Tyylikäs mies

Anonyymi

Nyt taas saa naiset ihailla kun kävelin kauppakadulla ihan maailman miehen elkein.
On uudet David-verkkarit, David T-paita kokoa xxl, maastolippis, siniset valkopohjaiset tennarit, valkoiset pitkävartiset tennissukat, musta nahkainen vyölaukku.
Olkaa hyvä naiset, ottakaa omaksenne.

18

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

..vielä unohtui kertoa että kaulassa on paksu kultaketju!

• Anonyymi

Minäpä pistän heti paremmaksi, mullapa on Tokmannin muodikkaat maastoverkkarit, 80 luvun hevibändi paita, pitkävartiset villasukat ja oranssit crocsit ja persujen äänestä suomi takasin mainosmuovikassi täynnä Lidlin nobelanderia.
      Hajusteena käytän 90 luvulla lahjaksi saamaani mennen partavettä.
      Noilla jos ei irtoa niin sitte on jo naisissa vika.

• Anonyymi

Teryleeniverkkarit on pop

• Anonyymi

Minä juon vain kolinaa

• Anonyymi

Minulla on vaatetuksenani ainoastaan Björn Borg- uimahousut.

• Anonyymi

Minä pistän paremmaksi, mulla sellainen Borat-asuste.
        Takaa pöksyjen osa katoaa kanjoniin.

• Anonyymi

Minä tarjoan kämpilläni naisille seurustelujuomana pulituuria.

• Anonyymi

Talvisodan aikaa janoiset miehet vatkasivat suolaa lakassa ja lauloivat samaan tahtiin, "Rakastaako Jeesus meitä, rakastaapa tietenkin, olemmeko enkeleitä, olemmepa tietenkin"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talvisodan aikaa janoiset miehet vatkasivat suolaa lakassa ja lauloivat samaan tahtiin, "Rakastaako Jeesus meitä, rakastaapa tietenkin, olemmeko enkeleitä, olemmepa tietenkin"

Joivat telaketjua.

• Anonyymi

Onnipubissa näkyy istuvan terassilla monia muitakin

• Anonyymi

Onneksi et sinä pilaat pubin hengen

• Anonyymi

Tänään taas kaupungille, vyölaukkuun kortsuja jos joku nainen haluaa pikaiset jossain puskassa.

• Anonyymi

Joo tiedän! Vain unelmissani!!

• Anonyymi

Minulla on Goljat- nahkatakki ja Goljat- nahkahousut vaikka on 30 astetta lämmintä. Goljat- nahkatakkini päällä minulla on Goljat- nahkaliivi, jonka selkään veljet maalasivat jotakin. En tiedä mitä, kun en osaa lukea. Villasukat ja 47- numeron nahkasaappaat kuuluvat varustukseeni. Naistakin tekisi mieli, mutta ensin pitäisi ostaa moottoripyörä, joku hallev- taavitson. Laskin että jos pari kuukautta vielä jaksan jakaa lehtiä, niin varmaan saan lainaa pyörää varten. Ehtisi vielä syksymmällä paanalle.

• Anonyymi

Et kuitenkaan kerro onko sinulla muut pitkää kuin hikiset tennis-sukat ? Miksi

• Anonyymi

Oumai.. Mikä aarre.. 😂

• Anonyymi

Jyväskylässä miehet on naisia ja naiset on miehiä ei näistä nykyään ota mitään tolkkua..

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe