Radio Pooki Tampere 99.5 FM aloittanut https://www.bauermedia.fi/yritys/tiedotteet/radio-pooki-soi-nyt-myos-tampereella
Pooki tre aloittanut
24
185
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa kiviäkin.
- Anonyymi
Miksei Seafm tullut?
- Anonyymi
Minä taas en ymmärrä, että miksi Suomen radiojärjestön radio myy P-reikänsä ja alkaa releoida monikansallista ketjua? Luulin, että oli jotakin selkärankaa. Bauerilla on valmiiksi jo häiritsevän paljon radioita omistuksessa näin pienessä maassa. Kuten Venäjällä missä muutama oligarkki omistaa kaikki.
- Anonyymi
Seafm kiinnostaa kiviäkin. Näin.
- Anonyymi
"Miksei Seafm tullut?"
Varmaan samasta syystä, kun eivät hakeneet aiemmin Tre taajuutta? Liian irrallaan nykyisestä verkosta, liikaa radioasemia joka kolkassa. Fiksu päätös minusta. Näköjään yksi yhteistyöasemakin näytti olevan Bauerin bulvaani. Aika yllättävä minustakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksei Seafm tullut?"
Varmaan samasta syystä, kun eivät hakeneet aiemmin Tre taajuutta? Liian irrallaan nykyisestä verkosta, liikaa radioasemia joka kolkassa. Fiksu päätös minusta. Näköjään yksi yhteistyöasemakin näytti olevan Bauerin bulvaani. Aika yllättävä minustakin.Seuraavana Musa tai Sandels?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä, että miksi Suomen radiojärjestön radio myy P-reikänsä ja alkaa releoida monikansallista ketjua? Luulin, että oli jotakin selkärankaa. Bauerilla on valmiiksi jo häiritsevän paljon radioita omistuksessa näin pienessä maassa. Kuten Venäjällä missä muutama oligarkki omistaa kaikki.
Yhtä keskittynyttä toiminta on Britanniasta, josta Sea FM:n malli ja kokemus on haettu. Sielläkin taitaa olla niitä kuuluisia oligarkkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksei Seafm tullut?"
Varmaan samasta syystä, kun eivät hakeneet aiemmin Tre taajuutta? Liian irrallaan nykyisestä verkosta, liikaa radioasemia joka kolkassa. Fiksu päätös minusta. Näköjään yksi yhteistyöasemakin näytti olevan Bauerin bulvaani. Aika yllättävä minustakin.Pikkuradiojärjestön rivit eivät koskaan rakoile ja muuta paskanjauhantaa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä keskittynyttä toiminta on Britanniasta, josta Sea FM:n malli ja kokemus on haettu. Sielläkin taitaa olla niitä kuuluisia oligarkkeja.
Jos yhtään tajuaa siitä mitä kuuntelee, niin tajuaa, ettei Sea Fm mallia ole Britanniassa. Ainahan kaikkeen voi yrittää verrata. Tuskin skandipoppi tai muu eurooppalainen musiikki soi Englannissa, kuten Sea FM:llä. Hauskoja nämä viisastelut aina. Jos kokemus on Britanniasta, niin kumarrus siihen suuntaan.
- Anonyymi
Laskivat varmaan yksi plus kaksi. Taajuuksien hakeminen liian kallis riski kanavan olemassaololle, jos tiesivät monien muidenkin hakevan samoja taajuksia. Usein nuo taajudet tupataan antamaan Bauerin tai Sanoman kanaville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seafm kiinnostaa kiviäkin. Näin.
Siksi juuri kanavan toivoisi tavoittavan FM taajudella laajemman yleisön, jos Kiven sukukin on kanavan tuottamasta sisällöstä kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksei Seafm tullut?"
Varmaan samasta syystä, kun eivät hakeneet aiemmin Tre taajuutta? Liian irrallaan nykyisestä verkosta, liikaa radioasemia joka kolkassa. Fiksu päätös minusta. Näköjään yksi yhteistyöasemakin näytti olevan Bauerin bulvaani. Aika yllättävä minustakin.Eiköhän se syy ole puhtaasti rahan puute ja äly. Jos olisivat hakeneet ja jälleen kerran jäänyt saamatta. Persnettoa tulisi, jota kanavan talous ei vielä kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yhtään tajuaa siitä mitä kuuntelee, niin tajuaa, ettei Sea Fm mallia ole Britanniassa. Ainahan kaikkeen voi yrittää verrata. Tuskin skandipoppi tai muu eurooppalainen musiikki soi Englannissa, kuten Sea FM:llä. Hauskoja nämä viisastelut aina. Jos kokemus on Britanniasta, niin kumarrus siihen suuntaan.
Kokemusta on ainakin kanavan omistajiin ja juontajiin kuuluvan Kimmo Salonpään mukaan Briteistä, jossa kuulemma useamman vuoden tehnyt erinäisiä radiohommia aikoinaan.
Kuinka moni kotimainen kanava kopioi soittolistalleen ison osan sen mitä SEA FM ja YLEX edellä. SEA FM:n eduksi on sanottava, se että soi paljon sellaisia mitä muut eivät soita Suomessa.
- Anonyymi
Todella hieno uutinen 👍
- Anonyymi
Olet joku Bauerin bulvaani!
- Anonyymi
Ihan hyvä juttu. Pooki soittaa rehellistä suomalaista musiikkia. Näitä saman lajin
teinikanavia on ennestään jo kymmenittäin joka kylässä. Kuka kaipaa Sea kanavaa - ei kukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä juttu. Pooki soittaa rehellistä suomalaista musiikkia. Näitä saman lajin
teinikanavia on ennestään jo kymmenittäin joka kylässä. Kuka kaipaa Sea kanavaa - ei kukaan.Kukaan ei kaipaa Pookia. On parempi vaihtoehto, kuten Radio Suomi. Mitään sanomatonta lässytystä sivistymättömiltä juontajilta Pookissa. Musiikilla ei saada asemaa sen aikuisemmaksi. Näitä ylikaupallistettuja humppakanaviakin on jo liikaa joka kylässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa Pookia. On parempi vaihtoehto, kuten Radio Suomi. Mitään sanomatonta lässytystä sivistymättömiltä juontajilta Pookissa. Musiikilla ei saada asemaa sen aikuisemmaksi. Näitä ylikaupallistettuja humppakanaviakin on jo liikaa joka kylässä.
Yksi sellainen on Radio Sandels.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa Pookia. On parempi vaihtoehto, kuten Radio Suomi. Mitään sanomatonta lässytystä sivistymättömiltä juontajilta Pookissa. Musiikilla ei saada asemaa sen aikuisemmaksi. Näitä ylikaupallistettuja humppakanaviakin on jo liikaa joka kylässä.
Juuri Pookista tulee sitä kotimaista musiikkia jota et ole ennen kuulut, kuten Laura Voutilaisen Miten pyydystetään kuu kappale , täytyi oiken katsoa netistä mikä tuo kappale oikein on.Kyllä hyvin kuuluu antenniverkon kautta. Kaapeliin ne saattaa tulla vuosien viiveellä. Kuuntelisin kyllä Radio Suomea mutta en kestä niitä kuluneita hittejä 80 ja 90 luvulta ja uudenmatkin on niitä joita on kuullut liian monta kertaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä juttu. Pooki soittaa rehellistä suomalaista musiikkia. Näitä saman lajin
teinikanavia on ennestään jo kymmenittäin joka kylässä. Kuka kaipaa Sea kanavaa - ei kukaan.Sami Tenkanen Bauerilla ehtii kyllä pian tämänkin kanavan pilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa Pookia. On parempi vaihtoehto, kuten Radio Suomi. Mitään sanomatonta lässytystä sivistymättömiltä juontajilta Pookissa. Musiikilla ei saada asemaa sen aikuisemmaksi. Näitä ylikaupallistettuja humppakanaviakin on jo liikaa joka kylässä.
Olet kyllä ihan pihalla jos hehkutat Radio Suomen musiikillista linjaa tai sitten en vain tajua. Miten joku jaksaa kuunnella noin yksittoikkoista kanavaa. Samat soittolistat ja biisit tehosoitolla vuodesta toiseen. Uutuksia saat odotella iäisyyden ja kun niitä tulee eivät ole enää uutuksia ja lukuisat kaupallisetkin soittaneet niitä jo kyllästymiseen asti. Sitten vasta kelpaa Radio Suomelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi sellainen on Radio Sandels.
Kyllä Radio Sandels on fiksumpi vaihtoehto kuin Pooki tai Radio Suomi. Sandelsia kuuntelemalla ja kanavalla mainostamalla tuet kotimaista radiota. YLE on ja pysyy vaikka et sitä kuuntele. Sandels taistelee siinä missä Sea FM ja moni muu radioalan keskittymistä vastaan ja tarjoaa monipuolisemman ja rohkeamman vaihtoehdon.
- Anonyymi
Anssin kanssa kohta tanhutaan, kun Pookilta alkaa kovinta kontenttia keskipäivään. Ysk, kaks, kol, nel...
- Anonyymi00024
Tää taajuus kantaa Hämeenlinnaan asti jotenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481