Tiedätkö tai tunnetko ihmistä joka on mukamas aina oikeassa.

Anonyymi

Oli keskustelun sisältö luokkaa seiväshyppy, veneily, uimataito, autojen parkkeeraminen kaupungeissa, ihan mikä tahansa niin hän on tietävinään asiasta enmmän. Vaikka ikää ei ole kuin alle 40-vuotta niin hänen tieto/taito määränsä hipoo taivaita. Jopa aloilla joilla itse olen työskennellyt hän tietää paremmin miten asiat on tai pitäisi olla. Todella ärsyttävää ja vielä kun sattuu olemaan perheenjäsen niin luonnollisesti pyrin pitämään mahdollisimman vähän yhteyttä. Toiset on vain niin kaikkitietäviä ainakin omasta mielestään.

13

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, tiedän. Sen nimi on Google.

• Anonyymi

Että ihan piti tuostakin avautua tänne tyypillistä nillitystä jämsäläiseltä voi voi

• Anonyymi

Liekkö aloittajan arvostelemalla henkilöllä vain omia kannanottoja joita itse aloittaja ei voi hyväksyä, koska on oikeessa...

• Anonyymi

kerran luulin olevani oikeassa...mutta erehdyin

• Anonyymi

Tunnen liiankin monta. Välttelen heitä.

• Anonyymi

Tuossahan se istuu aamukahvipöydän toisella puolella. Ja tällä puolen yks samanlainen. Sitten googlataan! Elämä on ihanaa.

• Anonyymi

Helppo tunnistus. Narsisti.

• Anonyymi

Siis sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinä

Paljastuit...15.39. :)

• Anonyymi

Koskella pöntön naapurit tietää kaikesta kaiken

• Anonyymi

Minä ja saa kysyä mitä vaan niin vastaan!!!

• Anonyymi

Heh heh,

Tuohon voi lähestyä eri kulmilla.

Ensinäkin ihmiset ovat yleensä oikeassa. Suurin osa keskusteluja käydään tutuista aiheista, joita kukaan ei kyseenalaista. Kuten vaikka sataako ulkona tms.

Hyvin harvoin syntyy todellisia väittelyitä siitä, kuka on oikeassa. Niitä voi syntyä siitä, miten ihmiset kokevat asioita, mutta silloinkin jokainen on oman kokemuksensa kanssa oikeassa, vaikka kokemus olisi tyystin erilainen.

Ihmisillä on erilainen kynnys väittää asioita. Jotkut tekevät sen pienellä varmuudella, jotkut edellyttävät itseltään suurta varmuutta. Esimerkkinä vaikka laulun sanat, jotka yksi voi väittää olevan tietyt kuulemansa perusteella ja toinen ei sano mitään, ellei ole niitä tarkastanut. Tällaisissa luonne-eroissa tulee esille se, kuinka usein ihminen on oikeassa.

Aloittaja käyttää sanaa "aina". Kukaan ei ole aina oikeassa. Jotkut ovat kuitenkin hyvin usein oikeassa. Veikkaankin, että aloittaja käytää sanoja löysemmin ja siksi joutuu helpommin tilanteisiin, joissa joku toinen on oikeassa useammin.

• Anonyymi

Mee jämpsän porttiin puremaan munkkia siellä se tuokin asia selviää

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3724
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3385
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2691
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2358
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1749
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1357
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1178
    Aihe