Oudosti olen apsilla nautitun salaattisämpylän jälkeen joutunut kaksi kertaa vetämään varpusparven pitkin pönttöä. Täytyy lähteä tinkimään näytepurkkia sotekeskuksesta. Perhana jos loma menee pytyllä istumiseen.
Nyt hirvittää!
11
81
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
- Anonyymi
Ruumis ei enää kärsi, se on vain kärsimätön entinen keho. Keho sen sijaan saattaa kärsiä tyhmästä päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruumis ei enää kärsi, se on vain kärsimätön entinen keho. Keho sen sijaan saattaa kärsiä tyhmästä päästä.
Abc:n ruokia viitsi edes koiralle syöttää
- Anonyymi
Älä syö, ei tartte hypätä pytyllä. Sitä.
- Anonyymi
Onko pyttyhyppely uusi kansallinen menestyslaji?
- Anonyymi
Silloinhan lomasi menee kuten kaikki muukin aikasi .
- Anonyymi
Mihin se "sulla" on menossa, onneton?
- Anonyymi
Miten se kertoo? Jätit lauseen kesken kun ei ollut pistettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se kertoo? Jätit lauseen kesken kun ei ollut pistettä.
Hitsiii niihh...
- Anonyymi
Mie kun käyn apsillavessassa niin mukana ihmisenä pesen kädet vessan pöntössä sen jälkeen kun oon vetässyt pöntön, ihan samaa vettähän sinne pönttöön menee mitä tulee apsin keittiön kun hanoista. Putki vettä.
- Anonyymi
Ravisteleva rokote piste 1, tappaja numero 1 Killer.
Olin killeröimässä opasteet olivat hieman epämiellyttävät, jäin odottelemaan milloin minuutti kääntyy oikeaksi määrätyn piikitysajan mukaan sellainen kontti mutta siinä oli ovi lukossa, ihmettelin aluksi että: tämän kontin sisälläkö ne ihmisiä rokottelevat.
Hyvä kello tuolla raviradalla suuri LED-kello mistä näkee ajan,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186844Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam464523Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723682Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272694Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282421Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221896Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981388Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191214Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361021- 88878