Oudosti olen apsilla nautitun salaattisämpylän jälkeen joutunut kaksi kertaa vetämään varpusparven pitkin pönttöä. Täytyy lähteä tinkimään näytepurkkia sotekeskuksesta. Perhana jos loma menee pytyllä istumiseen.
Nyt hirvittää!
11
62
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
- Anonyymi
Ruumis ei enää kärsi, se on vain kärsimätön entinen keho. Keho sen sijaan saattaa kärsiä tyhmästä päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruumis ei enää kärsi, se on vain kärsimätön entinen keho. Keho sen sijaan saattaa kärsiä tyhmästä päästä.
Abc:n ruokia viitsi edes koiralle syöttää
- Anonyymi
Älä syö, ei tartte hypätä pytyllä. Sitä.
- Anonyymi
Onko pyttyhyppely uusi kansallinen menestyslaji?
- Anonyymi
Silloinhan lomasi menee kuten kaikki muukin aikasi .
- Anonyymi
Mihin se "sulla" on menossa, onneton?
- Anonyymi
Miten se kertoo? Jätit lauseen kesken kun ei ollut pistettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se kertoo? Jätit lauseen kesken kun ei ollut pistettä.
Hitsiii niihh...
- Anonyymi
Mie kun käyn apsillavessassa niin mukana ihmisenä pesen kädet vessan pöntössä sen jälkeen kun oon vetässyt pöntön, ihan samaa vettähän sinne pönttöön menee mitä tulee apsin keittiön kun hanoista. Putki vettä.
- Anonyymi
Ravisteleva rokote piste 1, tappaja numero 1 Killer.
Olin killeröimässä opasteet olivat hieman epämiellyttävät, jäin odottelemaan milloin minuutti kääntyy oikeaksi määrätyn piikitysajan mukaan sellainen kontti mutta siinä oli ovi lukossa, ihmettelin aluksi että: tämän kontin sisälläkö ne ihmisiä rokottelevat.
Hyvä kello tuolla raviradalla suuri LED-kello mistä näkee ajan,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810722
- 525140
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1082170- 292053
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291164Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341123Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551024