Alalla tulee nyt täyteen kymmenisen vuotta. Tykkään tästä työstä, mutta olen laittanut myös rajat. Olen yrittänyt painottaa jokaiselle alaiselle, että "kaikkea ei tarvitse sietää." Ja tästä me pidämme kiinni minun aikana. Meidän kaupassa asiakas ei saa tehdä mitä huvittaa. Kaupassa on selkeät säännöt.
Jos asiakkaan ainut tarkoitus on tulla kauppaan huutamaan ja raivoamaan niin me näytämme välittömästi missä suunnassa on ovi ja palveleminen loppuu siihen. Takaisin ei tarvitse tulla. Jos asiakas menee henkilökohtaisuuksiin ja alkaa haukkumaan julkisesti niin se oli asiakkaan viimeinen käynti kyseisessä kaupassa. Meillä on nollatoleranssi häiriköinnille, huutamiselle ja kiusaamiselle.
Jos alaisista välittäminen tekee minusta huonon esimiehen niin ette ymmärrä mistään mitään.
Olen asiakaspalvelija (Esimies).
Anonyymi
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119