhanskat ja viikate.

      Komiaa jälkeä syntyi 😁

      Korppis

      • Anonyymi

        T-paita oli kylläkin ylläni ei päässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-paita oli kylläkin ylläni ei päässä

        Mikä mökkislummi tuollainen, kun naapurit niin lähellä että koirat kulkee tontilta toiselle?
        Onkohan nuo nyt selkävammaisen vanhuksen hommia läkähdyttävällä helteellä? Nuo kaislikot kasvaa heti uudestaan pahoin rehevöityneessä järvessä ja kerää hyttysiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mökkislummi tuollainen, kun naapurit niin lähellä että koirat kulkee tontilta toiselle?
        Onkohan nuo nyt selkävammaisen vanhuksen hommia läkähdyttävällä helteellä? Nuo kaislikot kasvaa heti uudestaan pahoin rehevöityneessä järvessä ja kerää hyttysiäkin.

        Naapurit lähekkäin näissä kaupungin läheisillä rantapalsta-alueilla.

        Uusi tulokas niemellemme rakentaa omakotitalon. On kaupungin eliittiä kuten naapurinikin olivst, nyt jo eläkkeellä.

        Mitä nyt minä köyhä eläkeläinen tässä välissä 😁 Van uusi naapuri kun pistäytyi nimeäni rakennussuunmitelmiin hakemassa tuumas kuten lähes kaikki slummissani käyneet, jotta sinulla on niemen paras tontti.

        Kaisloja viikatoin lummealueelta. Tiesithän
        että lumpeet viihtyvät puhtaissa vesistöissä.

        Hellehommia tein järvessä, ei tarvitse märkä lakana ympäriinsä juosta pimeässä talossa.

        Korppis 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurit lähekkäin näissä kaupungin läheisillä rantapalsta-alueilla.

        Uusi tulokas niemellemme rakentaa omakotitalon. On kaupungin eliittiä kuten naapurinikin olivst, nyt jo eläkkeellä.

        Mitä nyt minä köyhä eläkeläinen tässä välissä 😁 Van uusi naapuri kun pistäytyi nimeäni rakennussuunmitelmiin hakemassa tuumas kuten lähes kaikki slummissani käyneet, jotta sinulla on niemen paras tontti.

        Kaisloja viikatoin lummealueelta. Tiesithän
        että lumpeet viihtyvät puhtaissa vesistöissä.

        Hellehommia tein järvessä, ei tarvitse märkä lakana ympäriinsä juosta pimeässä talossa.

        Korppis 😁

        Eliittiä edustaa sinulle se pienipalkkainen pastori naapurisi ja oma paskahuussisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eliittiä edustaa sinulle se pienipalkkainen pastori naapurisi ja oma paskahuussisi.

        Ei hän oikea pastori ole 🤣 ja paskahuusi on tärkeä, kirkolla sitä kutsutaan WC.ksi.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän oikea pastori ole 🤣 ja paskahuusi on tärkeä, kirkolla sitä kutsutaan WC.ksi.

        Korppis

        Onko ulpukkaa näkynyt?


    • Taas kerran reunan päällä: tilasin juuri matkan Suomeen kuun puolivälissä. Tulemme laivalla yli Naantaliin ja siitä eteenpäin Keski-Suomeen sukulaisia ja ystäviä moikkaamaan. Ystävättäreni kuvataiteilija ilmoitteli juuri Facessa kaikille ystävilleen että pitää avoimia ovia ateljeessaan kahtena heinäkuun viikonloppuna to-su ja sehän sopii mainiosti: hänen ateljeensa ja kesäkotinsa on matkan varrella pohjoiselta Pirkanmaalta kotikylääni Koillis-Hämeessä. Pääsen ihailemaan hänen kahden viime vuoden tuotantoaan Ecuadorissa maalattuja.
      Pojat ovat kotimiehenä täällä ja kastelemassa kukat, kasvimaan ja kasvihuoneen ja tarvittaessa voi ehkä tytärkin poiketa kunhan tulevat kotiin Länsi-Ruotsista jossa ovat lomamatkalla juuri nyt. Olemme nyt kaikki rokotettuja, paitsi Legon poika joka on seuraavana vuorossa ja varovaisuustoimenpiteitä noudattaen voimme alkaa palata hiljakseennormaaliin elämään.
      Kotona on tarkoitus olla viimeistään kun olympialaiset alkavat niin saa nähdä avajaisista lähtien Olemme innokkaita penkkiurheilijoita molemmat, minä vielä enemmän kuin mieheni.

      • Anonyymi

        Ei Jämsä hämeeseen kuulu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jämsä hämeeseen kuulu

        Historiallisesti Jämsä on Koillis-hämettä. Paikallsen lehden nimi oli Koillis-häme ja se muutettiin Jämsän seuduksi vuonna 2008. Jämsä kuului aikaisemmin myös Hämeen lääniin.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Historiallisesti Jämsä on Koillis-hämettä. Paikallsen lehden nimi oli Koillis-häme ja se muutettiin Jämsän seuduksi vuonna 2008. Jämsä kuului aikaisemmin myös Hämeen lääniin.

        Thaimaakin oli ennen Siam😂


    • Anonyymi

      Yli-Mäyryn ateljeeko?

      • Paloma01

        Ei,


      • Paloma01 kirjoitti:

        Ei,

        Tää jäi nyt vähän kesken. Kyseinen kuvataiteilija on naivisti, jonka taulu "Barbara" on Lempeiden tuulien kannessa.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Tää jäi nyt vähän kesken. Kyseinen kuvataiteilija on naivisti, jonka taulu "Barbara" on Lempeiden tuulien kannessa.

        Se taitaa olla naivismia tyyliltään. Siis kuin lapsen piirtämää ja värittämää. Kovin jäykkää ja kaavamaista, räikeät värit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taitaa olla naivismia tyyliltään. Siis kuin lapsen piirtämää ja värittämää. Kovin jäykkää ja kaavamaista, räikeät värit.

        Naivistinen se on koko kirjakin eikä vain kansi.


    • Koska edellinen kommentoija on mitä ilmeisimmin sekä taiteen että kirjallisuuden asiantuntija jätän vastaamatta. :))

      • Anonyymi

        Sinä et tiedä edes sitä, että kirjallisuuskin on taidetta, kuten musiikki, kuvanveisto, tanssi, teatteri jne. ovat taiteen aloja, Luulet yksinkertaisuudessasi, että vain maalaustaide on taidetta,
        Todin sinun kirjasi tosin ei taiteen määritelmää täytä. Mene nyt vaikka wikiin lukemaan, mitä taide on, ennen kuin tulet toisten asiantuntijuudelle naureskelemaan.


      • Anonyymi

        Mielestäni ei tarvitse olla asiantuntija, jos ei jostain taulusta tai kirjasta pidä.


    • Hitsi, roska-auto ei ole käynyt.

      • Anonyymi

        Aioit siis oman tyhmyytesi peittää poistattamalla tuon sinun virheellistä käsitystäsi taiteesta oikaisevan viestin. Oletpa säälittävä reppana.


    • Olen ilmoittanut koko ketjun poistoon.
      Alunperin kevennykseksi tarkoitettu aloitus muuttui nopeasti henkilöön kohdistuviksi hyökkäyksiksi. Ad hominem ei ole keskustelua.

      • Anonyymi

        Miksi tuo piti tulla ilmoittamaa? Lapsellista touhua.


      • Anonyymi

        Onko se hyökkäys, kun korjaa selkeitä vääriä käsityksiäsi? Muista ettet itse koskaan puhu henkilöistä, älä varsinkaan itsestäsi mitään, koska katsot kaikki poikkeavat mielipiteet ja jopa väärien tietojen oikaisun henkilökohtaisiksi hyökkäyksiksi. Onko arvostelu ja kirjoittajien tason moittiminen sinulle annettu erikoisoikeus? Häpeisit edes!!!!’


      • Anonyymi

        Älähän "hötkyile" Paloma, koska aina tulee näitä "tosi viisaita" siellä reunalla roikkuvia, jotka pudotessaan tarttuvat mihin hyvänsä kiinni, että eivät putoa syövereihin.

        Tein testin toistamiseen ja olen se keskitien kulkija, kuten arvasinkin, mutta se huvitti kysymyksissä "sateenvarjon ottaminen mukaan varmuuden vuoksi", jota en ottaisi.

        Joskus "muinoin", olimme lähdössä ulos mieheni kanssa ja hän odotteli tietenkin jo ovella, kunnes minä sain itseni lähtökuntoon. Silloin vasta (ulko ovella) huomasin, että ulkonahan satoi! Mieheni ojensi minulle kirjoittamansa lapun, johon oli kirjoittanut ne sanat, jotka sanoin silloin! Tunsimme jo silloin toisemme! D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän "hötkyile" Paloma, koska aina tulee näitä "tosi viisaita" siellä reunalla roikkuvia, jotka pudotessaan tarttuvat mihin hyvänsä kiinni, että eivät putoa syövereihin.

        Tein testin toistamiseen ja olen se keskitien kulkija, kuten arvasinkin, mutta se huvitti kysymyksissä "sateenvarjon ottaminen mukaan varmuuden vuoksi", jota en ottaisi.

        Joskus "muinoin", olimme lähdössä ulos mieheni kanssa ja hän odotteli tietenkin jo ovella, kunnes minä sain itseni lähtökuntoon. Silloin vasta (ulko ovella) huomasin, että ulkonahan satoi! Mieheni ojensi minulle kirjoittamansa lapun, johon oli kirjoittanut ne sanat, jotka sanoin silloin! Tunsimme jo silloin toisemme! D

        Taidan olla liikaa elämässäni nähnyt, niin kotimaassa, kuin muuallakin, jotta ymmärtäisin sen, miten tässä nyt on menty aloittajan ns. iholle.


      • Anonyymi

        Olit surkea opettja paloma ja olet sitä vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit surkea opettja paloma ja olet sitä vieläkin.

        Pahoitit mielen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe