80 kiloa jos otetaan pois, niin painan -2kg.) Senseille suosittelen ainaiseen jokapäiväiseen kiukutteluun ja kadehtimiseen lääkkeeksi matkustelua vaikkapa Thaimaassa. https://aijaa.com/iiqxQW Uinnin jälkeen on mukava siirtyä huoneen puolelle ja ottaa pienet painit siinä tyttösen kanssa, sen jälkeen suihku, värikäs drinkki terassilla ja päiväunet sylikkäin.
Lissää matkailukuvia sieltä Thaimaasta tänne Kuopioon
51
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mukava matkailukuva, kiitos.
Nyt vähän jänskättää millaisia kuvia tulee yksikkökaksikko imperiumin vastaiskuna 💥
Tuleeko kuva kuksasta Chiang Maissa... vaiko kuva, aivo ruoka, nuuteleista ketchubilla, rekka miehen aito thaimaalaisesta resterorantista?- Anonyymi
Perjantain jänskätys jänskättää.
Jänskättää mitä nakkaa. resupensseli ihan kohta tulee upeita loma kuvia isolla resuluutiolla hai deck kameralla, kunhan neiti ryhtyy mieheksi passin kanssa ja askartelee vähintään yhtä tasokkaat sutatut valokopiot kuin meidsi. Yhdessä kuvassa aimo polskii solakkana ei oo mikään pesupallo meiän aimo niinku pattayan rakkaat....
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
resupensseli ihan kohta tulee upeita loma kuvia isolla resuluutiolla hai deck kameralla, kunhan neiti ryhtyy mieheksi passin kanssa ja askartelee vähintään yhtä tasokkaat sutatut valokopiot kuin meidsi. Yhdessä kuvassa aimo polskii solakkana ei oo mikään pesupallo meiän aimo niinku pattayan rakkaat....
Isukilla nyt olotila kuten sinisestään huomaa, taitaa hieman helpottaa isukin vitutusta.
- Anonyymi
Cupidmies on ollut sitkeästi Suomessa ennätykselliset 18 kuukautta. Viimeinen matka oli ennen koronoita joulun nurkilla. Hallitsen toki kotimaankin markkinat, joten mistään kosketuksien ja kosteuksien puutteesta ei ole tarvinnut kärsiä.
Otin thaicupidista kolmen kuukauden paketin. Siinä ajassa valkkaan seuraavan treffikumppanin. Ehdokkaista valkkaan perinteisesti viisi loppusuoralle, joista sitten viime hetkellä valitsen finalistin ja jätän vähintään yhden varalle. Se on uskomatonta miten upeaa tyttöä Thaimaassa on tarjolla keski-ikäisille miehille. https://aijaa.com/Rq2jbp (jokainen ymmärtää että kuva on sivustolta mutta sanottakoon se erikseen ettei tule sanomista)
Taitaa filippiinit olla ainoa, missä se Thaimaan lisäksi onnistuu. Esimerkiksi Koreassa ei mitään saumaa ellei ole miljonääri. Siis oikea miljonääri. Euromiljonääri. Korean tytöt vaatii sitä isompaa lompakkoa mitä suurempi ikäero. Thaimaalainen tyytyy huomattavasti vähempään.
Ehdin tässä korona-aikaan lämmitellä naisia useastakin maasta, kun lomasuunnitelmat auki. On turkmenistanilainen pitkäjalka tässä juttukaverina ollut pitkään. Idean tähän sain Leevin laulusta turkmenistanilainen tyttöystävä. Uskomattomia kaunottaria koko maa täynnä. Treffit pitää vaan sopia jonnekin muualle kuin heidän kotimaahan. Hieman arveluttaa lähteä sinne.
Kesäkuulumisia täältä tervehtää Cupidman, joka täytti eilen 50 v. Huomenna privajuhlat stadissa.- Anonyymi
Tällaista pikisilmää tarjolla esimerkiksi lovehabib sivustolla
https://img.lovehabibi.com/10835145/m/1809191926319604.jpg
Luulisi kelpaavan ronkelimmallekin!
Cupidman - Anonyymi
Korean tehtailla palkat ovat n 3000e kk. Mikähän siinä on, ettei 2800e kk tienaavat suomalaiset varastomiehet löydä sieltä sitä aitoa rakkautta? Sitä pysyvää rakkautta, kielimuureista piittaamatonta?
Tarjota saat korean tytöillekkin vaikka 2000e iltoja, mut ei se housu putoo, jos vähänkin haisee kouluttamattomuus, kuten suomalais turisteilla usein haisee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista pikisilmää tarjolla esimerkiksi lovehabib sivustolla
https://img.lovehabibi.com/10835145/m/1809191926319604.jpg
Luulisi kelpaavan ronkelimmallekin!
CupidmanAika tavallisen näköinen nainen, näitä tulee monta vastaan ku hämeenkarun päästä päähän kävelee
- Anonyymi
Osallistun kuvakisaan. Numerosenseiltä on kovin vaikeaa saada kuvia Chiang Maista ja varsinkaan hienoista moottoripyöristään.
Laitoin kauppamotooni kiinteän kameran, kuten on jo kaikissa muissakin mopoissa ja autoissa. https://aijaa.com/wlbvIJ
Kauppamoto siksi, että siinä on iso eristetty takalaukku. Ei lämpene ostokset kotimatkalla.
Siitä numerosensei vaan zoomailemaan niin näet kamerasta että kuva on otettu tänään ja kamerassa on sama aika kuin kännykkäkamerassa.
Jään odottelemaan jalkapallopelin ajaksi vastakuvaa Chiang Maista HD:sta.
T 2010- Anonyymi
Isukki se jatkaa haaveilluusiokovanaamailua kykenemättä muistamaan omaa vedonlyöntiään joka hyväksytty niin pienellä kuin valokuvat haaveilluusiohuorasta suomessa juhannuksena ja jouluna, sekä passileimakuvat mainituista, mutta mutta Neito se aijaa toisen naisen kuvia ja väittää toppatakin todistavan joulua.
Mutta tämän palstan tarkoitushan onkin näiden henkilöiden dejavuu ja leikkinsä valokuvilla.
Tämä palsta siis palvelee hyvin kyseisiä henkilöitä mielipuuhissaan, se on hyvä asia että elämässä on jokin kanava missä voi päteä vaarantamatta omaa turvallisuuttaan internetkovanaamana.
Jatkakaa, hauskaa luettavaa nämä on. - Anonyymi
Noin sitten isukki vaihtoi roolia itselleen, mutta pääasia että nauttii tästä internetharrastuksestaan.
- Anonyymi
Tässä kun muistelee tätä palstahistoriaa niin emme ole nähneet kummaltakaan lerpalta yhtään lentolippua, ei yhtään kuvaa niistä ajoneuvoista joista he puhuvat, ei yhtään kuvaa niistä uimahyppytorneista eikä merenrantahuviloista, ei kuvaa vesipeleistä, ei pojan road racing pyörästä tai radasta. Jos minulla olisi ravintolakonserni, olisin mainostanut sitä kaikkialla omalla ja ravintolani nimellä, mutta sensei ei.
Missä on Phuketin kuvat, Abu Dhabin kuvat, Kulosaaren luksushuvilan kuvat, missä Espanjan kuvat, missä Paraisten miljoonahuvilakuvat? ...?
Muut on laitelleet kaikkialta Pattayalta kuvia Jomtienista Nakluaan, maaseudulta, kuvia Chiang Maista, lentolippuja, ravintolakuitteja, pankkikuitteja, passileimoja (minä ainakin), kuvia Rayongista, Buriramista, saarilta ja niin edespäin, vaan ei sensei.
Tulee vain kälyisistä Hua Hinin katuravintoloista kuvia 100 batin annoksista. Kysynkin että mitä järkeä on asua Thaimaassa jos ei ikinä tee mitään eikä käy missään? Minä en laske tavallista lounasta miksikään elämykseksi. Hyvä illallinen on jo sellaista mutta sitäkään en ole nähnyt sensein enkä huan kuvissa.
Eikö joskus voisi käydä jossakin, vaikka rannalla tai saarilla? Mikä mättää?
TT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kun muistelee tätä palstahistoriaa niin emme ole nähneet kummaltakaan lerpalta yhtään lentolippua, ei yhtään kuvaa niistä ajoneuvoista joista he puhuvat, ei yhtään kuvaa niistä uimahyppytorneista eikä merenrantahuviloista, ei kuvaa vesipeleistä, ei pojan road racing pyörästä tai radasta. Jos minulla olisi ravintolakonserni, olisin mainostanut sitä kaikkialla omalla ja ravintolani nimellä, mutta sensei ei.
Missä on Phuketin kuvat, Abu Dhabin kuvat, Kulosaaren luksushuvilan kuvat, missä Espanjan kuvat, missä Paraisten miljoonahuvilakuvat? ...?
Muut on laitelleet kaikkialta Pattayalta kuvia Jomtienista Nakluaan, maaseudulta, kuvia Chiang Maista, lentolippuja, ravintolakuitteja, pankkikuitteja, passileimoja (minä ainakin), kuvia Rayongista, Buriramista, saarilta ja niin edespäin, vaan ei sensei.
Tulee vain kälyisistä Hua Hinin katuravintoloista kuvia 100 batin annoksista. Kysynkin että mitä järkeä on asua Thaimaassa jos ei ikinä tee mitään eikä käy missään? Minä en laske tavallista lounasta miksikään elämykseksi. Hyvä illallinen on jo sellaista mutta sitäkään en ole nähnyt sensein enkä huan kuvissa.
TTNyt neiti 2010 välianonyymiprofiilinsa jälkeen astui rooliinsa totuustarkkailija, sekä kokemukseen perustuen mitä ilmeisimmin hetken kuluttua hän on 44.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isukki se jatkaa haaveilluusiokovanaamailua kykenemättä muistamaan omaa vedonlyöntiään joka hyväksytty niin pienellä kuin valokuvat haaveilluusiohuorasta suomessa juhannuksena ja jouluna, sekä passileimakuvat mainituista, mutta mutta Neito se aijaa toisen naisen kuvia ja väittää toppatakin todistavan joulua.
Mutta tämän palstan tarkoitushan onkin näiden henkilöiden dejavuu ja leikkinsä valokuvilla.
Tämä palsta siis palvelee hyvin kyseisiä henkilöitä mielipuuhissaan, se on hyvä asia että elämässä on jokin kanava missä voi päteä vaarantamatta omaa turvallisuuttaan internetkovanaamana.
Jatkakaa, hauskaa luettavaa nämä on.8 minuuttia, pinnistä pinnistä, pystyt parempaakin. Päivystähän ensi yö läpeesä. Se on sitä todellista matkailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TTHei TT, eikö silakkalaatikko helkama uunissa laitettuna muka ole todellista elämysruokaa aidossa thaimaassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkakaa, hauskaa luettavaa nämä on.Vain 8 minuuttia ja noin pitkä vastaus. Arvostan.
Etenkin jos senssu ei ollut paitsiossa, tai muutoin ns. kiireellisessä tilanteessa, joita saattavat olla esim. omahoitajiensa bileet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin sitten isukki vaihtoi roolia itselleen, mutta pääasia että nauttii tästä internetharrastuksestaan.
Juuh... ja senssukka vaan jaksaa ja jaksaa juosta pallon 🧶 perässä.
Koskahan vaihtuu NumBalli 🐃 kentälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TTTikulla silmään sitä kuka vanhoja (kuvia) muistelee sanotaan, mutta kyllähän senssu lähetti kuvan ostamastaan vähän poljetusta vintage Vitarasta, jossa huomautti mielenkiintoisen kattotelineen ollen, ja jolla neliveto päällä, on hyvä ajella salaiseen vuoristo kylpyläänsä.
Niin ja onhan senssu paljon muitakin mielenkiintoisia kuvia postannut, mm. S mersustaan, ja kuksastaan.
Eli nyt hieman tarkkuutta kommentteihisi arvon TT. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tikulla silmään sitä kuka vanhoja (kuvia) muistelee sanotaan, mutta kyllähän senssu lähetti kuvan ostamastaan vähän poljetusta vintage Vitarasta, jossa huomautti mielenkiintoisen kattotelineen ollen, ja jolla neliveto päällä, on hyvä ajella salaiseen vuoristo kylpyläänsä.
Niin ja onhan senssu paljon muitakin mielenkiintoisia kuvia postannut, mm. S mersustaan, ja kuksastaan.
Eli nyt hieman tarkkuutta kommentteihisi arvon TT.Jatkan vielä, vaikka en voi vakuuttaa Senssun olevan sama Herrasmies, kuin tämä Hua Hinin itse itseään vittumaiseksi Mieheksi kutsuva, että tämä jälkimmäinen on kuitenkin postannut ihan mukavia kuvia.
Jälkimmäisen Herrasmiehen ruokakuvista kommentoisin, jos sallitaan, että ne ovat olleet, toisin kuin jotkut muut kuvansa, erittäin tarkkoja ja muutoinkin onnistuneita.
Ravintola mistä kuvansa on otettu, ei minun mielestäni vaikuta mitenkään ”kälyiseltä”, pikemminkin päinvastoin, ja ruoka-annoksensakin näyttäisivät sellaisilta, mitä minäkin voisin syödä ihan hyvällä ruokahalulla, ilman että minun pitäisi kuvista piilottaa ketsuppi puteli tai syömäpuikot.
Nyt en saata muistaa, että kumpi on kampi, näistä Herrasmiehistämme. Toinen tykkää syödä vain ravintolassa. Toinen kokkailee kotonaan Thaimaassa ystävilleen suomalaisia ruokia, joiden aineksia Thaimaassa ei löydy, kuin hänen omasta salaisesta puutarhastaan.
Kumpi on kampi, on minun minun mielestä ihan sama. Arvostan kuitenkin henkilöitä, jotka arvostavat perinteitä. Henkilöitä jotka yrittävät tehdä Thaimaassa täydellisen lihapullat perunamuussilla annoksen, tai Suomessa täydellisen kääng massaman annoksen.
Eipä mulla nyt muuta, tähän keskusteluun.
PS . Miten pelit päättyivät? Voittiko Italia ja Espanja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä, vaikka en voi vakuuttaa Senssun olevan sama Herrasmies, kuin tämä Hua Hinin itse itseään vittumaiseksi Mieheksi kutsuva, että tämä jälkimmäinen on kuitenkin postannut ihan mukavia kuvia.
Jälkimmäisen Herrasmiehen ruokakuvista kommentoisin, jos sallitaan, että ne ovat olleet, toisin kuin jotkut muut kuvansa, erittäin tarkkoja ja muutoinkin onnistuneita.
Ravintola mistä kuvansa on otettu, ei minun mielestäni vaikuta mitenkään ”kälyiseltä”, pikemminkin päinvastoin, ja ruoka-annoksensakin näyttäisivät sellaisilta, mitä minäkin voisin syödä ihan hyvällä ruokahalulla, ilman että minun pitäisi kuvista piilottaa ketsuppi puteli tai syömäpuikot.
Nyt en saata muistaa, että kumpi on kampi, näistä Herrasmiehistämme. Toinen tykkää syödä vain ravintolassa. Toinen kokkailee kotonaan Thaimaassa ystävilleen suomalaisia ruokia, joiden aineksia Thaimaassa ei löydy, kuin hänen omasta salaisesta puutarhastaan.
Kumpi on kampi, on minun minun mielestä ihan sama. Arvostan kuitenkin henkilöitä, jotka arvostavat perinteitä. Henkilöitä jotka yrittävät tehdä Thaimaassa täydellisen lihapullat perunamuussilla annoksen, tai Suomessa täydellisen kääng massaman annoksen.
PS . Miten pelit päättyivät? Voittiko Italia ja Espanja?Ja herra kommentoijan kuvat saadaan arvosteltaviksi, vai onko vain sanoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt neiti 2010 välianonyymiprofiilinsa jälkeen astui rooliinsa totuustarkkailija, sekä kokemukseen perustuen mitä ilmeisimmin hetken kuluttua hän on 44.
Oletko sinä nyt Senssu 🐒 vaiko NumBalli 🐃.... potato potato ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TTOn sinulla poika jutut, miettimistä varmaan riittää vuosiksi sinulle miksi en minäkään koe syömääni ruokaa miksikään elämykseksi, kun syön niitä joka päivä, en oikein ymmärrä miksi arkena pitäisi syödä juhla illallisia, mutta tosiaan logiikkasi ei muutenkaan ole sieltä terveemmästä päästä... tuohonkin on vaikea vastata mitä järkeä on asua Thaimaassa jos ei käy missään, en tiedä vastausta tuohonkaan.Tuosta voi johtaa hyvällä omalla tunnolla kysymyksen miksi on järkeä asia missään jos ei käy missään... jos minua tarkoitat käyn kyllä jossain missä sinä et ole koynyt koskaan, joka ikinen päivä... Ehkä joillekin riittää se että saa asia ilmastoltaan paremmassa paikassa mitä suomesta löytyy.
Joko lomasi on loppumassa, ja palaat suomeen nauttimaan illallisia päivättäin...
Muuten ihan kokemukseni kautta tiedän missä täällä kannattaa syödä, hinta ei todellakaan ole mikään laadun tae, lähes kaikki isot hotellikompleksit tarjoavat hua hinissä ruoka-annoksia omien teemojen mukaan, vaikkapa intialaista tai korealaista, esim. sherattonilla on ollut jo kuukausia mahdollisuus ostaa ruokaa mukaan, vaikka intiasta... tai jostain muuta etnistä ruokaa... ainakin viisi hotellia tarjoaa tuollaista palvelua.
By NumBall HHN 60v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä, vaikka en voi vakuuttaa Senssun olevan sama Herrasmies, kuin tämä Hua Hinin itse itseään vittumaiseksi Mieheksi kutsuva, että tämä jälkimmäinen on kuitenkin postannut ihan mukavia kuvia.
PS . Miten pelit päättyivät? Voittiko Italia ja Espanja?Joo ravintola mistä kuvat olen ottanut on kaksi samalla tiellä olevaan raflaa, toinen on isan niminen, ja toinen muutaman pöydän perheravintola, isan on iso siellä on ainakin 100 asiakaspaikkaa, ruuan laatu on kummassakin erinomainen, eikä hinta päätä huomaa, tuollainen perusatria kahdelta hengeltä maksaa 10-15 euroa juomineen isanissa, ja tuossa pikku paikassa 8-9 euroa juomineen kummatkin paikat on ulkomaalaisten suosiossa.
By NumBall HHN 60v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ravintola mistä kuvat olen ottanut on kaksi samalla tiellä olevaan raflaa, toinen on isan niminen, ja toinen muutaman pöydän perheravintola, isan on iso siellä on ainakin 100 asiakaspaikkaa, ruuan laatu on kummassakin erinomainen, eikä hinta päätä huomaa, tuollainen perusatria kahdelta hengeltä maksaa 10-15 euroa juomineen isanissa, ja tuossa pikku paikassa 8-9 euroa juomineen kummatkin paikat on ulkomaalaisten suosiossa.
By NumBall HHN 60v.Joo ja ok NumBall. Erittäin asiallinen kommentti sinulta. Kiitos.
Huomasit varmaan, että provosoiduin ystäväsi (muka) Sensein kommentista.
”Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan” - lausahti mainosti muuan Manu aikoinaan.
Mitä luulet, onko senssukassa miestä vastaamaan huuteluunsa puskista? - Anonyymi
Seli seli, yksi ja sama yksikkökaksikko. Kahta noin tyhmää ei voi olla olemassakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seli seli, yksi ja sama yksikkökaksikko. Kahta noin tyhmää ei voi olla olemassakaan.
Tuota juuri tarkoitin, sama sanavarasto jokaisella pattayaan rakastuneella.
- Anonyymi
Kirjoitustapaa erittäin helppo muuttaa. Yksi ja sama palstapäivystäjä
- Anonyymi
Ja tätä myös tarkoitan kovasti on Pattayaan rakastuneet toistensa kopioita, alkaen 2010 nikeineen, samat sanat ja elämän asenne, homofobinen pikku poika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota juuri tarkoitin, sama sanavarasto jokaisella pattayaan rakastuneella.
Onko NumBalli Senssukan turva-aikuinen?
Kummallisen sama sanavarasto kummallakin huorittelijalla.
Yksikkökaksikolla yksi vai kaksi ip osoitetta ollen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko NumBalli Senssukan turva-aikuinen?
Kummallisen sama sanavarasto kummallakin huorittelijalla.
Yksikkökaksikolla yksi vai kaksi ip osoitetta ollen?Hehehee...
- Anonyymi
Täytän kolmen viikon päästä 54 vuotta ja en ole kirjoittanut ainoatakaan kirjoitusta tänne eilen 03.07.2021 vaan olen ollut perheeni parissa, ulkona ja nyt katsellut jalkapalloa.
T 2010
- Anonyymi
Neiti, kirjoita nyt jollain profiililla kommenttia kauppamotostasi, että ei ihan harakoille juttus mee.
- Anonyymi
Kuten tiesin, numerosenseiltä tulee vain lässytystä ja kiertelyä. Ei kuvaa eikä kommenttia minun kuviini.
https://aijaa.com/DSQ0Ls
Laitatin samalla moposepällä Kawaan työledvalot 2kpl 300w suojineen. Nuo kun napsauttaa pellon laidalla yöllä päälle niin näkee tehdä duunia.
Liian kirkkaat liikenteeseen. Valaisee koko baanan. Lepakot kiinnostuu näistä koska valo vetää hyönteisiä puoleensa ja ne on lepakoiden herkkua.
Peli jatkuu, saisi Sveitsi voittaa nuo EU-tukihuijarit.
T 2010- Anonyymi
Mistä päättelet että joku toimisi sinun pillisi mukaan ?
Onko sinulla jokin kuvienvaihtosopimus ?
Miksi olet noin tyhmä ? - Anonyymi
Yksi tuore oma kuva Chiang Maista riittää. Ei muuta. Hyvää yötä.
T 2010
- Anonyymi
Se ei ihan pienillä moottoripyörillä meidän neito ajelekkaan sillä on kauppaa varten viininpunainen kawa ja muuhun kanttailuun punainen Ducato ja siihen vielä mobedit päälle niin johan on motoristien motoristi.
On myös valokubvausex-pertti ottamaan moottoripyöristään lähikuvia hyvä että ei klyyvariin tuu samaa ku pohkeeseensa.- Anonyymi
Kysymykseksi jää että missä Chiang Main kuksa ja missä Chiang Main HD:t? Kamera huollossa?
- Anonyymi
Tästä laitetaan mopoja invakärryssä kuolaavalle senseille mainosvideo siitä mihin Multistrada vaihtuu vielä tämän vuoden puolella https://www.youtube.com/watch?v=yXB4eXXD0wI
Ratakayttöön, mutta kilvellisenä jotta voi nättinä aamuna ajella Changin radalle vapaavuoroilla kurvailemaan milloin vaan. Potkua on sen verran ettei tarvi tunata mitään.
Maailman tehokkain sarjavalmisteinen superpyörä.
T 2010, oikea motoristi jo 36 vuotta / 200tkm
- Anonyymi
Viihdyttävä on tuo yksikkökaksikko numerosensei, jos ei juurikaan mitään muuta. Jakaantunut persoona korostuu eritysesti aina kun on eläke tullut ja otettu vähän hiivaista. Itsetuntonsa nousee 500%.
Silloin hän on myös erityisen altis raivokohtauksille, kun jollakin paljastuu ihan oikea elämä ja ihan oikeita moottoripyöriä, naisia, lapsia tms. Ne on kaikenlisäksi niin oikeita, että niistä voi ottaa valokuvia. Se järkyttää hänen elämäänsä.
Numerosensei pillastui näköjään myös siitä, kun kerroin että aurinkovoima- yksiköistämme. Johan siitä numeromies keksi ryhtyä asiantuntijaksi ja kertoi sitä olleen jo kymmeniä vuosia Thaimaassa. On toki ollut.
Nyt on vaan tekniikka uudenaikaistunut. Kolmessa vuodessa aurinkoenergian talteenottokyky paneleissa on tuplaantunut ja auringolla tuotettu sähkö systeemeineen on 10 vuoden periodilla noin 5 kertaa halvempaa kuin tuotu sähkö.
Samaan aikaan hinnat on kilpailun vuoksi laskeneet. Suomi on USA:n lisäksi tuotekehityksen kärkimaita. Meidän vehkeet on jenkkiläisiä. Kaiken lisäksi näihin saa erilaisia tukia ja verohelpotuksia, kun osaa hakea.
Ei laula enää aggregaatit pellon laidalla, eikä tarvi kulkea kenenkään letku kourassa iltaisin puskissa. Kastelut tapahtuu automaattisesti ja alkukustannusten jälkeen käytännössä ilmaiseksi.
Korostan, etten ole mikään farmari itse vaan pelkkä harrastelija joka tähtää osittaiseen puhtaaseen omavaraisuuteen. Systeemien hyöty on vaimon suvun maatilalle lähinnä, eikä minulle / meille. Mukavaa puuhastelua ja onnistumisen iloa.
Tiedän että tämäkin kirjoitus aiheuttaa valtaisan raivokohtauksen numerosenseissä ja googlauksien jälkeen hän kertoo täällä 1-4 viikkoa aurinkoenergiasta omia näkemyksiään lukemansa pohjalta.
Sen jälkeen hän keksii tästä kaikenlaista "huvittavaa", jota seuraa puheet illuusioista, jonka jälkeen esittää kuvavaatimuksia, puhuu isyydestä, passileimoista, juhannuksesta, kaikkitietävyydestä, huoralumppuvaimoista ja vielä kerran siitä kuinka huono isä olen koska minulla on moottoripyörä. :DDD
T 2010- Anonyymi
Varo ettei tule kusiset paikat kun ei ole kiinalaisia turisteja. menee pensa asema kiinni ja saat työntää mopojasi huoralumppuvaimojesi kanssa jotka on lihavia kuin luurangot lama aikaan.
BundoloBall, 60 vuotta psykiatrien harmina
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634