Harmi kun Huittisten uimahalli menee kiinni yli kuukaudeksi. Täytyy alkaa käydä Sastamalassa, vaikka sinne tulee matkaa. Toisaalta on aina elämys käydä Sastamalan uutuuttaan hohtavassa kylpyparatiisissa, sen viidenkympin allas, ulkoallas, kylmäallas, lasten altaat, jacuzzit, virkistysallas aaltokoneineen, liukumäet, lasikatto ja hierovat suihkut kyllä korvaavat elämyksellisyydellään matkan vaivat.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Ne on siellä Sastamalassa nyt niin rinta rottingilla, kun saivat lopulta sen uimahallinsa pystyyn. https://urly.fi/26CN
Kuvia hallikupolin sisäpuolelta
https://urly.fi/26CO
Onhan toi nyt vähän isompi kuin Huittisen halli, mutta liian överi. Minun mielestäni meidän oma uimala on paljon kodikkaampi, kuin noiden ylikokoinen ökyhalli.- Anonyymi
Eikö jossain entisen Itäsaksan puolella ole tuollainen, jossa sisätilan lämpötila on samaa luokkaa kuin Suomessa ulkona nyt, eli tropiikki. Tällainen johonkin pikatien varteen, niin Tamperelaisetkin osaa suunnistaa sinne.
- Anonyymi
Luulen, että huittisiin aletaan rakentamaan myös prismaa ja sitimarkettia. Huittinen on kasvava kylä, kun mittarina käytetään sikojen lukumäärää. Isojen kauppakeskuksien kylmäaltaat mahdollistavat yhä useamman joulukinkun säilyttämisen, joten näen väistämättä tällaisen laajenemistarpeen huittisten elinkeinoelämän pönkittämiseksi!
- Anonyymi
Tervetuloa Sastamalaan uimaan, vaikka kauenpaakin. Täällä on Pororannassa kohta todellinen, kuvailemasi vesiparatiisi. Sitä rakennetaan jo. Seiniä siinä ei ole, mutta muuten tulee varmaan ihan hyvä.
- Anonyymi
Ei vammalalaisilla ole 60 vuoteen ollut varaa niitä seiniä rakentaa, eikä ole kyllä vieläkään. Ranta on jo ja siinä Kokemäenjoen vettä.
Niitä seiniä vaille täysin valmis uimahalli se on, ainakin vammalalaisten mielestä. - Anonyymi
Tähtitaivas valoina, hienoa.
- Anonyymi
Pororannassahan veteen voisi todella järjestää hierovat suihkut kylpylöiden tyyliin. Ylösnostettavat talveksi pois vedestä. Vesikin olisi ilmaista, kun tulisi suoraan Liekovedestä. No sähkö maksaisi, joka sitä suihkuvettä liikuttelisi, mutta halvemmaksi tulisi kuin uimahalli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pororannassahan veteen voisi todella järjestää hierovat suihkut kylpylöiden tyyliin. Ylösnostettavat talveksi pois vedestä. Vesikin olisi ilmaista, kun tulisi suoraan Liekovedestä. No sähkö maksaisi, joka sitä suihkuvettä liikuttelisi, mutta halvemmaksi tulisi kuin uimahalli.
Siitä tulisi sitäpaitsi nähtävyys, osaisikohan ne Tamperelaiset sitten jatkaa Ellivuoresta tänne keskustaan asti.
Hienoa että Huittisten uimahalli taas aukesi kesätauon jälkeen! Ehti jo tulla ikävä. Uiminen on parasta kuntoilua.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531408- 88948
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44757Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40740Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus278696- 49569
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,191547" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied62528Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110517- 43509