Mitä käytännön eroa on pääjohtajalla ja ylijohtajalla??
Suomi ilmiö
10
189
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmilla on suuri palkka ja johtajasopimus, jolla potkujenkin tullessa saa mahtavat korvaukset.
- Anonyymi
Tarvitaanko yhteiskunnan / Valtion hallinoissa kaiken maailman pääjohtajia/ylijohtajia??? ylisuurine palkkoineen/etuineen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaanko yhteiskunnan / Valtion hallinoissa kaiken maailman pääjohtajia/ylijohtajia??? ylisuurine palkkoineen/etuineen??
Ei, mutta tämä maa on jo niin korruptoitunut, että keksitään poliitikkojen kavereille virkoja. Eihän kansanedustajien/ministereiden avustajille ja avustajan avustajillekaan ole töitä, mutta ylipalkkaisia virkoja keksitään keksimällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta tämä maa on jo niin korruptoitunut, että keksitään poliitikkojen kavereille virkoja. Eihän kansanedustajien/ministereiden avustajille ja avustajan avustajillekaan ole töitä, mutta ylipalkkaisia virkoja keksitään keksimällä.
Eino Leinon runoilija palkinto kuuluu VTV runotäti Tytti Yli-Viikarille. sekä Tytille eduskunnan ylim.Stibendi.ja ilmaiset Finnairin lennot ranskaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eino Leinon runoilija palkinto kuuluu VTV runotäti Tytti Yli-Viikarille. sekä Tytille eduskunnan ylim.Stibendi.ja ilmaiset Finnairin lennot ranskaan??
Saako töistä ulos lentämisestä lentopisteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako töistä ulos lentämisestä lentopisteitä?
Kyllä,sekä edulliset aamupalat jääkaappiin,kenenkään tietämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,sekä edulliset aamupalat jääkaappiin,kenenkään tietämättä.
No mutta, Sannan aamupala pöytään kun pääsisi näpsimään ei olisi prosentti alennus tuotteista tietoakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,sekä edulliset aamupalat jääkaappiin,kenenkään tietämättä.
Miten ihmeessä Suomi on pärjännyt ennen : VTV :a . Sitraa. Keulinkkiä.sekä HyväVeli Henkilöitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, Sannan aamupala pöytään kun pääsisi näpsimään ei olisi prosentti alennus tuotteista tietoakaan
Suomi ilmiö?? Miksi huumerikoksistaan n,13 v vankeusrangaistuksen saannut henkilö voi antaa lausuntoja 7 päivää lehdelle?? jokelan avovankilastakin??
- Anonyymi
Asumme hölmölandiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392030
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 65574
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467