Heii!!
Olen 6luokalle menevä tyttö:)
ollaan siis muuttamassa ja silloin myös vaihdan koulua:/ pelkään sitä ihrveästi enkä edes tunne/tiedä sieltä ketään!! pelkään että mua syrjitään/jätetään yksin heti ku meen uuteen kouluun? onko täällä ketään jotka olis jossai 12 vuotiaana vaihtanu koulua? voitteks kertoo pliis vähä kokemuksiinne !!!!!?
Koulun vaihto hirvittää
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moni on joutunut koulunvaihtoon 6 luokan jälkeen.On se aika epämukavaa joutua
aivan eri kouluun jossa saattaa olla satoja erillaisia opiskelijoita.Kerroin tämän siksi
että saatat joutua myös 6 luokankäytyäsi vaihtamaan koulua.Varmasti tulet sopimaan hyvin uudessa koulussasi.luulen jopa että olet aika suosittu uudessa ympäristössäsi.
Tuskin joudut olemaan yksin.Itsestäsi on paljonkin kysymys sopeutumisestasi.
Hyvää tässä on .että olet jo edellä muita 6 luokan jälkeen.Seuraavaan kouluun siiryttyessäsi. Turhat pelot pois ja kohti uusia seikkailuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840