Henkilötunnus ja rikos ilmoitus

Anonyymi

Terve! Ostin tavara yhdeltä tyypiltä ja tavara ei ole ikinä saapunut, pitkä neuvotellun jälkeen tyyppi sano maksaavansa minulle rahat takasin... No joka päivä oli sillanen syy että pankki ongelmia jä näin ja viimeisenä nyr sanoo että pankki tili on lukittu... No yritin huijata häntä että hän kertoo minulle hänen nimi ja henkilötunnus ja voisin yrittää auttaa häntä... Mun ajatus oli saada vähän enemmän tietoa hänestä poliisi rikos ilmoitusta varten...
Mutta vissiin hän tekee tämä useasti ja odottaa juuri että joko just kysyy sillainen kysymyksen ja sit hän aloitta uhkailun että nyt hän tekee minusta rikos ilmoitus ja vaati iso korvaus ja sakot minulle siitä kun olen pyytänyt tuntemalta ihmiseltä henkilö tunnuksen...
Voinko oikeasti saada jotain sillaista poliiselta koska olen vaan kysynyt hänen henkilö tunnuksen?

5

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et kai anna rikollisen pelotella, sehän on hyvä vaan jos menisi tekemään rikosilmoituksen, jäisi itse kiinni.

• Anonyymi

Henkilötunnus saa pyytää vaan viranomaiset ja kauppa työntekijöitä eli en tiedä onko se rikoksen arvonen pyytää sen

• Anonyymi

Höpöhöpö. Pyytää saa vaikka kuuta taivaalta.
        Eri asia on täytyykö pyyntöön suostua.

• Anonyymi

Mut jos kolme eri ihmistä kertoo poliisille et olet kysellyt niiltä kultakin hetua, niin on todennäköistä, että poliisi aloittaa rikostutkinnan ja kutsuu sut kuulusteltavaksi. Tosi on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos kolme eri ihmistä kertoo poliisille et olet kysellyt niiltä kultakin hetua, niin on todennäköistä, että poliisi aloittaa rikostutkinnan ja kutsuu sut kuulusteltavaksi. Tosi on.

Selvä sitten, oletetaan hetki näin. Mistä rikoksesta poliisi sitten tuolloin sinua kertoi epäilevänsä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      20
      1574
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1120
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      950
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      942
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      877
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      114
      868
    10. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    Aihe