Mitä käytännön eroa on pääjohtajalla ja ylijohtajalla??
Suomi ilmiö
10
189
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmilla on suuri palkka ja johtajasopimus, jolla potkujenkin tullessa saa mahtavat korvaukset.
- Anonyymi
Tarvitaanko yhteiskunnan / Valtion hallinoissa kaiken maailman pääjohtajia/ylijohtajia??? ylisuurine palkkoineen/etuineen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaanko yhteiskunnan / Valtion hallinoissa kaiken maailman pääjohtajia/ylijohtajia??? ylisuurine palkkoineen/etuineen??
Ei, mutta tämä maa on jo niin korruptoitunut, että keksitään poliitikkojen kavereille virkoja. Eihän kansanedustajien/ministereiden avustajille ja avustajan avustajillekaan ole töitä, mutta ylipalkkaisia virkoja keksitään keksimällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta tämä maa on jo niin korruptoitunut, että keksitään poliitikkojen kavereille virkoja. Eihän kansanedustajien/ministereiden avustajille ja avustajan avustajillekaan ole töitä, mutta ylipalkkaisia virkoja keksitään keksimällä.
Eino Leinon runoilija palkinto kuuluu VTV runotäti Tytti Yli-Viikarille. sekä Tytille eduskunnan ylim.Stibendi.ja ilmaiset Finnairin lennot ranskaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eino Leinon runoilija palkinto kuuluu VTV runotäti Tytti Yli-Viikarille. sekä Tytille eduskunnan ylim.Stibendi.ja ilmaiset Finnairin lennot ranskaan??
Saako töistä ulos lentämisestä lentopisteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako töistä ulos lentämisestä lentopisteitä?
Kyllä,sekä edulliset aamupalat jääkaappiin,kenenkään tietämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,sekä edulliset aamupalat jääkaappiin,kenenkään tietämättä.
No mutta, Sannan aamupala pöytään kun pääsisi näpsimään ei olisi prosentti alennus tuotteista tietoakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,sekä edulliset aamupalat jääkaappiin,kenenkään tietämättä.
Miten ihmeessä Suomi on pärjännyt ennen : VTV :a . Sitraa. Keulinkkiä.sekä HyväVeli Henkilöitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, Sannan aamupala pöytään kun pääsisi näpsimään ei olisi prosentti alennus tuotteista tietoakaan
Suomi ilmiö?? Miksi huumerikoksistaan n,13 v vankeusrangaistuksen saannut henkilö voi antaa lausuntoja 7 päivää lehdelle?? jokelan avovankilastakin??
- Anonyymi
Asumme hölmölandiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429