Rakennustoimisto T10 Pirkanmaa

Anonyymi

Onko jollekin tuttu firma, katselin että olis asuntoja ennakkomarkkinoinnissa Linnainmaalla Tampereella? En löytänyt netistä oikein mitään ko. yrityksestä.
-KP-

17

3478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kyllä suosittele. Rivitalo-osakkeen olen ostanut ja onhan tässä kaikenlaista ollut.

-harmittaa helvetisti-

• Anonyymi

Huonoja kokemuksia tuosta Rakennustoimisto T10:sta. Paljon laatu- ja rakennusvirheitä.

• Anonyymi

Tuntuu että täällä vaan haukutaan kaikkia rakentajia, ite oon tyytyväinen ollut.

• Anonyymi

Yleensä tänne kirjoittavat sellaiset luonnevikaiset, joilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, ja mollaavat kaikkea mahdollista.

• Anonyymi

No eikös tässä kahdella kirjoittajalla ollut jo omakohtaista kokemusta?

• Anonyymi

Edellinen kohde on ainakin vielä pahasti kesken, ihmettelin asiaa kun ajoin siitä ohi.

• Anonyymi

Raksafirmoja haukutaan aina. Soittele omistajalle niin saat käsityksen firmasta.

• Anonyymi

Et ainakaan tältä grynderiltä saa :D

• Anonyymi

Tule ennemmin käymään Kumpulan rakennuksella niin selvinnee sinullekin tilanne. Jos vielä kiinnostaa, niin voin myydä osakkeen.

• Anonyymi

t10 Pirkanmaa iso peukku

• Anonyymi

No ei ainakaan laadukkaasta rakentamista voi kehuja antaa.

• Anonyymi

Jalkalistat ei irvistele

• Anonyymi

Jotainhan tuossa täytyy olla kun ei se Linnainmaan kohde ole juuri edistynyt ja kohta on lokakuu...

• Anonyymi

Ei sovi kyllä minulle. Ihan ok.

• Anonyymi

Kannattaa selvittää tarkkaan mitä markkinointikuvat tarkoittavat, ovat kuulemma arkkitehdin näkemys valmiista kohteesta ja eivät nähtävästi sitten sido urakoitsijaa.
      Eli uudiskohde voi olla mitä vain, eikä ollenkaan sen näköinen kuin markkinointikuvat antavat ymmärtää.

• Anonyymi

Ja nyt vaihtanut nimensä ja y tunnuksen Saneeraus T10 Oy. Referensseissa tuolla Saneeraus T10: llä Rakennustoimisto T10 töitä kuten tuo oma tuotanto., että sellaista taas

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2057
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1415
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1255
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      65
      1175
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1091
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      916
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      899
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      811
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      779
    Aihe