Nyt hirvittää!

Oudosti olen apsilla nautitun salaattisämpylän jälkeen joutunut kaksi kertaa vetämään varpusparven pitkin pönttöä. Täytyy lähteä tinkimään näytepurkkia sotekeskuksesta. Perhana jos loma menee pytyllä istumiseen.
11112
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Sitä saa mitä tilaa tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Äänestä
  • Ruumis ei enää kärsi, se on vain kärsimätön entinen keho. Keho sen sijaan saattaa kärsiä tyhmästä päästä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ruumis ei enää kärsi, se on vain kärsimätön entinen keho. Keho sen sijaan saattaa kärsiä tyhmästä päästä.

Abc:n ruokia viitsi edes koiralle syöttää

Äänestä

Älä syö, ei tartte hypätä pytyllä. Sitä.

Äänestä
  • Onko pyttyhyppely uusi kansallinen menestyslaji?

Äänestä

Silloinhan lomasi menee kuten kaikki muukin aikasi .

Äänestä
  • Mihin se "sulla" on menossa, onneton?

Äänestä

• Miten se kertoo? Jätit lauseen kesken kun ei ollut pistettä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miten se kertoo? Jätit lauseen kesken kun ei ollut pistettä.

Hitsiii niihh...

Äänestä

Mie kun käyn apsillavessassa niin mukana ihmisenä pesen kädet vessan pöntössä sen jälkeen kun oon vetässyt pöntön, ihan samaa vettähän sinne pönttöön menee mitä tulee apsin keittiön kun hanoista. Putki vettä.

Äänestä

Ravisteleva rokote piste 1, tappaja numero 1 Killer.

Olin killeröimässä opasteet olivat hieman epämiellyttävät, jäin odottelemaan milloin minuutti kääntyy oikeaksi määrätyn piikitysajan mukaan sellainen kontti mutta siinä oli ovi lukossa, ihmettelin aluksi että: tämän kontin sisälläkö ne ihmisiä rokottelevat.

Hyvä kello tuolla raviradalla suuri LED-kello mistä näkee ajan,

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Oudosti olen apsilla nautitun salaattisämpylän jälkeen joutunut kaksi kertaa vetämään varpusparven pitkin pönttöä. Täytyy lähteä tinkimään näytepurkkia sotekeskuksesta. Perhana jos loma menee pytyllä istumiseen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu