Eilen tietä rajoitti nainen, joka mumisi jotakin ja sitten kyynel valui, että kymmenvuotinen liitto mieheen päättyi.
Sanoi hän senkin, että itse jätti.
Ennen mua hän puhui toiselle miehelle tupakasta.
Näin aktiivisena Suomi11 kirjoittajana yhdistän tapahtuman jälkiseuramukseksi siitä, mistä palastalla viljellään.
Se on tosi, että naisetkin kärsivät. Amen.
Nainen oli tuppurassa ja hyvän näköinen, tosin vähän päihteisiin menevän näköinen yleisemmin.
Se on ogelma naisten kanssa keskustelemisessa, että joutuu joka tapauksessa sekisyyden linjalle.
Vaikka keskustelu alkaa terapiasta, mutta päättyy himokkaisiin tunteisiin.
Onko missään miestä pitää suhde terapian tasolla olipa nainen kuinka uhri
tai jopa vuoteen oma tehoosastolla ellei viimeisiä vuosia suorittaen eläkeläinen vanhainkodissa.
Naiset tietävät, että suhde on vaarassa lipsahtaa himokkaaksi, mutta toteavat asianlaidan tyynesti elämän seikaksi.
Silti naiset osavat uskoa myös terapian voimaan ja hakeutuvat kannibaalien luokse kertomaan huoliaan, tietäen että seuraava askel voi johtaa matalalle.
Minkälaita on olla nainen ja ketä tässä autetaan, mies kysyy, jos naisen yleisin psykologinen oire on HYSTERIA.
Ehkä se syntyy kun nainen ei saa sanansa julki sanotuksi joka tapauksessa.
Nainen itki 10 v suhteen päättymistä
Anonyymi
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297