Terve! Ostin tavara yhdeltä tyypiltä ja tavara ei ole ikinä saapunut, pitkä neuvotellun jälkeen tyyppi sano maksaavansa minulle rahat takasin... No joka päivä oli sillanen syy että pankki ongelmia jä näin ja viimeisenä nyr sanoo että pankki tili on lukittu... No yritin huijata häntä että hän kertoo minulle hänen nimi ja henkilötunnus ja voisin yrittää auttaa häntä... Mun ajatus oli saada vähän enemmän tietoa hänestä poliisi rikos ilmoitusta varten...
Mutta vissiin hän tekee tämä useasti ja odottaa juuri että joko just kysyy sillainen kysymyksen ja sit hän aloitta uhkailun että nyt hän tekee minusta rikos ilmoitus ja vaati iso korvaus ja sakot minulle siitä kun olen pyytänyt tuntemalta ihmiseltä henkilö tunnuksen...
Voinko oikeasti saada jotain sillaista poliiselta koska olen vaan kysynyt hänen henkilö tunnuksen?
Henkilötunnus ja rikos ilmoitus
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
Et kai anna rikollisen pelotella, sehän on hyvä vaan jos menisi tekemään rikosilmoituksen, jäisi itse kiinni.
- Anonyymi
Henkilötunnus saa pyytää vaan viranomaiset ja kauppa työntekijöitä eli en tiedä onko se rikoksen arvonen pyytää sen
- Anonyymi
Höpöhöpö. Pyytää saa vaikka kuuta taivaalta.
Eri asia on täytyykö pyyntöön suostua. - Anonyymi
Mut jos kolme eri ihmistä kertoo poliisille et olet kysellyt niiltä kultakin hetua, niin on todennäköistä, että poliisi aloittaa rikostutkinnan ja kutsuu sut kuulusteltavaksi. Tosi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos kolme eri ihmistä kertoo poliisille et olet kysellyt niiltä kultakin hetua, niin on todennäköistä, että poliisi aloittaa rikostutkinnan ja kutsuu sut kuulusteltavaksi. Tosi on.
Selvä sitten, oletetaan hetki näin. Mistä rikoksesta poliisi sitten tuolloin sinua kertoi epäilevänsä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6393304Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu992685Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211701Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471520Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 711465
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3471427- 281342
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901243