Tiedätkö tai tunnetko ihmistä joka on mukamas aina oikeassa.

Anonyymi

Oli keskustelun sisältö luokkaa seiväshyppy, veneily, uimataito, autojen parkkeeraminen kaupungeissa, ihan mikä tahansa niin hän on tietävinään asiasta enmmän. Vaikka ikää ei ole kuin alle 40-vuotta niin hänen tieto/taito määränsä hipoo taivaita. Jopa aloilla joilla itse olen työskennellyt hän tietää paremmin miten asiat on tai pitäisi olla. Todella ärsyttävää ja vielä kun sattuu olemaan perheenjäsen niin luonnollisesti pyrin pitämään mahdollisimman vähän yhteyttä. Toiset on vain niin kaikkitietäviä ainakin omasta mielestään.

13

1149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, tiedän. Sen nimi on Google.

• Anonyymi

Että ihan piti tuostakin avautua tänne tyypillistä nillitystä jämsäläiseltä voi voi

• Anonyymi

Liekkö aloittajan arvostelemalla henkilöllä vain omia kannanottoja joita itse aloittaja ei voi hyväksyä, koska on oikeessa...

• Anonyymi

kerran luulin olevani oikeassa...mutta erehdyin

• Anonyymi

Tunnen liiankin monta. Välttelen heitä.

• Anonyymi

Tuossahan se istuu aamukahvipöydän toisella puolella. Ja tällä puolen yks samanlainen. Sitten googlataan! Elämä on ihanaa.

• Anonyymi

Helppo tunnistus. Narsisti.

• Anonyymi

Siis sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinä

Paljastuit...15.39. :)

• Anonyymi

Koskella pöntön naapurit tietää kaikesta kaiken

• Anonyymi

Minä ja saa kysyä mitä vaan niin vastaan!!!

• Anonyymi

Heh heh,

Tuohon voi lähestyä eri kulmilla.

Ensinäkin ihmiset ovat yleensä oikeassa. Suurin osa keskusteluja käydään tutuista aiheista, joita kukaan ei kyseenalaista. Kuten vaikka sataako ulkona tms.

Hyvin harvoin syntyy todellisia väittelyitä siitä, kuka on oikeassa. Niitä voi syntyä siitä, miten ihmiset kokevat asioita, mutta silloinkin jokainen on oman kokemuksensa kanssa oikeassa, vaikka kokemus olisi tyystin erilainen.

Ihmisillä on erilainen kynnys väittää asioita. Jotkut tekevät sen pienellä varmuudella, jotkut edellyttävät itseltään suurta varmuutta. Esimerkkinä vaikka laulun sanat, jotka yksi voi väittää olevan tietyt kuulemansa perusteella ja toinen ei sano mitään, ellei ole niitä tarkastanut. Tällaisissa luonne-eroissa tulee esille se, kuinka usein ihminen on oikeassa.

Aloittaja käyttää sanaa "aina". Kukaan ei ole aina oikeassa. Jotkut ovat kuitenkin hyvin usein oikeassa. Veikkaankin, että aloittaja käytää sanoja löysemmin ja siksi joutuu helpommin tilanteisiin, joissa joku toinen on oikeassa useammin.

• Anonyymi

Mee jämpsän porttiin puremaan munkkia siellä se tuokin asia selviää

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      189
      6726
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      155
      1933
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1638
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1360
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      51
      1143
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1041
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1002
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      937
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      908
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      879
    Aihe