Öinen moporalli kiihtyi...

Anonyymi

...kun pennuilla loppui rippikoulut. Tekisi mieli käydä pätkimässä pesäpallomailalla kypärä ruttuun. Alkaa v ituttamaan kun unen saa vasta kahden aikaan yöllä ja vielä pärinä herättää neljän aikaan ja kuudelta herätys ja töihinlähtö.

27

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse pieksisin ensimmäisenä vanhemmat. Jos se ei auta niin sitten kakaroille selkäsauna, ja vielä kerran vanhemmille.

• Anonyymi

Suuret puheet ja pienet teot oohh

• Anonyymi

Vedä vaijeri tien yli ja kiristä kun pärinä lähestyy...

• Anonyymi

Ehdottomasti kun sinä lähestyt ja sitten mennään kärrynpyörää kohti ikuista sunnuntaita

• Anonyymi

Enemmän saisi katoa käydä.

• Anonyymi

Tiiliskivi vanhempien ikkunasta sisään...niin monta kertaa että oppivat pitämään pentunsa kurissa.

• Anonyymi

Niin sinun ikkunasta

• Anonyymi

Parempi heittää polttopulloja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi heittää polttopulloja.

Niin sinun ikkunasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinun ikkunasta

Eipä mulla ole omaa ikkunaa

• Anonyymi

Seinäjoella myös. Varsinkin Ideaparkian tienoilla, järkyttävä jatkuva ääniralli.
      Miksi poliisit eivät tee näille mitään??

• Anonyymi

Miksi tänne itket tee jotain heheee 😂 🤣

• Anonyymi

Älä kiukuttele . Muista miten kurvailit itse pentuna

• Anonyymi

Niin kurvailin, polkupyörällä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vaajakoskella autoiljia todettiin syyttömäksi mikä jo alun perin tiedettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaajakoskella autoiljia todettiin syyttömäksi mikä jo alun perin tiedettiin.

Ihanko totta! Jippii, kolme HURRAA huutoa!!HURRAA HURRAA HURRAA!

• Anonyymi

Mopopojat kuvittelevat olevansa koviakin bombereita, käsivarret on kuin pulkannarut ja jalat kuin pajukepit. Vielä -70-80 luvulla 15 vuotiaiden poikien kroppa oli aivan eri puusta veistetty, käsivarret oli lihaksikkaat kun joutui tekemään työtä jo heti kun vaan heinähanko tai kirves pysyi kädessä tai lapio. Nyt on niin ripuloita ettei noita raaskisi vähääkään retuuttaa.

• Anonyymi

Puhut siis itsestäsi taas kerran hernekeppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut siis itsestäsi taas kerran hernekeppi

Haha! Mulla hauis paksumpi kuin sulla reisi. Penkistä nousee 160kg helposti ja maasta 420kg. Revipä siitä huumoria lapamato.

• Anonyymi

Juu, sellaisia säälittäviä ruikkuperseitä.

• Anonyymi

Yh:n vapaa kasvatus on sellaista, koetetaan ymmärtää.

• Anonyymi

No kyllä nämä riukusäärimopopojat intissä huomaavat että ehkä olisi pitänyt liikkua muutoinkin kuin mopolla, jos ylipäätään inttiin menevät, lienevät kaikki tulevia sivarihomppeleita. Pakoputkien hoonaus sivarihommissa jatkuu.

• Anonyymi

Aivan, mopojonnet joilla polttoaine ei virtaa..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7286
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      504
      5439
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3355
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2651
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      50
      2358
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe