Mitä käytännön eroa on pääjohtajalla ja ylijohtajalla??
Suomi ilmiö
10
189
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmilla on suuri palkka ja johtajasopimus, jolla potkujenkin tullessa saa mahtavat korvaukset.
- Anonyymi
Tarvitaanko yhteiskunnan / Valtion hallinoissa kaiken maailman pääjohtajia/ylijohtajia??? ylisuurine palkkoineen/etuineen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaanko yhteiskunnan / Valtion hallinoissa kaiken maailman pääjohtajia/ylijohtajia??? ylisuurine palkkoineen/etuineen??
Ei, mutta tämä maa on jo niin korruptoitunut, että keksitään poliitikkojen kavereille virkoja. Eihän kansanedustajien/ministereiden avustajille ja avustajan avustajillekaan ole töitä, mutta ylipalkkaisia virkoja keksitään keksimällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta tämä maa on jo niin korruptoitunut, että keksitään poliitikkojen kavereille virkoja. Eihän kansanedustajien/ministereiden avustajille ja avustajan avustajillekaan ole töitä, mutta ylipalkkaisia virkoja keksitään keksimällä.
Eino Leinon runoilija palkinto kuuluu VTV runotäti Tytti Yli-Viikarille. sekä Tytille eduskunnan ylim.Stibendi.ja ilmaiset Finnairin lennot ranskaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eino Leinon runoilija palkinto kuuluu VTV runotäti Tytti Yli-Viikarille. sekä Tytille eduskunnan ylim.Stibendi.ja ilmaiset Finnairin lennot ranskaan??
Saako töistä ulos lentämisestä lentopisteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako töistä ulos lentämisestä lentopisteitä?
Kyllä,sekä edulliset aamupalat jääkaappiin,kenenkään tietämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,sekä edulliset aamupalat jääkaappiin,kenenkään tietämättä.
No mutta, Sannan aamupala pöytään kun pääsisi näpsimään ei olisi prosentti alennus tuotteista tietoakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,sekä edulliset aamupalat jääkaappiin,kenenkään tietämättä.
Miten ihmeessä Suomi on pärjännyt ennen : VTV :a . Sitraa. Keulinkkiä.sekä HyväVeli Henkilöitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, Sannan aamupala pöytään kun pääsisi näpsimään ei olisi prosentti alennus tuotteista tietoakaan
Suomi ilmiö?? Miksi huumerikoksistaan n,13 v vankeusrangaistuksen saannut henkilö voi antaa lausuntoja 7 päivää lehdelle?? jokelan avovankilastakin??
- Anonyymi
Asumme hölmölandiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498