Hei! Kertokaahan vinkkejä kyseiseen kaupunkiin. Mikäs on hintataso jne..nähtävyydet...
Rotterdam
3
2117
Vastaukset
- Teea
Rotterdam on ihan eloisa, kansainvälinen kaupunki ja tekemistä riittää, ainakin joksikin aikaa! Kaupungin historiallinen keskusta on sodissa tuhoutunut ja tilalla modernia lasitaloa ja ihan muutama pikku-pilvenpiirtäjäkin. Paljon kauppoja ja ihan ok baareja. Nähtävyyksiä mm. Kuutiotalot, näköalatorni ja jotain... Ja satama alue itsessään kun ulottuu rannikolta n.40 kilsaa sisämaahan päin. Vietin siellä 4kk ja siinä ajassa kaupunki on jo nähty. Helposti ja nopeasti pääsee myös muualle.
- Teea
Hintatasosta vielä... Aika samaa luokkaa kun Suomessa, vaatteita saa halvemmalla jostain, ruoka suunnilleen saman hintaista, hitsi en muista enää! Matkustus junalla tuntuu halvalta, mutta toisaalta maksat paljon lyhyistä välimatkoista. Eli ei voi oikein verrata Suomeen siinä asiassa.
- R'dam
www.use-it.nl
Tietoa Rotterdamista ja paikanpäältä voi varata edullista majoitusta. Pitäisi myös saada kirjanen, jonka kanssa Rotterdamin nähtävyydet helposti tutuiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562