Toyotia ostettiin kesäkuussa peräti 1801 autoa. Kakkosena olevaa eli huitswagenia myytiin vain puolet siitä.
Toyota otti myos mallisarjassaa kaksoisvoiton. Corollia myytiin 694 autoa ja toisena olevaa Yarista 577 autoa. Kolmantena olevaa uutta juuri markkinoille tullutta surkeaa Octavia myytiin vain 380 autoa. Octavia ei kiinnosta kevythybridinä enää ketään.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2021
Toyotan suosio kesäkuussa ylitti kaikki odotukset
59
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viiden ostetuimman mallin joukossa oli kolme Toyotan mallia. RAV4 oli viidentenä.
- Anonyymi
Tesla 3 oli noussut neljännelle tilalle ohittaen kirkkaasti vasta seisemännelle sijalle tipahtaneen ID.4:sen.
- Anonyymi
HUOM! Corolla on nyt myös selvästi vuoden ostetuin automalli Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUOM! Corolla on nyt myös selvästi vuoden ostetuin automalli Suomessa.
Huom! Kymmenen ostetuimman automallin joukossa tämän vuoden aikana on neljä Toyotan mallia.
- Anonyymi
HUOM! Corolla ja Yaris ovat myös kaksi vuoden myydyintä automallia. Hienoa Toyota.
Kaksoisjohto vuoden mallitilastossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUOM! Corolla ja Yaris ovat myös kaksi vuoden myydyintä automallia. Hienoa Toyota.
Kaksoisjohto vuoden mallitilastossa.Minne se uusi Octavia on tippunut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tesla 3 oli noussut neljännelle tilalle ohittaen kirkkaasti vasta seisemännelle sijalle tipahtaneen ID.4:sen.
Noissa autoissa vaikuttaa autojen saanti ja toimitukset maan, vasta vuosimyynti kertoo jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne se uusi Octavia on tippunut??
Odottelemme toimituksia, komponentti pula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noissa autoissa vaikuttaa autojen saanti ja toimitukset maan, vasta vuosimyynti kertoo jotain.
Älä viitsi naurattaa porukkaa tuollaisilla vaitteillä. Volkswagenin ja Skodan toimitusajat ovat mitättömät. Toyotalla on pitemmät kuin kummallakaan edellisellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottelemme toimituksia, komponentti pula.
Kumma kun se ei vaivaa Toyotaa. Pelkkää selittelyä.
Lisäksi toyotan myyntimäärät ovat aivan taivaisssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne se uusi Octavia on tippunut??
Ocuja ei saada tarpeeksi maahan, kysyntä on kova koko EU-alueella ja pieni Suomi ei tahdo pärjää siinä kisassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne se uusi Octavia on tippunut??
Octaviaan ei saa sitä maailman parasta yhdistelmää vieläkään eli 1,5 tsi 150 hv dsg. Siitä johtuu, myisi muuten ykkössijalle joka kuukausi. Autona paras top10-autoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Octaviaan ei saa sitä maailman parasta yhdistelmää vieläkään eli 1,5 tsi 150 hv dsg. Siitä johtuu, myisi muuten ykkössijalle joka kuukausi. Autona paras top10-autoista.
Parhaat ei vaan käy kaupaksi. Paras on hyvän pahin vihollinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ocuja ei saada tarpeeksi maahan, kysyntä on kova koko EU-alueella ja pieni Suomi ei tahdo pärjää siinä kisassa.
Älä naurata.
- Anonyymi
Lehdet ovat täysin mykistyneitä Toyotan suosiosta.
Yksikään lehti ei ole kirjoittanut rekisteröinneistä vielä mitään. Pian Ilta Sanomat kirjoittaa kuorma-autojen rekisteröinneistä kesäkuussa.- Anonyymi
Lukekaa mitä Ilta Sanomat kirjoittaa rekisteröinneistä. Naurakaa. Ei sanaakaan Toyotastaa.
Viha.
https://www.is.fi/autot/
- Anonyymi
Toyotalla isot alennukset ja mainonta, pitää saada viimeiset vanhan tekniikat hybridit myytyä nopeasti pois ja alennus on se joka vetoaa suomalaiseen, vaikka tuote on silti ylihintainen ominaisuuksiinsa nähden.
- Anonyymi
Toyotan moottorit ovat kaikkein uusimmat kuin kellään muulla autonvalmistajalla. Ne on juuri kehitetyt ja kaikkein energiatehokkaimmat moottorit ja hybrideissä on neljännen sukupolven uusi hybridijärjestelmä.
On sulla kuvitelmat. Älä selitä. Kukaan ei usko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan moottorit ovat kaikkein uusimmat kuin kellään muulla autonvalmistajalla. Ne on juuri kehitetyt ja kaikkein energiatehokkaimmat moottorit ja hybrideissä on neljännen sukupolven uusi hybridijärjestelmä.
On sulla kuvitelmat. Älä selitä. Kukaan ei usko.Latauskelvoton on kohta "mustapekka" kukaan ei halua se jäävän käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latauskelvoton on kohta "mustapekka" kukaan ei halua se jäävän käteen.
Miksi kirjoita tuollaisia? Hybridejä rekisteröitiin juuri kuluneessa kesäkuussa kaikkien aikojen suurin kuukausittainen määrä eli 2.861 autoa. Lähes kaikki Toyotia. Ota selvää ennenkuin kirjoitat potaskaa.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/ensirekisteroinnit_kayttovoimittain/henkiloautojen_kayttovoimatilastot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoita tuollaisia? Hybridejä rekisteröitiin juuri kuluneessa kesäkuussa kaikkien aikojen suurin kuukausittainen määrä eli 2.861 autoa. Lähes kaikki Toyotia. Ota selvää ennenkuin kirjoitat potaskaa.
https://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/ensirekisteroinnit_kayttovoimittain/henkiloautojen_kayttovoimatilastotTuota, villi arvaukseni kylläkin on että todellinen mustapekka tulee olemaan VW josta löytyy ketjujakopää, DSG-laatikko ja öljyä hörppivä kone. Kolme kallista ongelmaa, haluaisitko koko paketin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota, villi arvaukseni kylläkin on että todellinen mustapekka tulee olemaan VW josta löytyy ketjujakopää, DSG-laatikko ja öljyä hörppivä kone. Kolme kallista ongelmaa, haluaisitko koko paketin?
Kummoinen mustapekka on pahoin ruostunut Toyota. Ainakin kolarikorjaajan kauhu se on. Viisi vuotiaana Toyota on useimmiten pahoin ruostunut. Ne pahimmat kohdat ovat katseelta piilossa. Ei se pellien paikkaus ole halpaa. Ei varsinkaan hybrideihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummoinen mustapekka on pahoin ruostunut Toyota. Ainakin kolarikorjaajan kauhu se on. Viisi vuotiaana Toyota on useimmiten pahoin ruostunut. Ne pahimmat kohdat ovat katseelta piilossa. Ei se pellien paikkaus ole halpaa. Ei varsinkaan hybrideihin.
Miten peltien paikkaus eroaa auton moottorin eri käyttövoimien välillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummoinen mustapekka on pahoin ruostunut Toyota. Ainakin kolarikorjaajan kauhu se on. Viisi vuotiaana Toyota on useimmiten pahoin ruostunut. Ne pahimmat kohdat ovat katseelta piilossa. Ei se pellien paikkaus ole halpaa. Ei varsinkaan hybrideihin.
Mikä pelti? Ei tohjossa ole peltiä. Pelti maalataan kuulemma tehtaalla molemmilta puolilta ja sitten pelti vedetään välistä pois. Säästää painossa ja kustannuksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten peltien paikkaus eroaa auton moottorin eri käyttövoimien välillä?
Hybridissä on korkeajännite. Auto on saatava jännittömäksi ennen hitsausta. Se teettää lisätöitä. Lisäksi huomioitava se akku, ettei telo sitä tai lämmitä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybridissä on korkeajännite. Auto on saatava jännittömäksi ennen hitsausta. Se teettää lisätöitä. Lisäksi huomioitava se akku, ettei telo sitä tai lämmitä sitä.
On sulla kuvitelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pelti? Ei tohjossa ole peltiä. Pelti maalataan kuulemma tehtaalla molemmilta puolilta ja sitten pelti vedetään välistä pois. Säästää painossa ja kustannuksissa.
Luuletko olevasi haaska. Minua ee naarata yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota, villi arvaukseni kylläkin on että todellinen mustapekka tulee olemaan VW josta löytyy ketjujakopää, DSG-laatikko ja öljyä hörppivä kone. Kolme kallista ongelmaa, haluaisitko koko paketin?
Vw;n mustat pekat seisovat autoliikkeiden takapihoilla. Näkyy Autotalli.comissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota, villi arvaukseni kylläkin on että todellinen mustapekka tulee olemaan VW josta löytyy ketjujakopää, DSG-laatikko ja öljyä hörppivä kone. Kolme kallista ongelmaa, haluaisitko koko paketin?
Haluan. Ja hintaan 43000€.
VW Fanatic. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla kuvitelmat.
Toyotan Hybridiautot ei ruostu kun niissä on korkejännitteinen katodisuojaus. Se suojaa auton runkorakenteita ja koria, VTT tutkimuksen mukaan.
https://julkaisut.vayla.fi/sillat/julkaisut/katodinen_suojaus_2008.pdf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan Hybridiautot ei ruostu kun niissä on korkejännitteinen katodisuojaus. Se suojaa auton runkorakenteita ja koria, VTT tutkimuksen mukaan.
https://julkaisut.vayla.fi/sillat/julkaisut/katodinen_suojaus_2008.pdfNytkö katodisuojaus? Mihin hävisi Cor-Ten-teräs? Ei kai Toyota tarvitse moninkertaista ruostesuojausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummoinen mustapekka on pahoin ruostunut Toyota. Ainakin kolarikorjaajan kauhu se on. Viisi vuotiaana Toyota on useimmiten pahoin ruostunut. Ne pahimmat kohdat ovat katseelta piilossa. Ei se pellien paikkaus ole halpaa. Ei varsinkaan hybrideihin.
.......mutta mniten ne ovat sitten vielä 40-vuotianakin vielä liikenteessä. Kerrot siis satuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla kuvitelmat.
Oletko hitsaillut autoja? Nykyiset autot on sellaisia, että täytyy olla vähän tietoa. Tohelo voi saada paljon tuhoa aikaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.......mutta mniten ne ovat sitten vielä 40-vuotianakin vielä liikenteessä. Kerrot siis satuja.
Älä unta näe! Nykyisissä Toyotissa ei ole lainkaan minkäänlaista ruosteenesto käsittelyä. Toyota on nykyään pahin ruostumaan. Vuosituhannen taitteen tojot eivät olleet noin pahoja ruostumaan. Finikorin sivuilta voit katsoa missä kunnossa oli alle kolme vuotia Yaris.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unta näe! Nykyisissä Toyotissa ei ole lainkaan minkäänlaista ruosteenesto käsittelyä. Toyota on nykyään pahin ruostumaan. Vuosituhannen taitteen tojot eivät olleet noin pahoja ruostumaan. Finikorin sivuilta voit katsoa missä kunnossa oli alle kolme vuotia Yaris.
Toyota suunnitteleen auton käyttöiäksi kolmekymmentä vuotta ja miljoona kilometriä. Tämän vuoksi ne on muita kestävämpiä. Yleisesti käyttöiäksi Euroopassa lasketaan kymmenen vuotta ja 200tkm. Tämän perusteella Toyota kestää kolme kertaa pidempään kuin muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko olevasi haaska. Minua ee naarata yhtään.
No ei kyllä naurata, mutta karu totuus,
- Anonyymi
Hyvä Toyota! paras merkki voittaa. .-)
- Anonyymi
Kyllä se näin on, hiljaiseksi vetää. Kesko näyttää esimerkkiä hiljenemisestä laittaessaan joutilasta henkilöstöä pihalle kun pienen määrän myymiseen ei kovin montaa ihmistä tarvita.
Toyotalla näyttäisi olevan melkoinen pöhinä menossa niinkuin ennenkin. Helppoahan se on laatuauton maineessa olevaa myydä. Laatumaine pitää ansaita ja säilyttää. Ei se ole sen vaikeampaa.
- Anonyymi
Toyotan myynti on tämän vuoden ensimmäisellä vuosipuoliskolla 35 % suurempi kuin viime vuonna. Hurja lukema.
- Anonyymi
Kuinka paljon sä hönö saat siitä provikkaa?
- Anonyymi
Mutta me saksalaiskonsernin fanaatikot lasketaankin KAIKKI sen alaisuudessa olevat automerkit samaksi autoksi, niin toyota jää silloin kirkkaasti jälkeen!
VW Fanatic. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta me saksalaiskonsernin fanaatikot lasketaankin KAIKKI sen alaisuudessa olevat automerkit samaksi autoksi, niin toyota jää silloin kirkkaasti jälkeen!
VW Fanatic.Tottakai me lasketaan kun mitään ei tunnusteta, tappiota ei ainakaan eikä suunnitteluvirheitä
- Anonyymi
Kyllä se hippohiihdon yhteenlaskun mestari kohta taas ynnää tänne ne kaikki perässähiihtäjät, nolo kaveri.
- Anonyymi
Toyotan ylivoima myynnissä veti näköjään sinunkin aivopierutuotannon aivan tyhjiin, kun keksit peräti noinkin onnettoman trollin. Yritä vaan kestää, vaikka kiukku päässäsi lisääntyykin...
- Anonyymi
Toyota jatkaa ensirekisteröintimerkkien ykkösenä kesäkuussa peräti 34 prosentin kasvulla edellisestä kuusta.
- Anonyymi
No nyt kommarit juhlii. Työväen laulut soi ja mahorkka käryää. Toyota, toyota sokeasti vaan, kun puolue niin määrää.
- Anonyymi
Vielä kun uskaltaisi mennä Tallinnaan ostamaan uuden tuulipuvun, niin mikäs tässä olisi Tojolla ajella ylpeänä markettiin ja käydä moikkaamassa luottomyyjää. Siinä ne ovat Citymarket ja Tojoliike ihan vieri vieressä.
- Anonyymi
Kappelemäärä ei tee halvalla tehdyistä Tojoista yhtään sen parempia autoja.
- Anonyymi
Kappelemäärä ei tee halvalla tehdyistä Tojoista yhtään sen parempia autoja.
*********
En tiedä sitä, tekeekö suuri myyntimäärä Tojoista parempia autoja, mutta joku syyhän täytyy löytyä hybridi-Tojotien suureen suosioon. Tojotahan ei ole mikään halpisauto, joten kaikkein köyhimmät kansalaiset eivät sitä pysty ostamaan.
Omalla rahalla omaan käyttöön suuri osa suolalaisista hankkii kuitenkin Tojotan, sillä se on varmakäyntinen kaikissa olosuhteissa, eikä sitä joudu usein korjailemaan. Tämä on tärkein asia ihmisille, jotka joutuvat itse maksamaan kaikki auton aiheuttamat kustannukset.
Työsuhdeautojen valinta on paljon helpompaa, koska kaikki kustannukset voidaan kaataa veronmaksajien piikkiin. Tästä syystä työsuhdeautoina menestyvät monet heikommatkin merkit, mikäli niillä vain saadaan työntekijän pippeliin lisää pituutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappelemäärä ei tee halvalla tehdyistä Tojoista yhtään sen parempia autoja.
*********
En tiedä sitä, tekeekö suuri myyntimäärä Tojoista parempia autoja, mutta joku syyhän täytyy löytyä hybridi-Tojotien suureen suosioon. Tojotahan ei ole mikään halpisauto, joten kaikkein köyhimmät kansalaiset eivät sitä pysty ostamaan.
Omalla rahalla omaan käyttöön suuri osa suolalaisista hankkii kuitenkin Tojotan, sillä se on varmakäyntinen kaikissa olosuhteissa, eikä sitä joudu usein korjailemaan. Tämä on tärkein asia ihmisille, jotka joutuvat itse maksamaan kaikki auton aiheuttamat kustannukset.
Työsuhdeautojen valinta on paljon helpompaa, koska kaikki kustannukset voidaan kaataa veronmaksajien piikkiin. Tästä syystä työsuhdeautoina menestyvät monet heikommatkin merkit, mikäli niillä vain saadaan työntekijän pippeliin lisää pituutta.Sama itku ja älämölö kuukaudesta toiseen kun Toyota näyttää kaapin paikkaa vilppivaagenille. Jos ja kun kansa ostaa Toyotaa kiihtyvällä vauhdilla niin ei sitä Toyotaa haukkumalla saa muutettua vikavaagenin eduksi. vika on siinä vikavaagenissa eikä Toyotan ostajissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama itku ja älämölö kuukaudesta toiseen kun Toyota näyttää kaapin paikkaa vilppivaagenille. Jos ja kun kansa ostaa Toyotaa kiihtyvällä vauhdilla niin ei sitä Toyotaa haukkumalla saa muutettua vikavaagenin eduksi. vika on siinä vikavaagenissa eikä Toyotan ostajissa.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kappelemäärä ei tee halvalla tehdyistä Tojoista yhtään sen parempia autoja.
*********
En tiedä sitä, tekeekö suuri myyntimäärä Tojoista parempia autoja, mutta joku syyhän täytyy löytyä hybridi-Tojotien suureen suosioon. Tojotahan ei ole mikään halpisauto, joten kaikkein köyhimmät kansalaiset eivät sitä pysty ostamaan.
Omalla rahalla omaan käyttöön suuri osa suolalaisista hankkii kuitenkin Tojotan, sillä se on varmakäyntinen kaikissa olosuhteissa, eikä sitä joudu usein korjailemaan. Tämä on tärkein asia ihmisille, jotka joutuvat itse maksamaan kaikki auton aiheuttamat kustannukset.
Työsuhdeautojen valinta on paljon helpompaa, koska kaikki kustannukset voidaan kaataa veronmaksajien piikkiin. Tästä syystä työsuhdeautoina menestyvät monet heikommatkin merkit, mikäli niillä vain saadaan työntekijän pippeliin lisää pituutta.No miten niin veronmaksajien piikkiin, on sulla pikkupippeli oudot kuvitelmat. Et kyllä ole maksanut senttiäkään mun työsuhdeautostani ja yllätys yllätys, se ei todellakaan ole Toyota.
- Anonyymi
Erikoista myyntimäärissä on RAV4 suuri määrä. Se on kuitenkin cittari ja luonnollisesti vähän kalliimpi isomman koon vuoksi. Ehkä se vaan on niin hyvä. Onhan se tietysti maailman enitenmyyty SUVi joten muuallakin siitä tykätään.
- Anonyymi
Kesäkuun loppuun mennessä rekistteröidyistä on noista RAV4:sista on ollut ladattavia autoja noin 600 auota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuun loppuun mennessä rekistteröidyistä on noista RAV4:sista on ollut ladattavia autoja noin 600 auota.
Tarkka luku on 549 autoa. Se on paljon puolessa vuodessa.
- Anonyymi
Nii-i, kun suomalainen tuulipuku ei paremmasta tiedä! Jos täällä aikanaan myydyin oli Corolla, Ruotsissa se oli samaan aikaan Volvo V70. On kuulkaas tytöt ja pojat autoilla eroa!
- Anonyymi
Niin on, Toyota kestää ja kestää, volvoissa alustaongelmat ja lukuisat muut viat ovat kärsimys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, Toyota kestää ja kestää, volvoissa alustaongelmat ja lukuisat muut viat ovat kärsimys.
Onhan Volvo ollut arvostettu merkki, ei siinä mitään ,tukevan ja jämäkän tuntuinenkin vielä, mutta kyllä totuuden nimessä ja kokemuksen tietämyksellä ne laatuongelmat alkoivat Renault- Ford yhteistyön seurauksena. Pari Volvoa omistaneena ja satoja tuhansia km ajaneena
ei Volvon luotettavuus ole ainakaan parantunut. Kauheita bensarosvoja olivat ainakin takavuosina 2,4 litraiset automaatit.
- Anonyymi
Yaris kuuluu mopoautoihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mielessäni vieläkin T
Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän371826Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61401Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p431396- 141362
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.11355Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,71324Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis01294Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin11260Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä21210Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta21183